אוליב טרסקוט
אני אמשיך את הפרק בהמשך :)

יומני היקר!

אוליב טרסקוט 14/03/2014 729 צפיות אין תגובות
אני אמשיך את הפרק בהמשך :)

-המשך פרק 1-

"יומני היקר אם אתה זוכר לפני כמה זמן סיפרתי לך איך זה ההרגשה להיות פופולרית, הייתי בטוחה זה כיף אך זה לא נכון זה שקר היו לי 2 חברות טובות ואת שניהן איבדתי בגלל שחלמתי להיות מקובלת כל כך, אין הרגשה יותר עצובה מלגלות שאכזבת מישהו שהכיר אותך כל כך טוב זה הרגשה לא נעימה שאוכלת אותך מבפנים, ובמיוחד התרמית שעשו לי עם בריידי מלך הכיתה שהייתי דלוקה עליו הייתי בטוחה שהוא מחבב אותי אך זה היה שקר כשגיליתי זאת חברותיי חזרו לי לחיים וניסו לעודד אותי, לפתע באותו רגע אמא שלי קראה לי ואמרה לי שיש בדלת מישהו בשבילי. הוא נכנס לחדרי הלא זה בריידי סיפר לי את הצד שלו שהוא נפרד ממלכת הכיתה ושהוא באמת מחבב אותי אך לא האמנתי לו לא יכולתי אפילו להסתכל עליו כשביקש וביקשתי ממנו ללכת מביתי ולא לחזור.
ההרגשה בזאת לסלק מישהו שאתה אוהב לא נעימה אפילו כואבת. כל יום שאני חושבת על זה לבי עוקץ אותי ובוכה עד שסוף סוף השגתי מה שרציתי, יום למחרת כשהגעתי לבי"ס כולם צחקו עליי הפכתי להיות בדיחה מחנונית למקובלת שלא יודעת שום דבר מהחיים שלה.
ובכן אומנם אני קטנה אבל יש בי כוח גדול.
לא יכולתי להמשיך לסבול זאת ופשוט ברחתי כמו שרוח נושבת בשמיים באה והולכת.
חברותיי הטובות שמו לב שלא באתי לכמה ימים ושאלו מה קרה אמרתי להם שעברתי בי"ס ושבעוד כמה ימים אני עוברת עיר לאיפה שהבי"ס נמצא.
יום למחרת סיפרו על כך בבית הספר הישן שלי וכולם התחילו מרד על מלכת השכבה יותר נכון לא דיברו איתה יומיים כי ספרה להם שקר שהיא דברה איתי והשלמנו חלק מזה נכון היא התקשרה ואיך ששמעתי את הקולה הקר והרע ניתקתי לא עניתי בחזרה.
ימים על גבי ימים נכנסתי לאתר שקוראים לו "צ'אט סקול" ושם יש קבוצה ששייכת רק לי ולה ויש קבוצה פרטית כמו בפייסבוק או בוואטצפ ורשמה לי כל מיני שהיא מצטערת ושהיא ולא תעשה זאת שוב אבל אתם יודעים למי ששיקרה הרבה בחיים שלה אי אפשר להאמין לה וכך עשיתי לא הגבתי לה ולא עניתי לה אבל רשמתי לה דבר אחד "אם את רוצה להצטער על משהו אז תצטערי על עצמך ולא להצטער בשביל אחרים תחשבי על מה שעשית לכל מי שדרכת עליו בדרך ותשתני בלי זה תמיד תהיה מחוקה לא משנה כמה תשני את חייך" כשכתבתי זאת בכיתי כי כך עשיתי כשהייתי מקובלת אבל אם אעשה זאת באחד הימים אני אחשוב על מה שאמרתי אז."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך