נסטיה
סליחה, הפרק קצר אך אשמח לתגובות ודעות.

חיים אחרים או כאלה? – פרק 1

נסטיה 14/01/2015 642 צפיות 2 תגובות
סליחה, הפרק קצר אך אשמח לתגובות ודעות.

רציתי, אבל שתקתי. רציתי לצעוק, להתעצבן, לקלל ולהרביץ. אני בחרתי את האופציה הרביעית נמאס לי כבר מגל \"המקובלת המלכה\" ואני אומרת? \"המפגרת הדפוקה שחושבת את עצמה\" כל הבנות רודפות אחריה ושפוטות שלה חוץ ממני. וכל הבנים רודפים אחרייה כי הם רוצים להציע לה חברות הרי היא מלכת הכיתה, כזאת יפה ואדירה מה? רזה, שיער ארוך בלונדיני וחלק , עינייה בצבע תכלת כמו הים. עדן, אחת מהשפוטות שלה נעצה בי במבט לועג. כניראה שאמרתי את זה בקול מלמלתי לעצמי. \"זה בסדר לקנא…\" היא לעגה לי. ישבתי במשרד עם עיני ברוקולי ירוקות ושיער חום מתולתל. וצעקתי \"תירגעי לפני שאת גם תשבי פה!\"
\"יותר נכון את.. רק פעמיים\" שתקתי. הייתי עצבנית. על כל הבנות וגם על הבנים. על כל הכיתה ועל כל השכבה. כי כולם רוצים להיות רק איתה. כששחררו אותי מהמשרד וגם את גל. הייתי חייבת לעשות מעשה. עקבתי אחרייה עד לביתה. מתברר שמעלייה יש טונות של איפור, ועדשות. \"איכס\" צעקתי כשראיתי אותה. אבל רק בראש שלי ככה שאף אחד חוץ ממני לא שמע את זה\" הסתכלתי מהחלון. היא הייתה ניראת זוועה. ואחרי שגיליתי שגם השיער זה ספריי? התיאור שלה לפני :\" יפה עם בגדים שווים על, פנים מושלמות עייניים תכלת כמו הים יפות, שיער בלונדיני חלק ומהפנט. רזה מתמיד. ונעליים הכי באופנה.
תיאור שלה כגלוי : מכוערת, בגדים ישנים, מלוכליים וקרועים במעטה, פנים עם מלייון חצקונים, עור יבש ברמות, שפתיים צרות ביותר. והעיניים בצבע חום חרדל. שיער בצבע שחור מעורבב עם חום חצי תלתלים חצי חלק. בקיצור איכס\" לפני שברחתי שם הייתי חייבת לצלם כמה תמונות לפני שגל תראה אותי. ולמקרה שגל תעצבן אותי שוב. צילמתי וברחתי הביתה המומה


תגובות (2)

ממש אהבתי! תמשיכי ♥
אשמח אם תקראי את הסיפור שלי ותגיבי, אם את רוצה ♥

14/01/2015 21:18
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך