אל תבכי את לא יפה כשאת בוכה

Uonico 10/08/2016 797 צפיות 5 תגובות

בס"ד
"תן לי נשיקה תגיד לי שאתה אוהב אותי ובוא נגמור עם הריב המטופש הזה" צעקתי עליו .
הוא הביט בי בעיניים ריקניות ואני עדיין לא מבינה איך ביום אחד נגמרה לו האהבה.
"את לא מבינה שאני כבר לא אוהב אותך" אמר לי באדישות שאופיינית לו כל כך ,ובאותו רגע הרגשתי איך הלב שלי מתפורר ,איך הוא נמס .
"אוקיי" אמרתי לו כי אני עם אגו כל כך גבוה לא יכולה להגיד לו שאני אוהבת אותו.
"את יפה ירצו אותך" הוא השפיל את מבטו היפה.
"יפה שלי די בבקשה אני מתחננת בוא נמשיך כאילו כלום לא קרה" אמרתי והדמעות שלי עלו לי לעיניים.
"אל תבכי את לא יפה כשאת בוכה" אמר לי הוא כל כך אדיוט לפעמים אבל אני אוהבת אותו ורק עכשיו הבנתי את זה.
הבטתי בעיניו ונתתי לו נשיקה אחרונה בהתחלה הוא התנגד אבל אחרי כמה רגעים הוא זרם איתי.
"פגעת בי את יודעת את זה" הוא התנתק מהנשיקה ואמר לי.
הנהנתי "אני טיפשה" הודיתי בפניו ויצאתי מהחדר שלו.
הבכי שלי רק התגבר ואני בטוחה שהוא ידע את זה אבל הוא לא רצה לעצור אותי.
ההורים שלו היו בסלון אבל לא עניין אותי אני בטוחה שזאת לא פעם ראשונה שהבן שלהם שבר למישהי את הלב.
"את יכולה לבכות את יפה גם כשאת בוכה" הוא שלח לי הודעה כשהגעתי הביתה.
ראיתי שיראה שיש וי כחול והעלתי תמונה שלי בבגד ים לאינסטגרם בשביל לגרום לו קצת לקנא.
"וואו הדבר הכי יפה שראיתי","חיימשלי את פצצה","לכי לכי לדגמן",_תעשי לי ילד" ,התגובות והלייקים לא הפסיקו לעלות תוך כמה דקות כבר היו לי 150 לייקיים והרבה תגובות אבל אף תגובה לא שווה כמו תגובה ממנו .
אני מתחרטת שיצאתי טיפשה כל כמה שלא הערכתי אותו מספיק,הייתי בטוחה שהוא מובן מאליו.
ועכשיו אני כל כך מתחרטת.


תגובות (5)

אהבתי מאוד!

10/08/2016 01:16

אני שונאת את אלו שאומרים "כשאת בוכה את לא יפה" אם כל הכבוד אי אפשר לדרוש גם ממלכת היופי העולמית להיות יפה בזמן שהיא בוכה. חוץ מזה שזה כזה רדוד ושטחי. מותר לבכות עם קשה וכואב ואיך שנראים כשבוכים לא צריך להשפיע. כשבוכים לא יפים זה נכון, אבל כשבוכים לא אכפת.

10/08/2016 02:07

    יש כאלו שגם כשהם בוכים הם יפים.. מכירה מקרוב:) וזה נכון, לכל בן אדם יש את הזכות לבכות ולהישבר

    10/08/2016 10:37

כן יש כמה נדירים

11/08/2016 16:10

תודה רבה וברור שחייב לבכות ולפרוק

11/08/2016 23:11
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך