תולעת ספרים
עצוב :( *זכויות שמורות ל rubmwue1234 (לי)

הבחור ששינה את פני המשחק

תולעת ספרים 19/04/2014 559 צפיות 3 תגובות
עצוב :( *זכויות שמורות ל rubmwue1234 (לי)

ילדה,בשם אנני,עברה התעללות ובריונות יום-יום במשך שש שנים כל החטיבת ביניים ועד סוף התיכון.
בשנתה האחרונה בתיכון אנני החליטה להתאבד.
אז היא התחילה לכתוב יומן משלה על סיבות להתאבדות.
באותו יום שהתחילה לכתוב את המכתב,ילד מכיתתה לפתע הגיע אליה באחת ההפסקות ואמר לה:"אנני..אני יודע מה את עוברת.אני רוצה לעזור לך.להיות ידיד שלך..להכיר אותך" אנני חשבה שהוא צוחק איתה אך ממש לא.הוא היה ממש רציני אך אנני אמרה לו:"אני יודעת שאתה אף פעם לא עשית לי משהו אבל אתה ראית כל הזמן מה עשו ולא קמת..זה צלקות לכל החיים" הבחור לא ידע מה לענות לה אך הוא חשב ואמר לה:"אני הפעם רוצה להתנצל על כך…אני באמת רוצה לעזור לך!אני מתחרט על כך שלא באתי לעזור אבל אני יותר רוצה שתסלחי לי על כך ושאני אעזור…בבקשה אני פשוט רואה אותך מהצד ונצבט לי הלב שאת מרגישה יום-יום את ההרגשה הזאת" אנני חייכה ואמרה:"אתה יודע מה?אוקיי…" שניהם שמחו ומאותו זמן היומן " התאבדות" הפך ליומן "יום-יומי" שבו סיפרה על הבחור ששינה את "פני המשחק".
הגיע הרגע שבו היא התאהבה בו.ולה נראה שהוא מאוהב גם בה.הרי…יש מה לאהוב בה היא ילדה יפה,חכמה..מה לא ? אולי לא מקובלת חברתית אבל זהו פרט שולי.הוא כן "מקיר אותה חברתית"…אז היא חיכתה לרגע שהוא יציע לה חברות וזה הגיע!
אך חוץ מזה שעכשיו הם ניהיו חברים,הבריונות נעשתה קיצונית מיום ליום.והיא נהפכה להיות גם נגד החבר של אנני.
שניהם לא יכלו לסבול וזה הגיעה לרמה קיצונית במיוחד שיום אחד חטפו(!)את שניהם והתעללו בהם.מרוב שהם לא סבלו את זה וניסו להלחם הכי חזק שהם יכולים הם החליטו כבר להתייאש ולהתאבד ביחד.
הם קבעו את הכל מראש.הם לא חשבו שחוץ מהמשפחה של כל אחד מהם מישהו אחר יתגעגע אליהם.
באותו זמן שהם התכוננו להתאבד הם ספרו ביחד 3…2…1…
לאחר כמה דקות הוריה של אנני מצאה את בתה וחברה ללא רוח חיים על רצפת חדרה.
שניהם היו מוטלים על הרצפה,ומחובקים זו לזו:
אנני,ו"הבחור ששינה את פי המשחק"…


תגובות (3)

עצוב..:(

19/04/2014 18:05

זה ממש עצוב אני אהבתי את זה כל כך!!

19/04/2014 18:22

    זה הפואנטה שזה עצוב… :(זה משתנה מעצוב לשמח ושוב לעצוב

    19/04/2014 18:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך