די למחיקת הסיפורים!

המעודדת 25/04/2014 763 צפיות 5 תגובות

כתבתי שיר, ממש יפה.
והשם שלו היה "הודעה", אבל כמובן שהאתר המעצבן הזה חייב למחוק כול סיפור שבכותרתו יש את המילה "הודעה"!!!!!
מחקתי את הטיוטה שלי!
עכשיו איך אני אשחזר את השיר?
כתבתי את השיר לפני שבוע עד שבועיים לדעתי וכתבתי להם מייל זועף, שכמובן שהם לא הגיבו עליו!
אז עכשיו אני משתמשת באמצעי היחיד שבו יוכלו לשים לב אלי!
די למחיקת הסיפורים באתר שכותרתם מכילה את המילה "הודעה"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\
נ.ב.
לא שאני ראיתי מישהו מקלל, אבל לפי חברה שלי מקללים הרבה באתר הזה.
ממש עצוב לי לשמוע שאת הכעסים והתסכול שלכם אתם מוציאים על סיפורים של אחרים.
אז יש לי רק דבר אחד לשאול אתכם.
מה לעזאזל עשו לכם הסיפורים?!


תגובות (5)

אמ…לא ראיתי קללות..
ו..כנראה מישהו שראה את הכותרת ׳הודעה׳ שלך לא טרח אפילו להיכנס ולראות מה כתוב שם, ודיווח עליו, וזה באמת גזל וחוצפה…
תחפרי לאתר שיבדקו לפני שהם מוחקים.

25/04/2014 15:05

אמ…לא ראיתי קללות..
ו..כנראה מישהו שראה את הכותרת ׳הודעה׳ שלך לא טרח אפילו להיכנס ולראות מה כתוב שם, ודיווח עליו, וזה באמת גזל וחוצפה…
תחפרי לאתר שיבדקו לפני שהם מוחקים…

25/04/2014 15:05

איזו התנהלות לקויה ומרגיזה מצד מנהלי האתר!
ולהבא, אני ממליץ לך שתגבי את הסיפורים שלך על המחשב. ככה אני עושה.

25/04/2014 15:28

חכי הם מחזירים את הסיפורים בימי שלישי… (למדתי את זה בדרך הקשה…)

25/04/2014 16:35

ל"ששש… זה סוד", לא דיווחו על הסיפור כי המנהלים בכלל לא הרשו להעלות אותו!!
ל"dani9196", אני מסכימה אתך, ולהבא אכתוב קודם כול במחשב ואז באתר ולא ההפך.
ל"פלאר" העליתי את השיר לפני כמעט שבועיים, אני חושבת שאני לא צריכה לחכות ליום שלישי בשביל לגלות שהם לא עומדים להעלות את הסיפור ושהוא בטח כבר נמחק מן המערכת…

25/04/2014 22:22
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך