אחות גדולה (סיפור התאבדות)
" לעולם לא תביני אותי." הוא מלמל כשדמעה זולגת מעיניו. הייתי המומה מדי בשביל להגיד אפילו עוד מילה אחת, לא יכולתי עוד להסתכל על הפנים של אחי הקטן, הוא יצא מחדרי כרוח סערה, אך אני לא רצתי אחריו אלא התיישבתי חזרה אל מול המחשב, מחפשת לי משהוא שיעלה לי את המצב הרוח, שיגרום לי לשכוח, אבל אין דבר כזה.
יומיים למחרת מצאו אותו מת, הוא לקח כדורים רבים וכשמצאו אותו היה כבר מאוחר מדי כדי להציל אותו. כשגליתי על זה לא הייתי מופתעת כלל, לעומת הורי שהיו המומים לגמרי, בקושי לנשום הם הצליחו.
להלוויה רק המשפחה הגיעה, כי לא היה לו חברים. שום עין לא נותרה יבשה, חוץ משלי. המשפט האחרון שהוא אמר לי היה שאני לעולם לא יבין אותו, אף אחד לעולם לא גילה למה הוא עשה את זה לעצמו, אבל אני היחידה שלא וויתרה גם אחרי שלוש שנים. כל יום הלכתי לחקור מה קרה בחיים של אחי הקטן, גילתי מה הוא עבר ביומו, זה כלל הרבה בכי ושנאה, ולא כלל בכלל אהבה.
יש רק הרגשה אחת שהיא נוראית יותר מלאבד אח קטן והיא לדעת שבגללך הוא מת, באשמתך. הורי תמיד אמרו לי שזה לא אשמתי, שלא יכולתי לדעת, אבל הם לא יודעים שידעתי כל הזמן הזה, הוא בא לחדרי בכל יום אחרי בית הספר ובכה, ניסתי לעזור לו כל הזמן, אבל הוא המשיך לבכות, אמר שאין לו אף אחד בעולם הזה חוץ ממני.
אבל היו ימים שהגעתי הביתה מאוחר, כי הייתי עם הבן הזוג שלי, ואז הוא היה לגמרי לבד, מתכנן את ההתאבדות שלו.
הרבה אנשים שואלים אותי מה החלום שלי, מה אני רוצה להיות ואני תמיד עונה להם את אותה התשובה, אני רוצה להיות אחות גדולה.
תגובות (17)
איזה עצוב זה, אני בוכה פה.
-בגללך הוא מת, באשמתך. – להוסיף שם את הפסיק
הכתיבה זורמת, יפה, מרגישים עצבות… אהבתי.
השיר מקסים, אגב.
תוקן, תודה על ההערה :)
יואו לרגע חשבתי זה סיפור אמיתי.
זה כזה עצוב.
וואו. זה לא אמיתי, נכון? בעיקרון חסרים כמה פסיקים, אבל זה מדהים. מדהים מדהים מדהים.
זה הרגיש לי ממש אמיתי, אני ממש מקווה שלא…
זה נורא יפה, הכתיבה טובה ♥
אני שמח שנהנת, ולא זהו לא סיפור אמיתי.
אני מקווה שזה לא אמיתי… באמת חסרים פסיקים פה ושם אבל זה עדיין מקסים ועצוב.
ריגשת אותי, אני לא מתרגשת או נעצבת הרבה. תודה לך.
וואו. אשכרה כל הסיפור לא התרגשתי, כל ה25 שורות האלה [בערך] לא הרגשתי שום רגש בנוגע לסיפור, אבל אז בשתי שורות האחרונות פשוט התחלתי לבכות. עכשיו זה התחיל לרגש אותי. הכתיבה שלך נהדרת. אני מקווה שזה לא אמיתי.
השתי שורות אחרונות פשוט שברו אותי. זה כל כך מרגש ויפה ❤
שמח שהצלחתי לרגש אותך :)
מייקי!!
זה מייקי!!
התגעגעתי למייקי!!!!
שלא ממשיך את העולם הבא, ד״א.
ועכשיו יש לו תמונת פרופיל שגורמת לי להשתנקות פתאומית.
ייאי!!
מייייייק.
ועכשיו לסיפור-
תגיד מייק, אתה רוצה להרוג אותי? אני מדברת ברצינות. באמת.
יש ילד בכיתה שלי, שהוא מאוד מיוחד. הוא תמיד בסערת רגשות, והדימוי העצמי שלו שואף לאפס. אני מדברת איתו כל הזמן, והיי- הילד הזה חשוב לי.
לא בקטע רומנטי ולא כלום, פשוט; אני מכירה אותו כבר מעל שש שנים, ואיך הוא לא יהיה חשוב לי? טוב, הוא ממש לא מבין את זה.
הילד הזה, בכל המגבלות שלי, דומה בשתי טיפות מים לאחי הקטן. אוצה הפרעת קשב, אותה היפאראקטיביות והדברים הנלווים.
היחד הזה ניסה להתאבד ברצינות לפני כמה זמן. להתאבד!
עצרו אותו בזמן והוא נשבע שהוא לא ינסה שוב, אבל מי יודע? לא הפסקתי לבכות באותו יום.
ואני פוחדת שמשהו כזה יקרה לאח שלי. הוא כל בזמן מדבר על זה שאין לו חברים והוא בודד, ואז מסתיר הכל פתאום. אני יודעת שהוא לא קרוב ללהתאבד, ממש לא. אחרי הכל הוא שמח ו.. בכיתה ב׳.
אבל מה אתה רוצה לעשות לי, מייק?
הסיפור מרגש להפליא.
אהבתי.
ואיי זה מדהיםם
זה מדהים!
ענק
אהבתי מאוד
יפה ממש!
אתה פשוט מוכשר ברמות
מדהים.
מושלם.
אהבתייייייי.
5