this is the end…-פרק 15
תרדו קודם לרציתי להוסיף… (זה חשוב)
מה לעזאזל כל ההתראות האלה?! נכנסתי אליהן וראיתי שאלעד עידכן בפייס שאנחנו במערכת יחסים…
טוב אני אמרתי רק שננסה! לא אמרתי שאנחנו זוג רשמית! אבל לא נורא נוותר על זה הפעם, מה גם שאני רוצה לגרום לעומר לקנא :)
**כעבור שבוע**
עבר לו שבוע ואני ואלעד ביחד, הוא כזה מושלם! אבל חסר לי רק דבר אחד איתו, לא נראלי שאני אוהבת אותו גם בחזרה… הוא בסדר והכל, אבל כשזה לא זה, זה לא זה!
קמתי בבוקרבערך בעשר, התארגנתי וירדתי למטה, ראיתי את כולם אורזים את הדברים שלהם.
"מה קורה?" שאלתי את אבא שלי.
"תארזי, אנחנו חוזרים הביתה" הוא אמר.
"יישש! סופסוף!" אמרתי ועליתי לארוז את דבריי, ראיתי את רומי כבר אורזת, הוצאתי את השתי מזוודות ענקיות שהבאתי איתי והתחלתי לארוז.
**כעבור שבוע**
עזבנו כבר את הבית החלופי שהיה לנו וחזרנו חזרה לבצפר, הכל כרגיל, אני נפרדתי מאלעד לפני שנסענו והוא די הבין אותי.
"יאללה יובה קומיי!" ניב אמר לי וזרק עליי כרית.
"קמה קמה." אמרתי והלכתי להתארגן לבוקר. סיימתי להתארגן וראיתי את כולם בבית, כנראה העבודה/
לימודים של כולם עדיין לא חזרו לעבוד כרגיל.
"היי בוקר טוב, אני רצה" אמרתי כשלקחתי שלוק אחרון מהנס ויצאתי לבצפר.
נכנסתי לכיתה ודי שמחתי לראות שוב את כולם, חוץ מילדה אחת, אתם כבר מנחשים מי זאת? עדן.
"היי" היא אמרה לי ולרומי.
"תתעלמי באלגנטיות" לחשתי לרומי והיא החליקה חיוך קטן.
"מה אז עכשיו אתן כאילו לא מדברות איתי?" היא שאלה בקול שעכשיו רק מעצבן אותנו לשמוע אותו.
המשכנו להתעלם, ואז אמרתי לרומי:"אהה וואי את לא קולטת איפה יש את השמלה הכי מדהימה בעולם!"
"איפה?!" עדן שאלה.
"תגידי יובי את שומעת זבוב ברקע או משו?" רומי שאלה, חחח הייתן חייבות לראות את הפרצוף שהיא דפקה!!! אבל מה לעשות, זהוו! מעכשיו היא פסולה אצלי!!!
"טוב מה נסגר?!" היא התעצבנה עלינו, ובידיוק המורה נכנסה וטרקה אחריה את הדלת.
"דלת כפרה" איזה ערס אחד שבידיוק בא אמר, אני ורומי צחקנו ועדן התעצבנה והלכה.
"תודה, אתה לא יודע כמה זה מגיע לה!" אמרתי לו והוא חייך וקרץ לי.
"אוווו מישהווו פה מתלהב ממשהי!" אמרה ונתנה לי מרפקים כאלה חחח.
"שתקיי! אולי תהיה יותר ספציפית?!" שאלתי בציניות והיא צחקה, אחרי דקה המורה הגיעה ולמדנו שעתיים ואז הייתה הפסקה.
יצאנו אני ורומי ועוד כמה בנות החוצה לכיוון הספסל הקבוע שאנחנו תמיד יושבות בו.
"רומי זה לא אח שלך שם?" שאלה עמית.
"אויי וואלה! מה הוא עושה?!"היא שאלה ורצה לכיוונו.
"מה קורה שם?" שאלתי את עמית והיא אמרה לי: "נראלי הם רבים שם מכות, אבל רציני…" אמרה ורצתי לשם גם כן.
"אוריי! התגעגעתי אלייך!!!" אמרתי וחיבקתי את אור שהיה שם בסביבה.
"היי קטנה שלי!" אמר וחיבק ואתי חזרה.
"תגיד מה קורה פה?!" שאלתי.
"האמת הגעתי רק עכשיו וראיתי אותם רבים מכות" אמר ואני הסתכלי איך רומי מנסה להפריד ואף אחד לא עוזר לה.
"טוב בוא תעזור מה אתה עומד כמו גולם?! שאלתי והוא צחק והפריד ביניהם תוך 5 שניות.
"תודה אורוש, עכשיו מה לעזאזל אתם חושבים שאתם עושים?!" צעקתי עליהם, וכמה מהילדים הלכו כי 'כלום לא מעניין כבר אם אין מכות!'…
"שתקי יבת שרמוטה!" ההוא שרב עם עומר אמר, בשנייה נדלקתי, העיניים שלי היו פעורות, ופשוט נתתי לו אגרוף הכי חזק שלי בפרצוף! וואווווו אפילו כמה צילמווו! חחח אווי זה היה גדולל…
"אחח מה את עושה?! את רוצה אני אחזיר לך!? אה!?" הוא שאל ובא להחזיר לי אבל נתתי לו בעיטה בביצים והלכתי באלגנטיות משם עם אור ורומי.
"אוקיי מה זה היה? מי לימד אותך לתת ככה מכות?" אור שאל אותי בגאווה.
"אה אני פשוט רבה הרבה עם המציקים בבית" אמרתי והוא צחק והנהן.
"אזז רומיי! מה קורה איתך?!" אור שאל וחיבק גם אותה.
"בסדר אורוש! פשוט הינו ביחד במלחמה…" אמרה בזמן החיבוק.
נכנסתי למחשב וראיתי שיש לי עוד פעם מלא התראות! מה קורה פה?!
נכנסתי לאחת ההתראות וראיתי את הסרטון שאני מרביצה לילד ההוא! יואו הוא לא הולך לצאת מזה כל החיים… ;)
תגובות (6)
תמשיכייייי
חחח תמשיכי אהבתי רצח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח תמשיכיייייייייי
מושלם
מהמם ! הסיפור הזה אמיתי??
תמשיייכיי