האח הגדול- פרק 7. דמויות שלכם!
יאמי טופי אבטיח.
———————
"האח הגדול מבקש מכולם לשבת בספת הסלון." אמר האח הגדול, מבטי לחץ נראו על פני הדיירים. הם ישבו במהירות והתמקמו בנוח. בדיוק אז יצא ג'ייסון מהחדר והתיישב בקצה הספה. כמה אנשים נעצו בו מבטים בחדשנות, האח הגדול סיפר לו משהו.
הוא התיישב ליד ג'ייקוב, אבל ג'ייסון לא מצא חן בעיניו של ג'ייקוב, רוב היום הוא הזעיף לו פנים. ג'ייסון נראה לו מזויף, הוא לא בטוח במה, אבל הוא נראה לו כך. הוא מחייך יותר מדי, עליז מדי, ולפעמיים הוא בורח משאלות שלא מוצאות חן בעיניו. כשג'ייקוב ניסה לפתח איתו שיחה, על איזה בחורה הוא ישים עין, ג'ייסון מיהר לברוח ממנו וללכת לשחות. שם קרה הריב עם קייט, ואז ג'ייסון נשאר בברכה כמעט כל היום. אולי הוא לקח את הריב עם קייט אישית.
הרוב הביט בטלוויזיה, כמין רמקול לדברי האח הגדול. ג'ייקוב השפיל את עיניו ורק הפנה את אוזנו כדי להקשיב לדברי האח. פטפטת עברה בדיירים, ג'ייקוב שתק. אין לו שום חבר, ועצוב לו על כך מאוד.
"משימה ראשונה לדיירי הבית." לפתע הקול של האח בקע. השקט השתלט. "על כל המשימה תדע דיירת חדשה של הבית, סיוון."
דיירת חדשה? עוד דיבורים עברו, ג'ייסון פלט מילה לג'ייקוב כשלחש אם הוא סקרן, ג'ייקוב לא ענה לו. הוא סקרן, סקרן מאוד, אבל לא היה לו חשק לדבר. הוא היה שולי מאוד, הוא לא ציפה שזה יקרה, חייו האמיתיים מלאים חברה, כל חבריו תמכו בו למשך האודישנים, עד שהתקבל ועשו לו מסיבת פרדה והצלחה. אביו כרגיל לא היה שם כדי לתמוך בו, הוא בקושי מדבר איתו אחרי שבחר לפתוח מסעדה, במקום להמשיך את שושלת עורכי הדין שאביו כל כך ציפה לו.
על הטלוויזיה לפתע נקרן סרטון, שדמות נמצאת באמצעו.
"זאת סיוון." שמעו את קולו של האח הגדול. סיוון חייכה. שיערה הקצר המגיע עד הכתפיים בצבע חום, החלק מאוד, התנפנף ברוח. עיניה החומות נמלאו שמחה. "סיוון היא דיירת מפתיעה. יש לה משימה גדולה לעשות, וכל זאת תגלו מחר, כשסיוון תגיע."
הסרטון הקצר ביותר שראה ג'ייקוב. אפילו לראות את כל גופה לא הצליח, איך אפשר להבין משהו מזאת? הדיירים לא היו בטוחים אם לקום.
"ג'ייסון יספר לכם על המשימה שהולכת להיות עם סיוון. אם סיוון תגלה על המשימה שלכם, המשימה תיכשל ותקציב מותרות יבוטל." האח הגדול אמר, ג'ייסון קם מהספה, כשיש לו דף ביד. הוא החל לקרוא. כל עיני הדיירים ננעצו בו.
"משימת הג'וק." החל לקרוא ג'ייסון, כשהוא מוסיף חיוך קטן. "לסיוון מוטלת משימה, למצוא את הג'וק מפלסטיק, כביכול, יחד איתנו." לחשים עברו בדיירים. ג'ייקוב היה מלא הקשבה. "דיירי האח, חוץ מסיוון, יסתירו את הג'וק ממנה, כל יום במחבוא שונה, עד סוף השבוע. אם סיוון תגלה זאת, או תתחיל לחשוד, או תמצא את הג'וק, המשימה תיכשל. המשימה המזויפת של סיוון, אשר לא אמורה לגלות לנו, תהייה חשאית, ותערוב לנו בהצלחת המשימה האמיתית. " ג'ייסון קיפל את הדף. מילים שלא מובנות כלל, לג'ייקוב עלו כל כך הרבה שאלות.
למה היא לא הייתה בבית מההתחלה? למשל. אבל לא היה לו עם מי לשתף את זה, לדבר על זה. כל הדיירים קמו והלכו למקומם, וג'ייקוב הלך לפינת העישון. הפעם הוא לא עישן, אבל לא היה אכפת לו לדבר עם המעשנים שדיינו על המשימה.
"סיוון היא חתיכת מכוערת." ג'סיקה החליטה. אנשים קמו בכעס מהדברים שאמרה.
"את לא יכולה להגיד דבר כזה סתם!" אדם התפרץ, ג'סיקה גלגלה עיניים.
"תלך להתנשק איתה אחר כך, היא בטח שחקנית!" התמרמרה ג'סיקה, וג'ייקוב רק הביט במהומה.
"את מחפשת ריבים או מה?" שאלה קייט, כאשר היא יושבת ליד ג'ייקוב, רק חבל שהיא לא התייחסה אליו.
"אני רק אומרת שהיא מכוערת. כל אחד והדעה שלו, לדעתי היא לא הייתה צריכה להתאפר כל כך הרבה, אולי היא הייתה יפה בלי. ואתם גם לא מבינים שהיא תבגוד בנו אחר כך, נכון?"
"היא עדיין לא הגיעה." ג'ייקוב סוף סוף אמר משהו. לפתע כל הראשים הסתובבו, הקול הזה הם לא שמעו הרבה זמן. "די, ריבים עכשיו זה לא מתאים."הוסיף.
"ג'סיקה היא חתיכת צבועה." אדם סגר את הספר שלו בבת אחת, והאבק ממנו השתחרר לאוויר. הוא התקומם מהדשא, ולאחר מכן הלך למטבח. בזה הדיון הסתיים, ועדיין ג'ייקוב לא התבטא בשום דבר.
תגובות (6)
אפילו שג'סיקה היא הדמות שלי… היא יצאה צבועה 0_o
ותמשיכייייי:)
מושלם! פשוט מושלם!♥
דרך אגב, ג'ייסון באמת קצת נשמע מעצבן למרות שהוא הדמות שלי חח.. מתוק מידיי.. אני חושבת שבהמשך כדאי שהוא יספר לג'ייקוב שהוא גיי או שהוא יתיידד עם סיוון.. אני מחכה כבר להמשך!! *-*
סורי העלת אותו אתמול? כי אתמול לא הייתי בבית ביכלל, אבל גם אם אין לך תגובות פעם אחת את צריכה להבין שזה לא כזה נורא וזה קורה לפעמים.
בכל מיקרה, תמשיכי, אני כל כך סקרנית!
אהבתייי
תמשיכי !!!!
לא הייתי בטייל מלא זמן ולא ידעתי שהעלית, אז עכשיו קראתי הכל. אני כן עוקב, אז אל תדיחי את ג'ף או משהו חחח הכתיבה שלך מעולה ואני במתח מה יהיה עם הדיירים והמשימה וזה. תמשיכי!
מהממם תעלי פרק!!