Someone Like You
כן, שמתי בצד לרגע את כל הסיפורים שהבטחתי לסיים והתחלתי משהו חדש... Fuck me, right? בכל מקרה, זה משהו שבא סתם ככה. שמעתי את השיר ''אמא אבא וכל השאר'' של עידן רייכל ובהשראתו נכתב הפרק.

לא גיבורים אנחנו -הקדמה

Someone Like You 16/03/2014 1469 צפיות 3 תגובות
כן, שמתי בצד לרגע את כל הסיפורים שהבטחתי לסיים והתחלתי משהו חדש... Fuck me, right? בכל מקרה, זה משהו שבא סתם ככה. שמעתי את השיר ''אמא אבא וכל השאר'' של עידן רייכל ובהשראתו נכתב הפרק.

"יש לך, עשרים, ו, שלושה, מיילים חדשים" אמרה המערכת האוטומטית שמתריאה לי כל שעה עגולה על דואר אלקטרוני שנכנס.
אני הייתי במשרד הקטן שלי, סידרתי כמה עבודות ניירת.
"בוקר טוב, ג'יזל" אמרתי למזכירה שלי דרך קו הטלפון שמקושר אליה ישירות.
"עוד יום במשרד, אה?"
"כבר יש לי כאב ראש… כל כך הרבה אנשים…" ג'יזל אמרה באיטיות ועייפות רבה.
"את ידעת למה את נכנסת.. כולנו ידענו." הסברתי לה כל בוקר מחדש. "מאוחר מדי לחרטה".
פתחתי את המייל, והתחלתי לקרוא את ההודעה האחרונה שנשלחה אליי:
"למערכת Dignitas שלום רב,
אני מעוניינת לסיים את חיי בתאריך 21/3/14 בין השעות 14:00 ל16:00.
בתודה רבה,
אנה לבטאי"

נשמתי נשימה עמוקה וקראתי את המסמכים המצורפים, היו לה הצהרות בריאותיות שמעידות שעוד חודשיים היא הולכת למות לפי תחזית הרופאים.
לא הצגתי את עצמי.
אני אדריאן אנטוני. אני עובד במוסד המתת חסד בשוויץ ששמו דיגניטאס.


תגובות (3)

היי, צופית גרנט הציגה תוכנית בנושא… נכון?
חוץ מזה רעיון מגניב, תמשיכי:)

16/03/2014 18:04

    לא יודעת, לא ראיתי, הכרתי את המוסד הזה מההתאבדות של השדרן ההוא… עידו טלמור נראה לי.. ותודה (:

    16/03/2014 18:11

ישר ראיתי את השם חשבתי על שיר…
בכל אופן כתבת ממש יפה. אהבתי מאוד, תמשיכי :>

16/03/2014 18:14
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך