:):) SWEET
זה סיפור בנושא של הדור שלנו.מקווה שהתוכן ישאר ככה..בקיצור נראה בהמשך השם של הסיפור עוד לא בטוח..תציעו למטה שם מתאים ותכתבו מה חשבתם על הסיפור. 5 הגבות ממשיכה :)

אתה תתגבר.. לכול אדם מגיעה הזדמנות..פרק 1 :)

:):) SWEET 17/06/2014 624 צפיות תגובה אחת
זה סיפור בנושא של הדור שלנו.מקווה שהתוכן ישאר ככה..בקיצור נראה בהמשך השם של הסיפור עוד לא בטוח..תציעו למטה שם מתאים ותכתבו מה חשבתם על הסיפור. 5 הגבות ממשיכה :)

"מה אתה עושה פה?מסוכן בוא נלך" אמרתי לעברו.
"אם אתה רוצה תלך,לי לא אכפת" ענה לי בטון גבוה ואף שאל "אתה מפחד?"
"לא" עניתי,למרות שממש פחדתי אבל החלטתי לא להגיד לו שכן,כי אם הייתי אומר לו את האמת זה היה מוציא אותי פחדן.
"בואו גבי בוא" אמר לי.
ידעתי שזה מסוכן,ידעתי שאסור לי!אבל החלטתי ללכת עם ללכת עם אבישי.אבל לא יכולתי שלא לשאול למה הוא כזה!מה הביא אותו לזה.
"אממ אבישי"אמרתי בגמגום.
"כן"ענה.
"זה לא יכול להיות שאתה כזה..מה קרה לך?משהו הביא אותך לזה?"שאלתי בפחד.
הייתה שתיקה.הוא שתק.
היה לו בקבוק של אלכוהול ביד ריק!אבל הוא קנה את זה לפני חצי שעה איך זה כבר התרוקן?כול כך פחדתי שהוא התשכר יותר מדי..אומרים כששותים יותר מדי לא חושבים.
לא עברו כמה שניות והוא שאל אותי.
"גבי רצחת פעם מישהו?"
"מה?!" הייתי המום ולא מבין מה הוא רוצה ממני.ואז הוא התחיל לספר.
"זה היה יום אחד,בתקופה שהייתי עם נועה אתה בטוח זוכר אותה..
הוא שאל אותה משהו ולא הפסיק להסתכל עליה,זה הרגיז אותי אתה מכיר אותי כשאני כועס שום דבר לא עוצר אותי
ולקחתי בקבוק של אלכוהול ועוד ועוד והתחלתי לשתות..לא חשבתי על כלום ראיתי סכין מול העיינים הרמתי את הסכין והחדרתי לו לבטן.
הוא התחיל להשפריץ דם לכול עבר,לא היה מקום ללא טיפת דם..עם הלחץ,החרדה והשכרות ראיתי שחור בעיינים לא הבנתי מה עשיתי.התעלפתי.
ואז התעוררתי בבית חולים וסיפרו לי הכול…."
ואז הוא שוב שתק.
"אבישי!!תמשיך"אמרתי לו.
נשמע קול פיצוץ,אבישי נשכב על הרצפה.


תגובות (1)

נשמע יפה תמשיכי

17/06/2014 19:47
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך