דיייייייייייייייי!

Aviya.T 10/10/2015 769 צפיות 5 תגובות

למה?
המילה הזאת פעם חידדה באוזניכם בצורה כל כך צורמת,
איך כל האנרגיה של כל העולם ממומרת בשנאה למדינה כה קטנה, לבני אדם שהם כ0.18% מהאנושות.
למה?למה?למה?
הגיע הזמן שנתעורר זה לא סתמי.
כל כך הרבה אימפריות גדולות קמו ונפלו, ואנחנו- עם קטן, שבגלות של 2000 שנה לא היה לו חבל ארץ משלו, מבודד ומפורד בלי צבא, בלי תמיכה לאומית, ועם אינספור אויבים,
אנחנו עדיין פה, איכשהו.
התופעה הזאת היא לא כדרך הטבע.
כי אנחנו לא טבע.
אנחנו יהודים.
כן, יש לזה משמעות, הרבה יותר מ'אני אמריקאי' או 'אני ערבי'.

אני מלאת זעם, ומלאת כאב, ואני רוצה לצרוח 'דיייייי' כשעוד שורה של בשורות רעות נשלחת במסרים האלקטרוניים ונשמעת ממגישת חדשות.
עד כמה אפשר להיות טיפשים?!
ישנם אנשים (אם אפשר לקרוא להם ככה) שלא מתביישים להכריז זאת בקול- חושקים כל כך לטבוח ולרצוח,
כן, אותנו,
יהוד.
ואין מקום לרחמים, אלו לא רחמים זו אכזריות, אכזריות לעמוד במנגד בשתיקה.
ואני האזרחית הקטנה, אתה האזרח הקטן, במה אנחנו יכולים להועיל?

טוב. קשה לקרוא בין השורות כשהשורות מוכתמות בדם אדום ועז של יהודים קדושים, אבל המלחמה הזאת היא לא רק של כוח פיזי, של מי הצבא החזק ביותר, או מי מחזיק בנשק מסוכן יותר.
כן, אני מאמינה, מאמינה גדולה.
והנשק הטוב ביותר שלנו הוא הנשק הרוחני,
התפילות, המעשים טובים, התקרבות לאבא.
התעוררות.
אתם יכולים לגלל עיניים, אתם יכולים למחות בכל תוקף.
אבל אני מבקשת ממכם,
אין מקרה.
תבדקו, תחקרו, תנסו,
מה יש לנו להפסיד?! אנשים נטבחים פה!
אולי אנחנו טועים בכיוון והגיע הזמן לחפש?
אולי יש דברים שמתנהלים פה ועם העיניים הבשרניות שלנו אנחנו לא ממש מצליחים לראות?!
אנחנו עם אחד, מקשה אחת.
ואני זקוקה לך אח יקר, אחות יקרה,
אתה לא נמצא כאן סתם, יש לכל אחד מאתנו תפקיד, תכלית.
ואתה יהודי יקר חייב לחפש אותו,
לא רק למענך,
למען כולנו.


תגובות (5)

זה כל כך מחזק לקרוא קטעים כאלה (לפחות בעיני)
ואכן, אנחנו צריכים לקרוא לכולם! וגם אם הם לא מאמינים בה' וכל זה, לפחות שיבטחו בצבא שלנו, שיבטחו בנו בכוונת חיזוק אמונה…
כמו שאמרת, בתקופות כאלה אין שום דבר להפסיד. אנחנו עם יהודי, שרדנו עד עכשיו ואנחנו גם שרוד אחר כך. האמונה שלנו בתור עם צריכה להתחזק כדי שנוכל לקבל את עזרתו של ה' וכדי שנישאר מאוחדים.
ואם לא בשביל האמונה בה', אז בשביל האמונה בנו בתור עם.

10/10/2015 21:26

    אני שמחה כל כך שזה מחזק אותך! רק יש לי דבר אחד להעיר, להאמין בה' זה העיקר…זו לא מן אופציה, יש המון ערכים יפים בתורה אך אם אדם מנתק אותם משם ועושה כרצונו, זה לא מחזיק מעמד בסוף. אתן לך דוגמה- בעבר היה המון אהבת ארץ ישראל לא רק בקרב שומרי תורה ומצוות, היו הרבה קיבוצים ותנועות המעודדות התיישבות בארץ (פעם זה היה נחשב מעשה אצילי, היום מגנים אותנו בתשקורת- כן זו לא שגיאת כתיב…) והיום? מה מזה נשאר?
    אם יש ערך שלא מחובר לה' זה יתעוות ובסופו של דבר למשהו מכוער, אנחנו לא סתם עם, אנחנו העם הנבחר.

    10/10/2015 21:33

    אני גם מסכימה איתך כמובן, אך זה עובדה מוכחת שלא כולם מאמינים, ואני אישית חושבת שאם נצליח לגרום להם להאמין בערך של עם (אם לא בערך של האמונה) זה גם יעשה שינוי כלשהו ויוסיף התחזקות (ומי יודע, אולי עוד נצליח להחזיר אנשים בתשובה?..)

    10/10/2015 22:19

מסכימה לגמרי עם ספיר בכל מה שאמרה^
זה ממש מחזק לקרוא קטע כזה, ואני לגמרי מסכימה איתך.
אנחנו עם חזק, ואם שרדנו 2000 שנה, קרוב לוודאי שנשרוד גם את זה… אני רק מקווה שהמחיר לא יהיה כבד מידי ):
קטע חזק מאוד, ולמרות שזו פריקה(כנראה) אני חייבת לציין שאת כותבת מעולה ובצורה משכנעת מאוד!

10/10/2015 21:33

ספירי נכון לא כולם מאמינים אבל ב"ה בשנים האחרונות יש הרבה התקרבות לדת…אבל בלי אמונה איזה מן ערך יש לעם שלנו? איך אפשר לדבר על אחדות וכו בלי התורה, הרי כל העסק הזה שאנחנו כגוף אחד ושהנשמות שלנו קשורות זה בגלל שככה כתוב ביהדות, אחרת איזה בסיס יש לנו?!

10/10/2015 22:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך