זה סיפור חיים אמיתי שלי ואני רוצה להגיד ש עם שחר.נ רואה את זה עכשיו אני רוצה שתסלחי לי הייתי עיוורת ומטומטמת ואם את מסכימה הייתי רוצה שנשב ונדבר על כל המריבה הזאת כי את באמת חשובה לי...

הייתי כעיוורת

16/10/2015 632 צפיות תגובה אחת
זה סיפור חיים אמיתי שלי ואני רוצה להגיד ש עם שחר.נ רואה את זה עכשיו אני רוצה שתסלחי לי הייתי עיוורת ומטומטמת ואם את מסכימה הייתי רוצה שנשב ונדבר על כל המריבה הזאת כי את באמת חשובה לי...

הייתי עיוורת ממש מטומטמת,
ויתרתי על הכל בשבילך ואתה?,אתה בכלל לא הערכת…אמרת לי שאותי אתה אוהב ואני הייתי בטוחה שלעולם לא ניפרד,אהבתי אותך באמת שאהבתי אבל אתה בי הישתמשת בשביל לישכוח את זאת ששברה את ליבך,אותי עזבת שאני שבורה ומרוסקת בגללך ויתרתי על הכל!!האופי שלי הישתנה…היופי שלי הישתנה…החברות שלי הישתנו…והכל פשוט הכל קרה בגללך…אחרי שאותי עזבת ואני קצת היתגברתי עליך אומנם לא לגמרי אבל חזרתי להיות קצת עצמי,צחקתי,חייכתי,נהנתי,חזרתי לטפח את עצמי….ואז זה קרה עברתי לבית ספר חדש והכרתי חברות טובות,שבועיים אחר כך אתה הפכת לאהוב של חברתי הטובה מהבית ספר החדש…הייתם ביחד זוג מאוהב ומקסים ואני..אני נישארתי מחייכת מבחוץ אבל מבפנים הכל היה מרוסק,הייתי בוכה במקלחת כדי שחברותי לחדר לא ישמעו,לאט לאט הבנתי שזאת המציאות ופשוט שתקתי עדין כאב לי לראות אותה מדברת איתך אבל כבר היתרגלתי…ואז זה עבר את הגבול החברה הכי טובה שלי מהבית ספר הישן רבה איתי בגללך!!!אתה קולטט??בגללך!!הייתי עיוורת פשוט עיוורת החיים שלי הישתנו מקצה אחד לקצה השני בגלל כמה מילים של בן אדם…וזה עצוב!עצוב לי שהמצב רוח שלנו תלוי על מילה אחת של בן אדם…


תגובות (1)

תנחומיי ,
אני מקווה שעזר לך לפרוק את הסיפור .

25/10/2015 08:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך