ההגדרה של יופי
מה ההגדרה של יופי?
ללכת לבית הספר ושיגידו לך שאת יפה, או לקום בבוקר ולהגיד לעצמך שאת כזו?
לעמוד מול המראה במשך שעות כדיי להיראות כביכול מושלמת, או פשוט לצאת לרחוב ולדעת שזה לא באמת משנה?
מה ההגדרה של יופי?
להראות כמו בובת ברבי מהסרטים אבל להתנהג מגעיל, או להראות כמו עצמך ולהתנהג טוב לאנשים?
מי הגדיר מהו יופי?
בעבר אישה יכלה להיות באיזה משקל שתרצה ולהתלבש איך שתרצה, היום לא, פשוט לא.
ומי מחליט אם אני יפה?
החברה? האנשים האחרים? מספר הלייקים שקיבלתי שרשת חברתית זו או אחרת? אלה שיושבות בקצה הכיתה ומחפשות על מה לצחוק עלייך? או פשוט את בעצמך.
ואם כבר שואלים שאלות, מי הגדיר את הכיעור?
למה אחת חושבת שהיא מכוערת גם אם כל השאר אומרים שלא? ולמה אחרת חושבת שהיא יפה, ואולי היא באמת כזו, מבחוץ לפחות.
אני צריכה להחליט אם אני יפה או מכוערת, ולא אף אחד אחר, כי אי אפשר לרצות את כולם, אז אם כבר לרצות, אז רק את עצמי…
תגובות (3)
מדהים ! מסכימה איתך ממש , כל אחת צריכה להרגיש יפה מאיך שהיא ולא להיכנע להגדרות החברה בכל מה שקשור ליופי , אי אפשר להגדיר יופי או להגדיר מודל מסוים וגם אם כן אז חבל שעושים את זה כי זה ממש לא מדיוק , אנשים יכולים שונים אבל יכולים גם להיות יפים על פי מי שהם , ובכלל אדם יכול להיות דוגמן מבחוץ אבל רקוב מבפנים , אז מה כל היופי שווה …
*מאולתר חח הייתי חייבת.
קטע ממש יפה ואמיתי אהבתי
תיקנתי, תודה.