דקירה בלב
ישבתי בחדר מול המחשב. שנייה אחת קודם הרגשתי בסדר, לא הרגשתי דבר שונה. ופתאום,הרגשתי שאני לא מצליחה לנשום.
הרגשתי מין דקירה בחזה, כאילו כל הגוף שלי מתקפל קדימה, מתכנס בתוך עצמו.
אני זוכרת שהורדתי מעליי מהר את האוזניות והנחתי את ידי על המקום בו נמצא הלב.
אני זוכרת שניסיתי לנשום לאט, אבל כל מה שהצלחתי זה לנשום מהר, היסטרי ומהפה -בכלל לא מה שהייתי אמורה לעשות במצב הזה.
ניסיתי לזוז, לקום, לשנות תנוחה על הכיסא אבל כלום, פשוט הרגשתי שאני משותקת. בדיוק כשכבר התחיל לכאוב לי ממש חזק נזכרתי שאמא שלי אמרה לי שאם זה יקרה שוב לעמוד מול חלון פתוח ולנשום חזק. הבעיה היתה שכבר היה לילה ואני לא יכולתי פתוח את החלון…
קמתי לאט מהכיסא, תוך כדי שאני מסדרת את השידה שלי בלי לזוז הרבה, ופניתי לעבר המטבח. לקחתי לי כוס מים והתחלתי לשתות לאט. זה כאב, מאוד.
חזרתי לחדר שלי ופשוט נפלתי על המיטה. התהפכתי אחורה. אני על הגב עכשיו. התחלתי לנשום לאט, מדברת אל עצמי ומרגיעה את עצמי. זו לא הפעם הראשונה שזה קורה.
הדקירות האלה… הן כמו פעימות שמתעקשות להעצר. הרמתי את הכרית והנחתי אותה על ראשי, כמו כל פעם. משום מה, זה קצת עוזר…
עכשיו יותר טוב, זה נרגע. אבל זה היה מפחיד.
תגובות (38)
יאווו ספירוש את לא מבינה כתבת פה בדיוק את מה שהיה לי ויש לי את זה תמיד כמעט זה כזה כואב אני מכירה את זה
אוהבת שרית
אני שמח שאת בסדר עכשיו.גם לי זה קורה לפעמים…אבל זה קורה לי כשאני במצבי לחץ או חרדה :P
צריך להירגע פשוט.להתנתק מהעולם ולהירגע
באמת ? וואי זה נשמע מפחיד XP לי קרה נראה לי דבר דומה לזה וזה היה ממש מפחיד !!!! לספר ?
זה באמת מפחיד ב'ת…
ותודה אופיר ושרית :)
הלכתם עם זה לרופא, נכון?
אני ילך…
וואו. זה משהו פסיכולוגי, גם לי יש חרדה לפעמיים.
אבל רק בטיולים, משום מה. בגלל שכמעט בכל טיול אני נופלת בגלל האבנים ואני מגושמת ואטית.
אז אני מרגישה שהבטן שלי מתהפכת שיש לי חשק להקיא, שאני רוצה לשבת.
לא הלכתי לזה לרופא, אני פשוט יודעת שיש לי את זה במוח.
ומה שאני צריכה לעשות זה לעשות טיול עם המשפחה, ככה אני אתמודד. לא כשאני עם הכיתה..
אולי זה משהו פסיכולוגי, אני לא בטוחה. אבל בדברים כאלה, את צריכה למצוא את הדרכים להתגבר על זה, מה לעשות כדי שהדקירות האלה יפסיקו.
אני חושבת שזה דרך להפסיק את זה. לא בטוחה.
התקף חרדה???
לידיד שלי היה את זה.
הוא חשב שזה התקף לב.
הרופא בדק אותו ולא מצא כלום.
התחושות דומות.
זה היה התקף חרדה.
לא בדיוק.. זה משהו שבא והולך.. אני לא בדיוק יודעת למה זה קורה..
ממש יפההההה,
ספיר את כותבת מושלםםם
מדרגת 5
אוהבת ♥
מיקה
אני חושבת שיתאים לך יוגה או משהו..
שתהיי רגועה להמון המון זמן.
גם זה לא בא בזמן הזה, תשתחררי כמה שאת יכולה, כדי שאחר כך זה לא יבוא שוב.
תנסי לשבת המון זמן ולהתנתק מהעולם, בעיניים עצומות, אולי תשני באמצע היום..
כי לעשות יוגה או משהו, זה מרגיע את הגוף. אתה מרגיש משוחרר.
אני מקווה שעזרתי.
ליאת =]
אז תבדקי את זה.שלא יתברר שזה משהו רציני.
כדי להסיר דאגה מליבך.ומליבנו.
תשאלי את הרופא שלך.
ליאת- אני כל הזמן עושה יוגה, סתם כי זה כיף ומרגיע…
אנג'ל- תודה :) ואני יבדוק
אז אולי תלכי לאיזה טיול או משהו… גם זה מרגיע. לחוף הים, להרים, למקום יפה כזה:)
ספיר תעשי הליכות על החוף
זה ממש מרגיע
למקום שממש יפה
אולי לטיול לח"ול לאיזה מקום עם מפל
(לא מפל שוקולד….)
אוהבת ♥
מיקה
♥♥♥
גאד! הליכה על החוף או יוגה לא יעזרו כשיהיה לך התקף לב חמור ויהיה מאוחר מדי! סתם, אני צוחק… אבל עדיין עדיף לבדוק, רק ליתר ביטחון… ;ׂ)
סליחה שאני עכשיו אומרת את זה, אבל אתה בן ואומר גאד?
תראי, בחיים האישים שלי אני בחיים לא אומר "גאד", אבל פה את תוכלי למצוא אותי אומר כול מיני מילים, כמו "סיסטר" "גאד" וכו'… אני סתם זורם עם כול הבנות שבאתר (כי זה אתר של בנות, בעיקר מעריצות של להקות… וצריך לדבר בשפה המתאימה כדי שיבינו.)
צריך גם להשתמש המון בסמיילים, להגיד לכול שאר המשתמשות כמה אתה מת עליהן ושהן אחיות…
חחח יש פה גם בנים, הם פשוט במיעוט P:
מיעוט זה לשון המעטה…
חחחחח
חחח אתה כותב גאד ?? וסיסטר??
ו"לייק וואט אבר" ועושה סמיילי של לב (סתם, אני לא יודע איך לעשות :(
ספיר, איך את מסכימה להתנחלות הזאת?
דרך אגב, למישהו פה יש סמיילים מיוחדים? בא לי סמיילים מיוחדים!!!
אתה לא צריך להגיד את המילים האלה… תהיי אתה. אני גם לא ממש יודעת לעשות לב שחור. 3>
חחחחח כן אני יודעת על כל מיני סמיילים
אם אתה לוחץ על alt ועל 3 בצד ימין ביותר אתה יוצר לב
כל פעם שאתה לוחץ על מספר אחד יוצא לך סמיילי אחר :)
♥☻☺♦♣♦♣•◘○N╤♀$
33334456923703300 לא מצליח לי.. alt עשיתי ביחד עם 3 לא הצליח לי. גם ככה כל השאר. 33333
חבר'ה…
יש צא'ט.. שמעתם עליו…
חחחחחח אופס??
יואו מיקוש תודה! ♥♥♥♥♥♥ מת עליך!
וליאת, שני דברים: דבר ראשון, תחזיקי ALT ואז תלחצי בצד הכי ימין של המקלדת על 3 ותשחררי.
דבר שני: אני לא אומר את המילים האלה כי אני "צריך", סתם כי בא לי וזה מרגיש זורם כזה באתר הזה…
alt בצד שמאל, הכי שמאל!
ובאותו הזמן ללחוץ על אחד המספרים בצד ימין
חחחחחחח סליחה על ההתננחלות, טוב כולם לבוא לצאט XDDD
סורי… (עוד מילה של בנות. חחח…)
חחחח כן
וואווו זה בטח היה מפחיד! עם זה קרה לך עוד פעמים אולי תיגשי לרופא או משהו..
זה קטע של נשימות (זה מה שאמא שלי אמרה לי) היא אמרה שאני פשוט צריכה לנשום נכון… (O.O) וזה קרה לי עוד פעם אחרי יומים (כאילו, מאז שזה קרה, אחרי יומים..~~) אבל אמא שלי היתה לידי והיא הרגיעה אותי