התעלומה המסטורית פרק 15 חלק 1
אחרי שנרדמתי+נחרתי התעוררתי בפיהוק רחב, ואחרי הפיהוק הרחב נכנסתי למטבח כדי לאכול כי 'מתתי' מרעב.
איזו הפתעה לא נעימה ציפתה לי,אימא שלי ישנה על השולחן(אני אוהבת את אימא שלי,אבל זה מעצבן לראות אותה יושנת על השולחן,ואו הורגת ג'וקים בלילה כי זה יוצא מפחיד ואני עדיין דיי מפחדת ממנה אבל אני לא מראה לה א זה כדי שלא תעלב).
פשוט התעלמתי ממנה וניגשתי אל המקרר כדי להוציא ביצים ולהכין חביתה,
בהתחלה שמתי שמן חיכיתי כמה שניות,ואז שמתי ביצה.
אחרי שהחביתה הייתה מוכנה התיישבתי לאכול(על השולחן,כי על השולחן היה עדיין קצת מקום כדי לפחות לשים צלחת),שמתי קצת מלח ואחרי זה אמרתי לעצמי :"בתאבון" והתחלתי לאכול,יאמי,החביתה הפעם יצאה דיי לא רעה,בגלל זה כנראה סיימתי אותה מהר מאוד,ואחרי שסיימתי לאכול ראיתי איך אימא שלי אט-אט מתעוררת מהשולחן בפיהוק קל.
"בוקר אור אימא" אמרתי לה בחיוך רחב 'שוליים'.
"בוקר טוב חמודה שלי,איך עבר עלייך הלילה?" היא שאלה, בקול רגוע.
"נ-ה-ד-ר" אמרתי לה כשהדגשתי כל אות כדי לסמן לה לרדת מהשולחן.
"אוה,כן" אמרה בהבנה וירדה משם.
"טוב אני מכינה לעצמי חביתה רוצה גם?" היא שאלה אותי.
"כבר אכלתי" עניתי לה.
"טוב" היא ענת בחזרה מבסוטית שהיא לא צריכה לעבוד קשה מדי.
אתם יודעים…..יש ימים כאלה! ימים שבהם אני ואימא שלי שלוות ולה לא אכפת מהכריזי שופינג שלה.
פתאום אימא נגשה אליי ושאלה:
"מותק מתי רוי מגיע בחזרה לכאן?"
"אהה,הוא…..אני לא יודעת אני תכף אתקשר אליו" אמרתי לה ולקחתי את הטלפון שלי והתקשרתי אליו… "הלו?" הוא ענה לי מהצד השיני.
"היי רוי! מתי אתה חוזר לכאן?פשוט אימא שלי הגיע לכאן והיא מאוד רוצה לראות אותך" עניתי לו בשלווה.
"אהה,אם כך אז אני אגיע מחר,טוב?זה בסדר מבחינתך????" הוא שאל.
"ברור" עניתי לו בחזרה תשובה ממש אבל ממש ידועה.
"טוב אני חייב לנתק לטלפון שלי נגמר תכף הסוללה! ביי!" הוא אמר וניתק.
"טוב אימא,רוי מגיע מחר,מרוצה?" שאלתי בהרמת גבה,כמה שניות אחרי ששאלתי אותה היא ענתה לי: "ישששש!" היא צרחה את זה כמו ילדה קטנה שרק הרגע ראתה את דורה וגילת איך הפרק הסתיים, "אימא,את לא רוצה ללכת לקניון? שמעתי שיש שם מבצע על בגד אחד" אמרתי לה ופניה האדימו, "יש מבצע מטורף ולא אמרת לי?"היא שאלה בכעס לקחה את התיק שלה ויצאה מין הבית לכיוון הקניון,(אני רק חושבת שהיא הלכה לשם,אני לא בטוחה).
תגובות (0)