גורל
הכול נכתב מההתחלה. כל מה שאתה טוב בו וגרוע בו הוחלט מההתחלה. הכוחות שלך מוחלטים מההתחלה. הרצונות שלך הוחלטו מההתחלה. הכול הוחלט ישר מההתחלה. לכולנו יש גורל. אתה לא יכול להפוך למשהו שהגורל לא תיכנן לך. אתה לא נולדת עם זה אז אתה לא תוכל להיות זה. כל דבר שקרה לך בחיים שלך נכתבו מההתחלה.
הכול נכתב מההתחלה?…אני..אני לא יכול להאמין לזה..
אתה לא רוצה להאמין לזה כי אתה פוחד. כל הטעויות שלך והבחירות שלך נכתבו מההתחלה. אבל האם זו לא דרך? גורל הוא דרך שמנחה אותנו.
אני לא רוצה שכל דבר בחיים שלי ייכתבו מההתחלה. זה לא אומר שכל האנשים שהיכרתי. מההתחלה נכתב שהם יפגשו אותי? האם זה לא אומר שלכל בן אדם יש גורל אחד והוא מוות? אני לא רוצה כזה דבר. אני לא יאמין לכזה דבר.
כן זה נכון. לכל בן אדם יש גורל אחד וזהו מוות. אבל אתה לא יכול לברוח מהגורל שנכתב לך. אני יכול לראות דרכך. אתה פוחד. אתה מנסה לברוח מהמציאות. אבל לעולם לא תצליח לברוח.
מי בורח?. אני פשוט לא יכול להאמין לדבר הזה בשם גורל. שום דבר לא נכתב מההתחלה. הבחירות שלנו זה מה שאנחנו בוחרים ברגע זה לא?!.
הכול נכתב מההתחלה. הגורל הוא הדרך של החיים שלך. הגורל הוא החיים שלך. הבחירות שלך נבחרו מההתחלה. אתה לא יכול להכחיש.
אם ככה..אם הגורל באמת נכתב מההתחלה. אם הבחירות שלי כבר נבחרו מההתחלה. אם הגורל הוא דרך החיים שלי…אני אהרוס את הגורל הזה!.
היי היי אתה לא יכול להרוס גורל.
אני אעשה את זה! אני רוצה לעשות את מה שאני רוצה! אני אשבור את הגורל! ואבנה את החיים שלי בידיים שלי! בבחירות שלי! אני חלש עכשיו. אבל אני אהפוך להיות חזק יותר! בשביל מה נוצרתי? כדי לספר סיפור של מישהו אחר? לא! אני יצור סיפור משלי! ואספר אותו לכולם! עם הידיים שלי! אני אבנה את החיים של עצמי!. לא אקשיב לאף אחד אחר. הבחירות שלי הן הבחירות שלי. הדרך שלי היא הדרך שלי. הגורל הוא לא דרך. הגורל הוא שלשלאות. ואני אשבור את השלשלאות האלה! כל טעות שאני יעשה. כל בחירה. כל מישהו שאני אכיר. כל רגש שאני ארגיש. הכול יקרו ברגע הזה כאן ועכשיו. ואחר כך יתרחקו אל העבר. אבל העתיד עדיין לא ידוע. אף אחד לא יודע את העתיד. אבל זה לא אומר שאנחנו יכולים לבנות את העתיד שלנו בידיים של עצמינו?! ברגע של כאן ועכשיו! אנחנו בונים את העתיד!
אתה לא פוחד? מהעתיד הלא נראה. אתה לא רוצה משהו שידריך אותך הלאה? האם אתה באמת תסתדר בלי אף אחד? בונה את החיים שלך בידייך. בונה את העתיד הלא ידוע. מה עם טעות אחת תהרוס הכול?
אני..פוחד. אבל אני צריך להאמין בדעה שלי. גם אם העתיד לא נראה. זה אומר שאני לא צריך לדאוג. כי גם אם בסופו של דבר מוות יגיע אליי. הדרך אליו עוד ארוכה. גם אם אנשים צריכים הדרכה. הזמן ממשיך ללכת והעתיד בא. גם אם נרצה וגם או לא. אנחנו צריכים לנצל את הזמן הזה לדברים שאנחנו רוצים לעשות. לאנשים שאנחנו רוצים להכיר. לאנשים שאולי נכיר בעתיד. כדי שלא נתחרט על החיים שחיינו. כשהזמן יגיע.
אנחנו כלואים בחדר בשם החיים. ובשלשלאות בשם הגורל. אבל אני אשבור את השלשלאות האלה. וכשיגיע זמני לצאת מהחדר. אני אדע שנהניתי לבלות בחדר ולהכיר אנשים שהיו איתי באותו החדר. זו. הדעה שלי.
תגובות (0)