מהחושך אל האור
תמיד אומרים שכדי להגיע אל האור צריך לחוות את החושך.
חוויתי אותו,מכל הפינות שלו
שיברון לב, בגידות מכל כיוון, בדידות, כלא, גילוי עובדות על עצמי.
גיליתי שבעצם הכל משמיים,
יכולתי עכשיו לשקוע במינוס, לאבד את עצמי, לחתוך את הקשר המדהים שיש לי עכשיו
ישבתי באותו היום וקבעתי עם הבנק פגישה למחרת, כדי להכנס למינוס.
ישבתי באותו היום וכמעט קבעתי עם מישהו דייט למחרת בזמן שהייתי במערכת יחסים מסובכת ולא מוגדרת, רציתי לצאת ממנה כי פחדתי.
באותו היום גם כמעט הצלחתי להאמין שהאויבים שלי הם החברים שלי.
עד ל9 בבוקר חשבתי על הרבה דברים שיכלו להרוס אותי היום.
ואז לקחו אותי למעצר, קפאו לי כל התכניות
הגעתי למקום שבו כל מה שיש לעשות הוא לחשוב, לחשוב ושוב לחשוב.
חודש עבר בשקט, בלי השפעה מבחוץ, חודש שבו יכולתי לחשוב רק על עצמי ולא אף אחד אחר.
היום אני כבר מרגישה אדם שונה לגמרי,
הבנתי שמה שהיו ההנאות שלי בחיים מזמן נגמרו, ברחתי מהמציאות הקשה ששקעתי בה
הבנתי מי החברים האמיתיים שלי, ראיתי כמה האנשים סביבי דואגים לי, כמה אני משפיעה על הסביבה שלי לטובה.
הבנתי שאין לי סיבה להעמיד פנים שאני אדם אחר, כולם אוהבים אותי כמו שאני,
מערכת היחסים הבלתי מוגדרת הפכה לזוגיות מדהימה שגורמת לי רק לאושר שבו כל רגע חסר לי שהוא לא לידי וזה הכאב היחיד שלי בה.
כל יום מאז המעצר אני רק מתפללת אל אלוהים בלב, אומרת תודה על הכל ונעזרת בכל העזרה שאני צריכה ברגעים הקשים.
כולנו צריכים להבין את הדבר הזה.
כולנו צריכים להבין שאין מה לשקוע בתהום חסרת משמעות, אין סיבה להתייחס למה שעושה לנו רע.
אנחנו רק צריכים לחפש את הטוב ביותר בכל אחד ובכל דבר, להפסיק לחיות בשליליות ולהבין שכל דבר שקורה הוא לטובה.
תגובות (0)