האח הגדול-פרק 2 דמויות שלכם!
אנשים יש יותר מדי בנות רזות! אז תסלחו לי אם אצטרך לשנות את משקלם…
—-
ג'סיקה כבר עברה הכול. תאונת דרכים, מוות אח, מצב מרוחק מכולם. אבל היא לא ציפתה שיקבלו אותה לשם. שיריעו לה במחיאות כפיים, למרות מראה הנוראי. היא לבשה שמלה שחורה ארוכה ודקיקה, שלא היה בה שום דבר מיוחד. היא שנאה את העקבים שחברתה נתנה לה, גם הם עקבים שחורים, רק גבוהים במיוחד לאישה נמוכה.
היא החליקה את שיערה הבלונדיני שהגיע עד כתפיה, אפילו קצת ארוך יותר. עיניה השחורות נצבעו במסקרה שעצבנה אותה במיוחד. היא הייתה סקרנית, בית האח תמיד סקרן אותה, כשהיא צפתה בו היא שנאה את רוב האנשים בתוכו, אבל היו כמה שרכשה להם חיבה. בכללי היא שנאה את בית האח, היא חשבה שזה מכור וצפוי. אבל הסקרנות גברה עלייה, כל עונה היא דמיינה את עצמה שם, עד שיום אחד אזרה אומץ וניגשה להרשמות בזמן.
הראיון הלך לה נורא.
האיש שראיין אותה היה מאוד לא עסוק בה, אך הייתה המצלמה לידו, שצילמה הכול. כנראה המצלמה קיבלה אותה יותר. היא דיברה על רקע חייה, היא ידעה שסיפורים עצובים משכו אותם. והיה לה סיפור עצוב. בגיל 10 אח שלה נהרג בתאונת דרכים, כשהיא הייתה איתו במכונית. הם שיחקו יחד בצעצועים, ג'סיקה במיוחד זכרה את המכונית האדומה שהחזיק. הוא היה אחיה התאום, שהיה חלק ממנה. היא ניצלה מהתאונה הקשה בדרך נס. אימה הגיעה למצב קשה, אבל הרופאים היו טובים, רק שלא הצליחו להציל את אחיה ג'ק, שהיה במצב אבוד מראש. היא חגרה חגורות, הוא לא. החגורות הצילו אותה. היא דווקא רק קיבלה זכוכית קטנה ברגל, וזה הכול. דימום קל.
מגיל 10 חסר לה משהו, היא חושבת שהאח הגדול יגרום לה להשלים זאת.
היא בת 23, כל חייה הייתה גרה בכפר מרוחק מהעיר, עם הוריה. לעולם לא הצליחה ליצור חברות רבות, חוץ מאחת, שהייתה בית לידה. איתה היא בילתה את כל הילדות, ועכשיו תאלץ להתרחק ממנה עד שתודח. או שלא תודח כלל.
כשהיא נכנסה לבית האח, המומה מכל חייה, היא נדהמה יותר מהמראה. היא ראתה איש יושב, חטוב ונראה דוגמן. כרגיל, בכל עונה יש את היפה. היא חושבת שהיא המכוערת בעונה הזאת. היו לו עיניים כחולות עמוקות, שיער שחור כפחם עם בצורה בלורית גדולה. הם התחבקו קלות, והגוף שלו היה חמים במיוחד בשביל ג'סיקה.
אבל הייתה לו הרגשה שהוא שחצן, הוא התעלם מהמראה של ג'סיקה, ולא אמר לה מילה אחת בנוסף, חוץ מ"ברוכה הבאה, ג'סיקה."
תגובות (2)
התאהבתי בכתיבה שלך! פשוט מדהים! מחכה להמשך :)
יאווווווווווו זה מושלם מושלםמושלם וכנ"ל^^ התאהבתי גמאני בכתיבתך.
אשמח אם בפרק הבא זו תיהיה הדמות שליי כי אני מסוקרנת… ותאריכי את הפרקים כי אולי בוורד(אם את כותבת בוורד) הם מגיעים לאורך דף שלם אבל כשמעלים אותם הם מתקצרים פי כמה וקריאה של 4 דקות היא נורא קצרה לדעתי.
אבל אני במתח אז תמשיכי(: