לירון גומז
מקווה שהבנתם ואני מבקשת סליחה מאנדריאנה אם פגעתי בך , ואם פגעתי בעוד כמה קוראים מצטערת.

אני מרגישה שעושים עליי סוג של חרם פה

לירון גומז 06/01/2014 788 צפיות 3 תגובות
מקווה שהבנתם ואני מבקשת סליחה מאנדריאנה אם פגעתי בך , ואם פגעתי בעוד כמה קוראים מצטערת.

דייי אני לא יכולה כבר לקרוא את הערות האלה , אם יש לכם משהו להגיד תגידו לי את זה במייל ובעדינות.
וגם זה היום הראשון שלי פה , אז אני לא מבינה איך זה הולך אני כתבתי הרבה והרבה שירים והראתי את זה לחברות שלי והן סיפרו לי על האתר פה והן אמרו לי שכדאי לכתוב פה , אני ניסיתי לכתוב פה , ועוד היום ההייתי חולה עם חום כואבת לי הבטן ובאלי להקיא . לקחתי את התיקיה שבא כתבתי את השירים, סיפורים, וסתם קטעים .
קיבלתי הערות לא טובות לצערי , ויש לי הרגשה שעושים עליי סוג של חרם פה .
אהה ואני מצטערת אם פגעתי במישהו ואני אדע לקבל כל ביקורת.


תגובות (3)

הי תראי את לא צריכה להיפגע, כותבים לך פה הערות בונות וגם כשנרשמים לאתר זה בשביל ללמוד ולשמוע חוות דעת, אז נכון לפעמים יש הערות בונות שאולי לא כל כך נעים לשמוע אבל תאמיני לי זה רק יעזור לך !
אז תמשיכי לכתוב פה סיפורים, תקשיבי להערות ולאט לאט רק תתקדמי ותשתפרי ♥

06/01/2014 05:15

לא עשו עלייך חרם פה או משהו כזה.. הכל בסדר..
אני מסכימה עם אלה, בשביל זה נרשמת, לא?
אני מציעה לך לקחת הכל בצורה חיובית ולהתייחס לכל התגובות כהערות בונות שאמרו משתמשים כי הם רוצים לעזור לך להשתפר! :)
לא צריך להיעלב מזה, זו ממש לא הכוונה…

06/01/2014 05:26

היי תקשיבי לא קראתי שום דבר שלך פה אבל אני מסכימה עם אלה ותולעת ספרים כל הערה שנותנים לך פה זה רק כדי לעזור לך עם הסיפורים שלך ולשפר אותם פשוט תכתבי ברציתי להוסיף מי שרוצה להעיר משהו שתעשה את זה בצורה עדינה.
וגם אם רק עכשיו הצטרפת אני מציעה לך עוד לא לכתוב אלא קודם כל לקרוא ואז יהיה לך ניסיון ותיראי איך זה הולך.

06/01/2014 06:01
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך