אולי זה נכון אולי זה לא מי יודע?
אומרים עליי שאני פזיזה , חסרת זהירות , שאין בי פחד,
אולי זה נכון אולי זה לא מי יודע?
אומרים עליי שאני רודפת אחר צדק שלא יהיה לעולם , שאני מן מלאך נוקם כזה שמנסה לשנות את כל העולם
אולי זה נכון אולי זה לא מי יודע?
אומרים עלי שאני חסרת רגש, שאני אובססיבית לריגושים וכאב,
אולי זה נכון אולי זה לא מי יודע?
אומרים עליי שאני לא דבר אחד ספציפי, שאני לא בדיוק נורמאלית,
אולי זה נכון אולי זה לא מי יודע?
אומרים עליי שאין לי פחד מהמוות , שאין לי פחד מהעולם ,ושיש לי משאלת מוות ,
אולי זה נכון אולי זה לא מי יודע?
אומרים עליי שאני חכמה אך גם טיפשה שחייבת להתנסות בהכל
אולי זה נכון אולי זה לא מי יודע?
אומרים עליי שיש לי פניי פוקר שאני לא משקפת אף רגש חוץ מעצבים,
אולי זה נכון אולי זה לא מי יודע?
אומרים עליי שאני בין הבחורות הסקסיות ביותר , אך גם הרעות ביותר,
אולי זה נכון אולי זה לא מי יודע?
אומרים עליי הרבה דברים,
אולי זה נכון אולי זה לא מי יודע?
אם אני לא יודעת מה נכון ומה לא?, למה אתם אומרים עלי מה שאתם חושבים שאולי נכון ואולי לא?
לעזאזל מי יודע?!
תגובות (9)
אם הם אומרים שאת רדפת אחרי צדק, הם לא יכולים להגיד שאת חסרת רגש, כי עובדה שאכפת לך.
את מי שאת.
אולי אני רודפת צדק… (אולי יותר מדי), אבל אני חסרת רגש בקטע רומנטי יותר, וגם לא רואים עליי שום רגש, אפילו הפסיכולוגים שהיו לי לא ראו , אני אתן לך דוגמא אמרתי לחבר שלי אחריי שבוע שאנחנו ביחד שאני רוצה קשר חופשי, והוא נתן לי לבגוד בו חופשי על ימין ועל השמאל, ואילו הוא לא נגע בבחורה אחרת, פעם אפילו הבאתי מישהי שתהיה לו אחריי שאני אלך, ואמרתי לה שתגרום לו להנות קצת ולהשתחרר מהתאהבות המטופשת שלי בי ופשוט לא קינאתי , להפך… את מבינה אני פשוט לא יודעת להרגיש דברים כאלו, כי אני לא מאמינה בזה …
אוקי, וזה לא מפריעה לך שאת לא מרגישה? כי לי זה נשמע שאת מצטערת בקטע שאת לא יכולה להרגיש. אבל את זו את, ואם את לא מתאימה את עצמך לכל אחד זה בסדר. הלוואי שאני הייתי יכולה פשוט להתנתק רגשית מהכל. זה היה חוסך לי המון רגש אחריות מעצבן.
בקיצור- תהי שלמה אם מי שאת ואם תרצי להשתנות פעם, זו עבודה אבל את יכולה. אם לא- לא נורא.
חחח אני מעדיפה שלא, רגשות הם חולשה שלנו בני האדם, אני קצת יותר רציונלית בקטע הזה =] להגיד את האמת ברור שאני מקווה להרגיש מה בנות אחרות מרגישות לחבר שלהם או למישהו שהן התאהבו בו , אבל עברתי המון המון גברים בחיים שלי מכל המינים ומכל הסוגים ופשוט הבנתי שאני לא מסוגלת לפתח רגשות מעבר למשיכה מינית, וזה לא בגלל הגברים זאת פשוט אני , אני העדיף להתמסד עם חבר טוב, מאשר הדבר השטותי הזה שקוראים לו אהבה…. אני לא מסוגלת להיות מחוייבת למישהו אחד, ככה זה גם לגביי מקומות , בתי ספר, אנשים אני תמיד משנה הכל בבת אחת, אני לא אוהבת להרגיש תקועה במקום אחד…
רגשות הם לא חולשה! הם העצמה עצמית והכרה סביבתית. אבל בכלל, כל הקטע הזה של לצאת עם בנים לדעתי ממש מיותר עד שאת מספיק בוגרת מבחינה אינטלקטואלית, רגשית וכו', אני לא רוצה לצאת עם בנים עד שאני כבר יהיה בוגרת וירצה חתונה, בית וכו', כי אם לא, מה יש לחפש בקשר כזה שלא מוביל אל כלום? ברור שאני לא נגד כשרים כוללים אם בנים ואפילו ישמח ל"אח" כזה או אחר, אבל עד אז, מה יש לנו לחפש בקשרים מהסוג הזה?
ואם את לא אוהבת להרגיש סגורה ו"תקועה" במקום אחד כנראה שאת באמת לא פתוחה לקשר, כי בן זוג אמיתי יודע לרגש ולהפתיע גם אחרי הרבה זמן, בשגרה ובדברים הקטנים.
כולכן צודקות..
וגם לי אומרים לי את זה..
רק שאני סוג של שטן, כי אני עושה את הדברים האלה בדרך שפוגעת בעוד כמה אנשים בדרך
ואני לא סופרת אותם..
אז.. אני יוצאת גם אכזרית בנוסף לצדק שאני עושה..
אותו הדבר הולך אליי…
בערך..
אני חסרת רגש מכל הבחינות, אבל גם פוגעת באחרים בדרך, קורעת אותם ומאכזבת אותם בלי לשים פס..
לא אכפת לי, ליבגוד אפילו שאלה שלצידי…
שאלה = באלה
חחחח , אני לא אחת של מישהו אחד, אני מודעת לזה, אני סטוציונרית ברמות ואני לא מתביישת בזה, אהבה היא בולשיט מבחינתי, וככל שיש יותר משיכה מינית אני נהנת יותר :)