>Angle<
לא הצלחתי לחשוב על משפט מחץ שיכיל את כל השאלות הללו: אז שום מקום לא בטוח? איפה להיות? מה לעשות עם עצמי? להתחבא? למרוד? לברוח? מה קורה פה???

זה הפאקינג אמת.

>Angle< 11/10/2015 687 צפיות 5 תגובות
לא הצלחתי לחשוב על משפט מחץ שיכיל את כל השאלות הללו: אז שום מקום לא בטוח? איפה להיות? מה לעשות עם עצמי? להתחבא? למרוד? לברוח? מה קורה פה???

יום בחיי המציאות של הימים האחרונים:
בוקר טוב! אני אפתח את הבוקר בקפה וקצת חדשות מרעננות. "עוד מקרה רצח במרכז ירושלים"…. טוב, לא משנה, לא צריך את הבשורות האלה על הבוקר.
טוב… יצאתי, לאן עכשיו?
אני לא יכולה לנסוע במכונית, שלא יירו עליי.
אולי אני אקח אוטובוס? אם אני אצליח לעלות עליו, אני אהיה בסכנת דקירה.
אם לא אני אדקר בתחנה.
טוב, אז אני אתקשר לאמא שלי לשאול מה לעשות… או שלא, כדי שלא יפגעו בי בזמן השיחה.
אני אצטרך לקחת מונית, אבל יש סכנת רצח במונית.
אז כנראה שאני פשוט אשאר בבית, בתקווה שלא יזרקו אליי בקבוקי תבערה.


תגובות (5)

*עליי
זה נכון, המצב מפחיד, אבל אסור לנו בשום פנים ואופן לתת לפחד לשתק אותנו. צאי מהבית, תעשי מה שאת רוצה. התקשורת כרגע עסוקה בלפרסם רק מקרים כאלה, ככה שנראה שכל היום זה מה שקורה, במציאות זה לא ככה. כלומר, ברור שעדיין יש מפגעים שדוקרים/זורקים אבנים/יורים, אבל הקטע הוא שלא רק. יש כל כך הרבה דברים טובים שקורים שאפילו לא מסוקרים בחדשות ככה שנראה שהארץ גועשת יותר מה שהיא באמת.
אסור לנו לתת להם להצליח במטרה שלהם. אסור לנו לפחד לצאת.
הסכנות אורבות בכל מקום, פשוט חשוב להיות עירניים יותר ולשים לב.
אגב, אני ממליצה בלי קשר שתקני תרסיס פלפל כזה

11/10/2015 18:37

פאניקה או סתם חרדה, זה לא בריא. החיים מתנהלים כסדרם. לא צריך לעצור את החיים שלנו בגלל פיגועים.
כמה מהחברים שלי חיים בשום מקום בין שטח A או B, נוסעים הרבה על כביש שישים הידוע לשמצה.
כרגע זאת מציאות. כשהגורמים ההו-כמה-איטיליגנטים בממשלה באמת יעשו משהו, אולי זה ייפתר.
עד אז… תנסי להישאר בחיים.
סתם, לא. תמשיכי את החיים שלך כרגיל, המקרים מסוקרים כאילו הארץ היא הר געש על סף התפרצות. כרגע היא עדיין הר געש פעיל.

11/10/2015 18:53

למען האמת אין מקום בטוח… לא נעים להיות ההורסת שמחות… אם את גרה בירושלים או בשומרון כדאי שכמה שפחות תצאי.

11/10/2015 23:20

אני חוזרת בי! תצאי תהני תבלי תראי לערבים שהם לא מפחידים אותנו. וכדאי לך באמת לקנות תרסיס פלפל. אני גם קניתי היום

11/10/2015 23:21

זה עצוב כמה שזה נכון… :(

12/10/2015 16:14
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך