אתם בוחרים את הדרך של החיים, אז תחיו!!
לכל אחד מאיתנו יש את המלאך השומר שלו,
לכל תינוק, לכל ילד, לכל מבוגר ולכל קשיש, לכל בן ולכל בת יש מישהו ששומר עליו מלמעלה.
כל בן אדם יכול ליבחור בין הטוב והרע.
כשאתה בוחר בטוב יש לך חיים טובים, מישפחה טובה וליפעמים גם קשה אבל אם בחרת בטוב הקושי יעלם.
יש את אלה שבוחרים ברע וכשאתה בוחר ברע, החיים שלך לא מי יודע מה ואתה לא ילד טוב של אמא יותר.
אבל אתם יודעים מה הקטע? שאתם בוחרים!! אתם בוחרים איך ליחיות את החיים, אם בחרתם ליחיות בדרך הרעה זה מה שיהיה ואם בחרת ליחיות בדרך הטובה זה מה שיהיה.
כשאתה עושה טעות אחת בדרך את יכול לתקן אבל אם אתה מחליט לעשות את הטעות הזאת שום דבר לא ישנה זאת.
ליפעמים יש כאלה שחושבים 'אז מה אם אני יתאבד?' או 'אני רוצה ליראות מה יש מעבר' אז דיי!!
כי מה שהם לא מבינים שאלוהים נתן היזדמנות אחת לחיות, כשהוא נתן את החיים הוא נתן בישביל היזדמנות ומי שמפספס את ההיזדמנות הזאת עושה טעות חמורה.
אתם יכולים לחיות בכל דרך שתירצו השאלה היא אם תוכלו להיתמודד עם הדרך שבחרתם?
יש כאלה כמוני נגיד שהפסיקו לאכל ביגלל 'אני שמנה מידי' או 'אכלתי מלא היום!!' ואז אתם מענישים את עצמכם אז די!! כי כל אחד יפה בדרך שלו לא משנה מה!
וגם אם יהיו כאלה שלא יסכימו איתי אני אומרת את הדעה שלי כמו שכולם צריכים לעשות.
אתם חושבים משהו, אל תישמרו את זה בבטן תגידו!!
כשמישהו אומר אליכם משהו וזה לא טוב תיתנגדו!!
כשאתם עצובים אל תיתבודדו!! פשוט תימצאו חבר טוב או אפילו אמא ותדברו כי זה לא טוב לישמור בבטן
אני בחרתי לחיות בדרך קצת שונה מאחרים, אז מה??
למרות כל הקשיים תמיד אבל תמיד יבוא חיוך או צחוק שישבור הכל!
והמלאך שלידנו, המלאך ששומר עלינו תמיד אבל תמיד יהיה פה.
גם אם אנחנו לא רואים אותו, או לא מאמינים בו הוא פה!
ליפעמים כשמרגישים צמרמורת זה ביגלל שהוא ליטף אותכם ותאמינו,
תאמינו כי זה לא עושה רע! תאמננו במשהו כי זה טוב לאמין!
ותחזיקו מעמד למרות הקשיים כי כמו שאמרו לי תמיד 'קשה יש רק בלחם וגם אותו אוכלים'
ואל תידאגו אף פעם כי אם אתם בחרתם בדרך לחיים אף דבר לא ישבור אותכם!!
תגובות (5)
כל הכבוד! פשוט כל הכבוד! אפשר לראות שכל מילה ומילה פה יצאה מהלב, ושיש כוונה בכל דבר..
אישית, אני לא מבינה מה הטעם בלהתאבד, מה זה כבר ייתן לך? תחשוב על זה שכל מי שמכיר אותך יישאר לבכות עלייך, זה מה שאתה רוצה? הרי אין איש שאין לו חבר טוב, עזבו טוב, שאין לו חבר. לכל אחד יש מישהו כזה.
ישר כוח לך על כתיבתך, היא מעולה בעיניי, תמשיכי כך!
לילה טוב ;)
אני מצדיעה לך על זה שהעלת את זה ! שכתבת מה שאת מרגישה….
את כל כך צודק., אנשים פשוט לא מבינים מזה לחיות ! *0*
ואת יודעת מה אומרים: "אם התעוררת בבוקר – תגיד תודה ! , כל שאר היום זה בונוס…"
דירגתי 5 !
בהצלחה לכולם ♥ תיהיו חזקים ואל תשברו ;))
אוהבת …
אומייגאד אין דברים כאלה אני מסכימה עם כל מילה ומילה שכתבת פה לכמה אנשים אמרתי את זה בחיים וואי וואי מלא,זה פשוט מתנה לחיות ויש אנשים שכל כך עסוקים בכמה ש'רע להם' שהם אפילו לא חושבים לרגע כמה זה מתנה לחיות וכמה הם צריכים להגיד תודה על כל יום שהם פותחים בבוקר את העיניים ונושמים הלוואי וכולם יבינו כמה לחיות זה חשוב וכמה לא להיות שקועים ברע שלהם אלא לעבור את זה ולאהוב את עצמם כמו שהם הרי אפאחד לא באמת מושלם כולם צריכים לאהוב את החיים שלהם ואם הם לא אוהבים הם היחידים שיכולים לשנות את זה למשהו יותר טוב להם…
ובאמת כל הכבוד לך שכתבת את זה לאב יו מוכשרת אחת ;) ♥♥
ספיר אין אחד שאין לו חבר או מישהו שיבכה עליו מסכימה איתך!!
שירן (סלינטורית אם ככה קוראים לך חח) אהבתי רצח את המישפט מסכימה איתך :)
ויובלוש אף אחד לא צריך להיות שקוע ברע שלא כמו שאמרת לאב יוווו !!
חחחח לא קוראים לי שירן, חבל כי אני ממש אוהבת את השם הזה…
קוראים לי יובל . אני לא סובלת שקואים לי יובייי !! אבל גם יובלוש זנ נחמד :))
בהרשמות לסיפורים אני ממציאה שמות… חחח לאב יווו ♥♥