"האחת" או "האחד"
כבר הרבה זמן שהרבה אנשים מחפשים קשר רציני/קשר לא מחייב מחפשים בנן זוג/בת זוג.
או שזה לקוח הרבה זמן או שזה לוקח מהר מאוד.
יש אנשים שאומרים שהזמן יעשה את שלו,יש אנשים שמחים יותר שמחים פחות,יש אנשים ספונטנים ושזה מצליח להם ויש שמנסים ולא מצליח להם ומנסים ומנסים עד שמוצאים.
יש אכזבות,יש בגידות,יש פרידות ואז חוזרים ואז שוב נפרדים והמצב בקנטים עד שמצאתם את האחת/האחד שלכם וממש קשה לשמור אחד על השניה.
יוצאים לכמה דייטים רואים שאנחנו מתאימים נפגשים עם הורים משני הצדדים הכל טוב ויפה.
פתאם היא הלכה לחול ללימודים מעכשיו לעכשיו ומאמין שנוכל להית בקשר מרחוק כי היא הנשמה האחת שלי ואני שלה אני נשארתי בארץ ואז שהיא חזרה לארץ עם ידיד ואני ככה עומד בצד וחושב למה זה מגיע לי?
שואל אותה האם זה רק ידיד מה בדיוק קרה מנסה לרמוז פה ושם על הקשר ביננו איך לא ידעתי עליו ומה קורה מעכשיו?
מפה לשם היחסים שלנו לא התדקמו כמו לא שהיו צריכים להתקדם ובסופו של דבר הידיד הפך ליותר מידיד ואני ניזרקתי החוצה מהסיפור.
אז אני שואל האם הזמן באמת יעשה את שלו ואיך להמשיך בדרך עם חיוף על הפרצוף?
ללכת עם הראש בקיר או ללכת עם הראש מורם בגאווה שיום אחד מסטוצים יהיה באמת את האחת?
זה באמת שאלה של זמן שיעבור עד שאמצא שרק מקווה שהזמן לא יהיה לרעתי!
תגובות (2)
אין ספק שאתה כותב מכל הלב!!!
הכתיבה מעט מסורבלת, אולי חסר קצת סימני פיסוק, כי קשה לנשום בזמן הקריאה חחח
אבל אהבתי את הכתיבה שבאה מהלב, והשאלות הפנימיות תוך כדי
תודה רבה על תגובתך!