LIAN67
מצטערת שיש שגיאות כי כתבתי דרך האייפון .

דיי להשפיל את החיילים שלנו !!

LIAN67 30/04/2014 824 צפיות 35 תגובות
מצטערת שיש שגיאות כי כתבתי דרך האייפון .

אני מקווה ששמעתםזה קרה לפני יומים, הסיפור על חייל מנחל עמד לבד בשמירה בחברון שמולו עמדו מספר של ערבים , שאותם ערבים התחילו להתגרות בו ולאיים עליו אז החייל החליט להפקיר את הנשק כלומר לכוון עליו משום שהוא הרגיש שהוא בסכנת חיים וחייב להגן על עצמו ולאחר שהוא כיוון צי ערבי אחר קפץ מאחורה עם אגרופן ביד כלומר רצה להרביץ לו ומה בסופי של דבר ?! מאשימים את החייל שהוא פעל לא נכון ומורידים אותו מהתפקיד שלו .
אני מכירה את החייל הזה מתיך הכירות אישית הוא היה איתי באותו בית ספר והוא לא טיפש שיעשה דבר כזה אך כנראה שזה ממש היה מסוכן והחליט לכוון עליו רובה כדי להרתיע חיכוכים החייל הזה תמיד רצה להיות לוחם שיגן על מדינה הוא גם לא יוותר על זה כתוצאה מכך זה הגיע לחדשות שפשוט משפילים את החייל ומצדדים את הערבים , יש לנו ממשלה שמאלנית פשוט גועל נפש , במקום לעודד ולתמוך את החיילים שלנו שקורעים תתחת כל היום והם מקבלים חרא לפנים .
חלאס להפקיר את החיילים שלנו , נכון הם יודעים שערבים באים כדי לצלם ולהראות להם עד כמה שאנחנו מדינה חרא אבל יש גבול מסויים שהחייל הרגיש שהוא בסכנה וזה נכון !!! כי אם הוא לא היה מכוון את הנשק אליו הוא היה יכול להמצא בבית חולים מפגיעה בראש ביגלל אותו בחור שרצה להרביץ לו עם אגרופן .
המדינה שלנו התדרדרה כלכך ועכשיו אני שואלת את עצמי אם כדאי ביכלל להתגייס אם ככה הם מתייחסים אלינו ככה בכזאת אכזריות , עוד חודשים אני על מדים ויודעת שאני לא אהיה קרבית אבל אם ככה המדינה מתנהת אז למה לי להתגייס ?! כדי שאני אסבול ?! נכון תמיד הייתי בצד של חייבים להתגייס ואין דבר כזה שירות לאומי אבל לאט לאט הדעה שלי נהפכת יותר ויותר לכיוון השני ואכשיהו תמיד חיילים שלנו יוצאים הרעים בסיפור כי מה החייל ניסה להגן על עצמו אז גם משפילים אותו בחדשות ששם מלא שמאלנים וגם מורידים אותו מהתפקיד ומענישים אותו שכנראה חודשיים בכלא . למה החיילים הקרבים צריכים להרגיש כמו כלבים מול האוייב שאותו אוייב מאיים עליו זורק עליו אבנים והחיילים לא צריכים לעשות כלום אבל יש גבול?!
אם אתם רוצים לראות את הסרטון כנסו לדף הזה של הפייסבוק ותעשו לייק תרשמו בפייס ״גם אני בעד דוד הנחלוואי ״
אני מקווה שאתם מבינים כי אני יודעת שאתם רק בתחילת הדרך ואתם עדיין קטנים ולא מבינים כלכך אבל אני בטוחה שבכל זאת אתם רוצים לובת החיילים ואותו חייל אז חברה שלי דיברה איתו והוא עדיין בשוק ולא יודע מה לעשות הוא עדיין לא מעכל אך הוא ימשיך להלחם על זה ויש לו כוח משום שמלא אנשים בעד החייל ומבינים אותו ושולחים מלא תמונות עם המשפט שהם בעד עם החייל נקווה רק לטוב !! בעזרת השם .


תגובות (35)

"יש לנו ממשלה שמאלנית פשוט גועל נפש"?
כן, כי ביבי פשוט שמאלני ובעד שלום. איזה גועל נפש! הם רוצים להתייחס לערבים כמו בני אדם! שלום?! יאק! זה ממש נוראי!
בגלל דברים כמו הסיפור הזה מספר פעולות תג המחיר עולה והסבלנות יורדת.
אלוהים אדירים, רק שלשום היה יום השואה. "לא יקרה שנית". את מכירה את המשפט הזה? אז יש סיבה שהוא לא הולך "לא יקרה שנית, ליהודים."
הקטע הזה הוא פשוט מעיין של גזענות וצידוד עיוור בימין הקיצוני.

30/04/2014 16:31

    רציני? גם אם היא אמרה אתזה(והיא לא) את באמת חושבת שעדיף לצדד במי שניסה לרצוח אותו והוא הגן על עצמו במקום לצדד בחייל? חייל ש ל נ ו!!! צבא הגנה ל-י-ש-ר-א-ל!

    30/04/2014 18:10

גם בלי ביבי יש לנו מדינה שמאלנית במיוחד בתקשורת !! ואני לא מדברת על שהם מתייחסים לערבים כבני אדם אני מדברת על החיילים שלנו שמתייחסים אליהם בכזאת גסות רוח הערבים ועל איך הממשלה מתייחסת אליהם לא מעניינת אותי אבל איך שזה מגיע לחיילים שלנו זה כבר עובר כל גבול !!

30/04/2014 16:38

    תמי עדיף לא להגיב למישהי כמוהה , כנראה שיש פה גם שמאלנים שמעדיפים ערבים פני חיילים שלנו שבזכותם אנחנו חיים פה ומוגנים ונפצעים קשה .

    30/04/2014 18:39

אני איתך לגמרי! את צודקת!! זכותנו להביע דעה פוליטית או שגם את זה אסור באתר הזה?

30/04/2014 17:34

    אני לא מאמינה שזה קורה שבאתר הזה יש שמאלנים !! ושזאת מלמעלה הראשונה שהגיבה חושבת שיהיה פה שלום , שתתעורר לעצמה בחיים לא יהיה פה שלום !! מדינה עלובה ובמיוחד שמאלנים עלובים אני עכשיו עוד יותר מתעצבנת ומעדיפה שמאלנים לא יגיבו לפה !!!
    ובטח שזכותנו להעביר פה דעה פוליטית מי הם שיחליטו עלינו מה לחשוב !! בנתיים מה שקורה לה שהמדינה הולכת להפוך מדינה דו לאומית ערבים ויהודים וערבים שמקבלים פה הכל ואנחנו מקבלים חרא לפנים ובמיוחד לחיילים שלנו שצריכים להיות מושפלים מול האוייב שחושב על עצמו איזה מלך ומתחיל לאיים עליו ואפילו לזרוק אבנים .

    30/04/2014 18:36

לא היה שלום
אין שלום
ולא יהיה שלום

30/04/2014 18:41

בדיוק !!!

30/04/2014 18:44

אהה לכם מותר להביע דעה ולשמאלנים לא? שאנחנו לא נגיב?
כל הצדדים צריכים לקבל יחס שווה.
וזה שיש כנסיות ומסגדים שמרססים עליהם ׳מוות לערבים׳? .
זה לא זכות לשיוון״׳זכותו של כל אדם, ללא הבדל דת,גזע ומין לקבלת יחס שווה לזולתו״.
ומה עם הזכות לכבוד? ״זכותו של כל אדם שלא להיות נתון כלפי יחס משפיל ומעליב״.
ויש גם את הקטע שאסור להרוס מקומות הקדושים לאנשים אחרים.
אז נראלי שהערבים פה אוכלים יותר חרא ואף אחד לא מתקן את זה.
כל זה קורה בגלל שני הצדדים שלא מכבדים אחד את השניי ובגלל זה לא היה שלום.

30/04/2014 18:49

אלוהים אדירים! ברור שלא יהיה שלום שהמדינה הזאת מופוצצת בימנים קיצוניים!
אולי האיש ההוא ספציפית לא עשה דבר רע! ובאמת שאני לא מכירה את המקרה! אבל שאר הטענות שבסיפור הזה היו פשוט!… פשוט!… אני לא מסוגלת לתאר את זה בכלל!
ותדעי לך, שאת יכולה להביע דעה פוליטית באתר הזה, ולי מותר להתווכח איתך. זה הרעיון בחופש בטוי, או שאולי גם זה גועל נפש בעיניך?!
"אני לא מאמינה שיש באתר הזה שמאלנים"?! באמת?! יש במדינה הזאת אנשים עם דעות שונות מוצא שונה ודת שונה, ואולי קשה לך להאמין אבל כולם ראוים לחיות כאן!
וקוראים לי טדי ריבר, ולא "הזאת שמלמעלה". היית יודעת את זה אם היית טורחת להציץ בפרופיל שלי לפני שהחלטת שאני "גועל נפש"!

30/04/2014 18:52

    מצד שני כנראה לא הייתי צריכה לצפות יותר מימנית קיצונית שכותבת סיפור שקוראים לו "הגבר שהרס את חיי !! "

    30/04/2014 18:55

    מצטערת לאכזב אותך אבל לא ידעתי שבנים נכנסתי לאתר וקוראים סיפורים . זה לא משנה עכשיו ולא קראתי לך שאתה גועל נפש איך הגעת למסקנה כזאת ?! אני לא יורדת לרמה נמוכה ומקללת אנשים . וכל אחד זכותו להביע דעה ומה שהוא חושב אבל כןן זה מעצבן שמנסים לצדד את הערבים .

    30/04/2014 18:58

בטח שמותר אבל אני מעדיפה לא לשמוע את הדעות של השמאלנים כי זה מגעיל לשמוע שאנשים מעדיפים ערבים פני החיילים שלנו ואכשיהו החיילים תמיד יוצאים פגועים . אני לא מדברת עכשיו על השוויון בין יהודים וערבים זה פחות מעניין אותי , מה שהתכוונתי זה שדי כבר להשפיל את החיילים שמנסים להגן על עצמם שבנתיים לערבים מוצר לעשות הכל , ואפילו החייל לא יכול להגן על עצמו .

30/04/2014 18:54

למה כולם חושבים שערבים הם נוראיים ?!

30/04/2014 18:56

    לא כל הערבים רעים !! אבל כןן חלק גדול ונכבד שונא אותנו אין מה לעשות .

    30/04/2014 19:00

לערבים ממש לא מותר לעשות הכל, וגם החיילים יוצאים בלי עונש מהרבה דברים!

30/04/2014 18:56

לא כולם כאלה! לאחותי יש חבר ממש טוב שהוא ערבי! ( היא אומרת לי שאסור לי לספר יותר, אז לא לישאול!)

30/04/2014 18:59

שאני יבין, שלום הוא דבר בלתי אפשרי אצלכן?
מופרח?
כל אדם שחושב ככה רק משכנע עוד ועוד בזה,
וכל החיים ניהיה במלחמה מתמדת כי יש כמה אנשים שלא קצו לגור בפתח תקווה והחליטו לגור בשטח אויב.

30/04/2014 18:59

    מי לא רוצה שלום ?! כל בן אדם רוצה שלום , ואני עוד חיה בדרום מבינה מה זה רקטות אזעקות כל פעם לרוץ למקלט לשמוע צעקות ובכי . אבל תראה מי לא מיסה לעשות שלום מי שהגיע הכי קרוב זה היה יצחק רבין ולבסוף רצחו אותו אין ולא יהיה שלום לעולם כולם שונאים אותנו ואפילו המדינות באירופה שונאים אותנו הם אנטישמים .

    30/04/2014 19:07

לדעתי זה לא בסדר להעלות לפה דעות פוליטיות ובהחלט לא הולם. לכל אחד יש את זכות הבחירה לבחור באיזה דעה הוא מאמין. יש ילדים באתר הזה שיכולים להיות מושפעים מדבריך. כדי להדגיש את העניין, למרות רצוני, אני לא מוכנה להגיד מה דעתי בעניין, לדעתי זה לא הוגן!

30/04/2014 18:59

    אני לא מנסה למשוך את האנשים להיות איתי בעד רק רציתי להסביר עד כמה שהמדינה לא מצדדת את החיילים שלנו שהם שוברים את הגב שנחיה בכיף .

    30/04/2014 19:04

כנראה שלא הבנתם אותי לא נכון , אני לא מדברת ביכלל על ערבים ואיך הם חיים פה לא אכפת לי מיהם , אני מדברת על החיילים שלנו !!! שמנסים להגן על עצמם והסוף מקבלים עונש

30/04/2014 19:02

מזל שאחותי פגשה אחד שרוצה דווקא לעלות לארץ! ( אל תגידו לה אבל הוא מאוהב בה! שיט היא מהסתכלות ביי לחמש דקות!)

30/04/2014 19:03

    חחחחחחחחחחחחחחח שלא תתפוס אותך

    30/04/2014 19:07

ולמה שהם יקבלו עונש? כי הם עשו משהו לא בסדר, לא תמיד היחיילים צודקים.

30/04/2014 19:08

    שמעי הם מקבלים על כל דבר עונש אם זה שהחולצה לא בפנים אז מעלים אותו על בית משפט ומקבל עונש אבל זה דברים שטותיים אבל מדברת על דברים רצינים שבחייל הרגיש מגויים והחליט לא לקחת סיכונים ולשלוף את הרובה ובכך עשה את הדבר הנכון כי מאחורה הגיע ערבי אחר שרצה להרביץ לו ולמזל זה לא הגיע כי החייל הספיק לכוון את הרובה לערבי אבל מה בסוף צועקים על החייל משום שאסור לעשות דברים כאלה אבל מה החייל הוא היה צריך לשתוק ולראות איך הערבים מתכננים להרוג אותו .

    30/04/2014 19:14

מזל , יצאתי מהאתר מספיק מהר שהיא לא תיראה .

30/04/2014 19:11

    חחחחחחח זה מעולה !!

    30/04/2014 19:18

מזל לא מעולה מזל , אויימ שיט! היא מסתכלת במחשב שלה דרך ׳אורח׳ שיט! אני רץ להתחבא בשירותים! ( לעולם אל תפקפקו בכוח השירותים או בכוח הפומפה או בכוח נייר הטואלט!)

30/04/2014 19:22

טוב ביי , היא ׳פורצת׳ למי שתשמש , אז ביי! או שאולי לא…

30/04/2014 19:23

זה שאת פירסמת את הקטע, לא נותן לך הזכות לקבוע מי יגיב או לא!
מי את חושבת שאת בכלל?!

האתר הזה מוצף במיני אנשים.
אני אתאיסטית ושמאלנית,
אל תגידי לי, שזו הפעם הראשונה שאת מגלה שיש פה גם אתאיסטים?

זה אתר דמוקרטי, לפי מיטב זכרוני.
ואין לך את הזכות לשלול לאף אחד פה את הזכות להגיב. את פאקינג בנאדם אנונימי עם חשיבה מקובעת, וכדי שתרחיבי קצת אופקים, תלמדי גם לקבל דעות של אחרים.
אם לא תקבלי דעות של אחרים ותשללי ומאחרים לעשות את הדברים הנורמטיביים, את פשוט תהיי במצב קשה בעתיד.

ושוב, יש לך חשיבה מקובעת.
צבא זה מקום גדול ומסודר, יש שם פקודות והם אמורים לציית להן.
אם למשל תאחרי, יתנו לך להישאר שבת. ואין חייל שלא שונא את זה.
הם בני 18 ומעלה והם אמורים לדעת שלא מקבלים כל דבר עם כפית של זהב.
הם יתנו להם לעשות מה שבא להם, רוב הסיכויים שגם במערכות הם היו מתנהלים כבדרך כלל.
בקיצור, את לא יודעת על מה את מדברת.
וכדאי לך, לא בתור איום אל כטיפ להמשך, לקבל אנשים כפי שהם.

טדי – את לא אתאיסטית?

30/04/2014 19:27

    "וכל אחד זכותו להביע את דעתו…"
    ציטטתי אותך.

    את צוחקת עליי?
    את אומרת שאת לא רוצה ששמלאנים יגיבו, אבל בסוף מקלידה שזכותו של כולם אדם להביע את דעות, בעוד שאת מחליטה שלא בא לך ששמלאנים יגיבו?

    את פשוט סותרת את עצמך.

    30/04/2014 19:30

    את ביכלל לא שמה לב למה שאני ביכלל כותבת וקודם כל את לא תצאי עלי כי זו זכותי המלאה להגיד מה דעתי וכן אמרתי שאני לא רוצה לראות
    דעות של שמאלנים כי זה מעצבן אותי אבל לא אמרתי שאסור לכם ביכלל להביע דעה . ותהיי מה שבאלך זו זכותך המלאה . ושוב פעם אני מסבירה את דבריי למי שלא הבין אני מדברת על המקרים האלה שחיילים קרבים עומדים מול הערבים וצריכים לשתוק בזמן שערבים מאיימים עליהם וזורקים ערבים , לא פשוט לא !!! ואני ביכלל לא מדברת על עונשים הפשוטים שחיילים מקבלים שנשארים שבת ביגלל שהוא התחצף . אני מדברת שתמיד במקרים רצינים כמו אלו אז החיילים בסופן של דבר נענשים משום שהחייל הגן על עצמו .
    ועוד משהו את לא תגידי לי איך אני מתנהגת ומה יהיה איתי בעתיד אני יודעת טוב מאוד מי אני ומה אני עושה את לא מכירה אותי מספיק כדי להגיד זאת רק ביגלל שאני ימנית ואת שמאלנית . תקראי טוב טוב לפני שאת כותבת דברים כאלה .

    30/04/2014 19:49

לא נכון! היא לא רוצה , היא אמרה את דעתה , תשימי לב לרוצה , זאת דעה! המישפט ״וכל אדם זכות להביע את דעתו״ עובדה שזה נכון שימי לב למה שאת אומרת מבחינה דיקדוקית

30/04/2014 19:33

    היא כנראה לא מבינה את מה שכתבתי ישר מגיעה למסקנה כזאת .

    30/04/2014 19:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך