כי מגיע לך יחס כזה
אז תקשיבי כבר ילדה, לא אכפת לי איך אני מתנהג שאני לידך.
לפני שראיתי את הפנים האמתיות שלך, לא העזתי אפילו לחשוב את מה שאני חושב עליך היום.
אני בתור בנאדם חברותי וטוב, שלא מסוגל לשפוך מילים מגעילות על מישהו אחר, לא האמנתי שבסוף יהיה לי את האומץ להגיד לך משהו שאת אומרת כמעט לכל אחד.
את ילדה שמחפשת תשומת לב, כשאת עוברת את כמו תמרור שאין עין אחת שלא מסתכלת.
אני לא יודע איך אפשר לאהוב ילדה כמוך, ואיך אני בכלל הרגשתי משהו אליך.
הייתי בודד מאוד באותו הזמן, ואת תמיד חיפשת אותי כי גם את היית בודדה.
אהבתי כל משפט שאמרת, אהבתי לראות אותך, חשבתי שאת חכמה יותר ממני.
אבל טעיתי כמו שתמיד אני טועה.
אחרי שאת מצאת מישהו שהוא נראה יותר טוב ממני, ואת אוהבת את הסגנון שלו, נתת לי יחס כמו אל אדם זר, בעצם בכלל לא חזרת.
אז בכל פעם שאמרת לי "אני אוהבת אותך" זה היה רק בשביל למשוך אותי אליך ולהתרשם ממך.
בכלל לא אהבת אותי רק רצית את תשומת הלב שלי.
עכשיו אני רואה אותך שונה לגמרי, אני רואה את הפנים האמתיות שלך, אני רואה משהו הפוך ממה שראיתי.
כל המשפטים שלך מראים שאת ילדה מושפעת, כשאני רואה אותך אני מתחיל להתעצבן, את בכלל לא חכמה אלה טיפשה.
אז אני אומר את מה שאני חושב, ואני יודע שתזכרי אותי רק מתי שתמצאי את עצמך בלי אף אחד.
את תחזרי אלי כמו כלב אל בעליו, כי אני טוב ומיוחד וקשה למצא אחד כמוני.
אז עכשיו ילדה אני שונא אותך, אני לא הבובה או הכרית שאת צריכה לחבק בזמן שאת נשברת.
לירוק על הפרצוף שלך כי מגיע לך יחס כזה.
תגובות (5)
יואו אחי מי הדפוקה שמתנהגת אליה ככה?!1?1?
אתה האחרון שמגיע לו יחס לא טוב!
שתלך לה*****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אופק, בכול פעם שאני קוראת משהו שאתה כתבת, פתאום אני מריגשה לא בסדר… כאילו אני עשיתי את זה. המילים האלו נוקבות בעור של האנשים שקוראים את זה, גורמים להם לחשו את הכאב שלך, ואת האשמה וההשפלה שלה.
כול שיר או סיפור שלך אני לומדת משהו חדש על עצמי, ועליך. אני לומדת משהו חדש על ההתנהגות שלי- השירים שלך הם החינוך הכי טבו שאני מקבלת…\עכשיו- בקשר לילדה הזו- תצעיף לה כאפה ממני.
אתה לא בנאד שמגיע לו יחס כזה, והיא סתם חמורה חסרת שכל עם היא כזו-
וכך או כך-
אני אגיד את הדבר הכי נדוש בתבל-
יש הרבה דגים בים…
סליחה,
יש יותר מדי…
לא משנה,
היא פשוט ילדה מטומטמת- זה הכול. ואני לא כאן בשביל לקלל- אני כאן בשביל להגיד לך- שתירק עלייה במהמגדל הכי גבוה בעולם (ציטוט מרוסית) ושהיא תלך.
אתה לא שווה את זה
תודה יעל ^^
תמיד בבקשה :)
אני חושבת שזה פשוט נורא שזה קורה
אבל היא לא שווה את הסבל שלך
אני חושבת גם שבכוונה זה קורה לך כדי שתלמד להתמודד עם החיים
ככה אני רואה את זה
בחיים יש תמיד התאכזבויות כאבים עצבים ודברים עצובים וקשים
אבל לומדים להסתדר איתם
ובסוף מגיע משהו מושלם, וטוב
שיחפה על כל הדברים הרעים
אז זה רק לימד אותך משהו להמשך חיים
גם לי קרה משהו דומה
עדיף שתיראה את זה בצורה טובה
למרות שעכשיו זה כואב
מתישהו זה יעבור, ותיהיה מוכן למישהי חדשה לדבר הטוב
מקווה שעזרתי ואהבתי את הכתיבה מאוד :-*