חיים אחרים או כאלה? – פרק 3 – למה דווקא זה?
של אבא שלך עם אמא חדשה" "מה לעזא.." "לא מאמינה? רוצה ליראות? " כמעט התעלפתי, אבל החזקתי את עצמי כי ידעתי שגל שקרנית. אבל אז היא הראתה לי את התמונה. זה היה יותר גרוע. אבא שלי לא היה שם סתם עם אישה, הוא התנשק עם אישה ולא סתם עם אישה עם.. עם.. טוב אני לא יכולה להגיד את זה, בטח שלא עכשיו. התחלתי ליבכות על המקום. "את רוצה עוד תמונה מביכה?" גל לעגה לי. "אוקיי תקשיבי, יכול להיות שאני רעה לפעמים, אבל גם לי יש לב, גם לי יש אכפתיות. אני מצטערת על הדברים הרעים שעשיתי לך פשוט הרגשתי שצריך להראות לך את זה " גל אמרה. באותו רגע לא האמנתי שגל הוציאה את המילים האלו מהפה ועוד במכוון לי!. היא עזרה לי לקום וחיבקה אותי. "אל תבכי, אני מציעה לך לא לגלות את זה לאף אחד בינתיים.. ובטח שלא לאמא שלך."
"גל.."
"מה?"
"תודה…"
"בבקשה"
הלכנו ביחד לשטוף את פניי. ראו שהתמונה לא הייתה פוטושופ ואין פה הסברים" מסתבר שגל יכולה להיות חברה טובה, אפילו מאוד, אחרי ששטפנו את פניי, גל התנצלה שוב ושוב על ההתנהגות הלא מכובדת והלא מגיעה לי. חיבקתי אותה. "תקשיבי, תתעלמי מזה ובינתיים תשאלי אותו שאלות מתוחכמות. כמו : למה אתה מריח כמו בושם של אישה?, למה איחרת? וכאלה. אני אעזור לך כשתבואי לבית שלי.לאחר הבית ספר הגעתי לביתה של גל. רק אנחנו היינו שם. תודה, תודה על הכל. פתחתי באמירה. אז הינה אני מגלה עכשיו. אבא שלי היה בתמונה עם….
תגובות (0)