איפה הרגישות אנשים?
לאן נעלםהעדינות והאדנות?
לאן נעלמה האהבה והקבלה של האחר?
מדוע אנשים מתנהגים באופן כל כך לא יפה?
איפה הרגישות? לאן נעלם להרגיש את האחר?
אנשים חושבים רק על עצמם חושבים שהם גדולי הדור כשבעצם מיהם?
לא פלא שאני לא אוהבת להיות בחברתם, מרגיש כאילו הם מעלי, הם עושים את הדבר הנכון ואני סתם עוד לא שם, כשבעצם הם כל כך רחוקים מהאמת, מהרגישות, הקבלה, האדנות. מקיימי מצוות הם אומרים? אבל איפה הרגישות לאחר? איפה קבלת לא רק מי שחושב כמוהם? אז אם מישהו שואל אותי, בגלל זה אני לא אוהבת להיות בחברתם.
תחשבו פעמיים או שלושה לפני שאתם אומרים משהו לבן אדם, תחשבו רגע למי אתם אומרים את זה כי יכל להיות שתפגעו ותרחיקו אותו. מה שחשוב זה לא מה שכתוב, מה שחשוב זה הרגישות.
אז אחרי זה שלא יבואו אלי בטענות, שלא יאשימו את האחר, אולי כדאי שיחשבו למה אני מעדיפה לא לראות אותם, מה הם עושים שגורם לי להרגיש.. כדאי שיסתכלו פנימה.
צריכים לחשוב לפני שמדברים. תמיד!
מה הם חושבים שיקרה כשהם מרחיקים אנשים? אנשים מתרחקים, זה מה שקורה. ואחרי זה הם באים בטענות למה לא באים לבקר, כי לא כיף לבקר כמרגישים מרוחקים.
אם הם רוצים ריחוק זה מה שהם יקבלו.
תגובות (6)
אנשים הם אנשים.. ולא יעזור כלום.
וזה לא משנה אם הם עושים זאת מזדון או בלי כוונה, עלינו לקבל זאת.
לספוג את המכה ולהמשיך הלאה.
עם הזמן זה נהייה פחות כואב
תודה
CnnBll אומר דברי חכמה, חשוב להקשיב להן
להם****
היי, זאת רננה..(סתם אם לא תזהי אותי:))
קראתי מה שכתבת וזה מאוד בוער כזה ותוקף, כאילו את יודעת על מה את מדברת, וכאילו יש לך עמדה ברורה ויש לך על מה לצרוח על העולם,ואולי אפילו ללמד אותו, ואני מאוד מסכימה עם זה. שיש אנשים מעצבנים ודפוקים שלא אכפת להם ופשוט אומרים מבלי אפילו לחשוב שזה עלול לפגוע או סתם חשים את עצמם ועושים דברים מגעילים שבא לך מתסכול פשוט להתחרפן.. אבל תשמעי משפט חכם לרגע-להתעצבן זה לבזבז זמן על טעויות של אחרים. באמת צריך לדעת לעבור הלאה וללמוד מכל דבר ואפילו לנסות לשנות ולגרום שדברים כאלה לא יקרו שוב.. ועוד דבר קטן, כתבת צורה מסקרנת-פתאום בא לי לרצות לדעת מה קרה שגרם לך לחשוב ככה.
ועוד דבר לא חשוב-למה כל פעם שאני לוחצת על השם שלך זה מביא אותי לדף פרופיל אחר?