החור השחור שבליבי.

במבוק סגול 20/08/2015 537 צפיות תגובה אחת

שלום קוראים לי סיגל,
אני לא הילדה הכי מקובלת בכיתה אני חביתי דברים רבים כמו כל מני קללות וניבולי פה לא נעימים כלל.
אני ביקשתי במשך 4 שנים לעבור בית ספר אני עליתי לכיתה ה כאשר אני עברתי סוף סוף בית ספר.
עכשיו אספר איך הכל התחיל ,הייתה לי חברה ממש טובה קראו לה ספיר היא הייתה מאוהבת קשות ברונן , הוא הציע חברות לסיגל והיא סכימה לו. אחרי שרונן הודיעה לכיתה שאנחנו זוג ספיר ישר צעקה והתנפלה עלי הפילה אותי ארצה והחלה לבעוט בי בחוזקה.
אחר סיום הלימודים כאשר הלכתי לביתי בשעה ארבע וחצי מחברתי הטובה לפגוש את אחי הגדול הוא האדם היחד שאני מספרת לו הכל.
על דלת הבית היה גרפיטי סיגל את שמנה ובת זונה על תחזרי יותר לבית הספר ממני ספיר.
התפרצתי הביתה לחדר אחי ובכיתי בכי שלא בכיתי מימי.
הוא שאל אותי למה אני בוכה כך אני עניתי לו אני כבר לא יכולה איתה היא היום הפילה אותי וחבטה בי בחוזקה רבה.
מה עלי לעשות שאלתי אותו הוא אמר לי לומר למורה שהיא תטפל בזה ועם לא שאני יחזיר לה.
אני עשיתי כך המורה דיברה איתה והיא לא הקשיבה למורה אז אני גם קיללתי אותה והרבצתי לה אך לא בחוזקה.


תגובות (1)

טוב אז כך אני יודעת שיצאה לא טוב זה היה זוועתי זה היה רעיון גרוע אני השמח אם אתם תקראו ותכתבו לי תגובות.
אני סתם עשיתי ניסיון כי היה לי משעמם…
:)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

20/08/2015 02:58
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך