בלייק
השם הוא בלייק , הוא מוכן גם לספר לכם באופן חריג ששם המשפחה הוא מק'קנסין, והאמת, אין לו עוד מה להגיד לכם, זה כל מה שתקבלו עליו, הוא לא בקטע לשתף, אין לו רצון להביע את רגשותיו ולחשוף את תחושות היום-יום שעוברות בו מול אנשים אחרים. יש לכם בעיה עם זה? קדימה בואו תספרו לו בפרצוף, אמיצים, הוא פה בטקסט רק כי עובדת סוציאלית אחת אמרה לו פעם לדבר מול כולם, להגיד מה שיושב לו על הלב, כך היא תיארה לו את המשימה, ובאותו הרגע הוא לפתע ענה לבקשתה בלי לשאול שאלות, אז היא חשבה טוב נו הוא בטח במצב רוח טוב היום, נחמד מצידו, אבל אחר כך, כשנתקלה בו בפגישת המעגל השבועית שיזמה, הבינה שמתוך תמימותה וחוסר ניסיונה נפלה בפח החייבים שלו. אגב, שמה תמי, אבל זה לא חשוב כי בכל מקרה אף אחד לא רואה אותה פה, בכל המבנה לא קיים אדם שבאמת התייחס לקיומה, וגם היא לא מסתכלת מספיק על עצמה, מוכרת לכולם כאישה חולמנית, מהלכת במתחם המבנה מקצה אחד לשני, לא מסודרת, לא מטופחת בכלל, יש לה תלתלים חומות פזורות ולא מסורקות, אתם תראו אותה בכל יום עם תלבושת אחידה – סוודר כחול שמסתיר חולצה מכופתרת לבנה, לא כי דרשו ממנה, אלא כנראה שהיא לא רוצה להתארגן לפני יום עבודתה, לא בבקרים ולא בהמשך היום.
תמי את זוכרת את ההבטחה שלך נכון? קבענו להיום בחמש. – בלייק בוא נדבר על זה אחר כך, זה לא מתאים, טוב? היא מסתכלת עליי עם עיניים מתחננות, אבל היא לא מזיזה לי, שתלך לעזאזל, בשום דבר היא לא עוזרת לי פה, אין לה שום השפעה ואין לי מושג למה הסכמתי לחרא הזה שלה, אבל אני מבין שהיא רוצה ממני אישור לבקשתה שאדבר מאוחר יותר. תשמעו רגע, לי זה לא מתאים כל המעגל שיחה ושיתוף הזה שהיא עושה לנו פה, זה מטומטם. הבנתם? אז קדימה תעבירו הלאה שרודי ידבר, הוא יכול לזיין תשכל במקומי. רק לפני זה תסבירי רגע תמי מה את רוצה בדיוק? בשביל מה זה טוב כל הדיבור הזה שאת מנסה לעשות בינינו בכלא? באלך כנות? אז בסדר הנה אני אדבר ישר ולעניין, אתם לא מכירים אותי ואתם גם לא תכירו שום דבר בי. חבורה של נבלות. מה זה נראה לכם ערב סיפורים פה? לכו חפשו מישהו אחר לקרוא על החיים שלו. קדימה זוזו מפה ותמצאו פתרון אחר חצופים, נו אתם מבינים עכשיו שאני לא הכתובת שלכם? יופי. מזל טוב. נראה לכם שאמלא את שעת הסיפור הדפוקה שלכם, נצלנים. הבנתם אותי נכון? כי לפעמים אני לא ברור לכולם, אם לא, אני אשמח לעזור לכם להטמיע את זה טוב טוב בראש! – תודה רבה בלייק. זה בסדר, אתה יכול גם לא לדבר, אתה יכול להעביר את רשות הדיבור אליי מתי שתרצה, אנחנו כאן פשוט להקשיב. נכון חברייה? תדע לך שבאמת אני מאוד אהבתי את כל השיתוף שלך ואני מבינה ומכילה כל מילה שלך.
תגובות (0)