הבחירה

איה המלכה ^^ 19/06/2014 643 צפיות אין תגובות

בחירה, דבר קשה שתמיד תנסה להתחמק ממנו.
זה כמו לשחק מחבואים כמה שלא תנסה להתחבא ממנה תמיד בסוף היא תחכה לך בצד ותמצא אותך כשלא תהיה מוכן.
כמה שלא תנסה להתחמק ממנה , מתישהו תצטרך לבחור וזה יבוא אלייך כשהכי לא תצפה לה.
אתה תבחר.
בהתחלה תחשוב שהבחירה שלך הכי טובה, שזאת הדרך הכי נכונה.
אבל אז… אז תתחיל לחשוב על האפשרות השניה שניתנה לך, תחשוב שאולי היא הייתה הבחירה הנכונה, שהיא הבחירה שהיית צריך לבחור בשביל להצליח יותר.
אם בחרת נכון אז כנראה כמעט ולא תתחרט ולא תתעסק בשאלה האם זאת הייתה הדרך הנכונה.
ואם טעית, אפילו רק לדעתך, אם הכל יתהפך מהבחירה שלך, שרוב הסיכויים הייתה שגויה??
אויי. אז אתה תהיה כבר בטוח שאם היית בוחר באפשרות השנייה היה יותר טוב לך.
אבל לחזור לבחור שוב זאת לא אפשרות.
עכשיו אתה רק תשב ותחשוב על "הבחירה" , בחירה שהרבה זמן תזכור ותתחרט אליה…

אני עשיתי את הבחירה שלי, בחרתי , בחירה שגרמה לי להתחרטות שנה, שנה שלמה של חרטות ומחשבות שכול הזמן הטרידו אותי.
ועכשיו… עכשיו אין דרך חזרה חוץ מלהתחיל מחדש.

בבחירה לא משנה איזה בחירה תבחר תמיד תתחרט ותרצה לחזור לעבר.
אבל יש את הבחירה היותר כואבת והפחות, בפחות כנראה שתרגיש פחות חרטה או בכלל לא ולא תתעסק בשאלה מה היה קורה, אבל הבחירה השגויה, יכולה להרוס, להרוס חיים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך