הפרפר

that girl 17/10/2014 703 צפיות תגובה אחת

הפלאפון שלי מצלצל, ואני רואה שקיבלתי הודעה חדשה מדור.
אני פותחת את הפלאפון, מסתכלת ורואה שהוא שלח לי תמונות.
שתי תמונות שלו על אלונקה, ומחייך.
התגובה הראשונה שהייתה לי היא "מה עשית עכשיו?!"
הוא עונה לי :" יש לי פרפור. אני במיון."
"מה ישלך?" ישר רשמתי לו בחזרה.
הוא הידיד הכי טוב שלי בעולם.. אנחנו החברים הכי טובים כבר 5 שנים אפילו יותר.
ברגע שקראתי את המילה הזאת, המילה "פרפור"..
זאת מילה נוראית, מילה שמי שיודע מה המשמעות האמיתית שלה יודע שזה לא דבר טוב.
אך איכשהו המילה הזאת תמיד מזכירה לי מילה אחרת, ״פרפר״.. הפרפר הוא אחד בעלי החיים הכי יפים בעולם.
פרפר הוא בעל החיים הכי חופשי ומשוחרר.. הוא עושה מה שהוא רוצה, מתי שהוא רוצה, ויכול לזוז לאן שהוא רוצה.
כל אדם בעולם לדעתי היה רוצה להיות כמו הפרפר, לפחות אני הייתי רוצה.
אבל הפעם המילה הזאת לא הזכירה לי את "הפרפר" היפה, הוא הזכיר לי את אבי.
הזכיר לי את המצב שהייתי בו לפני כחצי שנה.
אני יודעת שזה יכול להישמע רע, אבל ברגע שקראתי את ההודעה אני לא נלחצתי כל כך, לא בכיתי ,לא כלום.
הדבר היחידי שהרגשתי הוא את החור שיש לי בלב רק גדל.

"אבא דור עבר פרפור בלב." התקשרתי לאבי אחרי חצי שעה- שעה.
"מה הוא עבר? " הוא חשב שהוא שמע לא נכון. כי דור הוא תמיד בריא, הוא תמיד בסדר, מכל האנשים הוא זה שתמיד בסדר, שתמיד שם.. הוא בסך הכל בן 18, הוא עוד לא עבר כלום בחיים ואיך זה שילד בן 18 פאקינג מקבל פרפור בלב?! איך?! זה הדבר היחידי שחשבתי עליו.
"הכל יהיה בסדר, אני פה. אם הם צריכים משהו עזרה הם יודעים שיש אותך, ואם משהו ישתבש אני תמיד פה." ככה הוא ענה לי.. ככה הוא ניסה לגרום לי להירגע. למרות שאני כבר רגועה, כי אני יודעת ששום דבר רע לא יקרה לו.
אין סיכוי שהמצב ישתבש או יסתבך כי זה דור, ואין שום סיכוי שאני אאבד גם אותו.

תוך כדי שהשעות עוברות, הוא שולח לי עוד תמונה שלו ועוד אחת, רק כדי שארגע..
ישר לאחר ששלחתי לו את ההודעה "מה ישלך?!"
אני ממשיכה ורושמת, "דור אם אתה עובד עליי אני מבטיחה לך שאני אבוא אלייך ואפרפר לך את החיים!"
כנראה לא הייתי מסוגלת להבין שזה מה שקרה, שהידיד הכי טוב שלי במיון, ובגלל בעיות בלב!
עוד הפעם, עוד הפעם מסביבי יש בעיות לב, לאחר שנפטרתי מהן, שום פעם הנה זה הגיע.
חיכיתי לדרמה שתמיד יש לי בחיים, לעולם לא היו לי חיים שקטים לעולם.. וידעתי שזה יבוא.
לא איחלתי לזה לא רציתי את זה , אבל ידעתי שזה יגיע בסופו של דבר כמו הפרפר..


תגובות (1)

עדיין לא קראתי את הסיפור, אבל השם עושה בי צמרמורת *~* אין לי שמץ למה P:

17/10/2014 17:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך