SUMMER CAMP 4
השמש סינוורה את עיניי ניסיתי לקום אבל התהפכתי מהערסל ונפלתי על החול החמים, "בוקר טוב סתומה" ראיתי את ג'יימס יושב על הערסל שלו וצוחק "ממש מצחיק" המשכתי לשכב וזרקתי עליו חול "כאן עברת את הגבול" הוא ירד מהערסל והרים אותי כמו כלה "וואו מה אתה עושה" הרבצתי לו בתקווה שהוא ישחרר אותי אבל לא "לכי סדרי את עצמך אני מחכה לך בחדר אוכל" הוא הוריד אותי בדלת של הבקתה שלי ונעלם בשניות ספורות.
נכנסתי לבקתה עם חיוך מאוזן לאוזן "וואו איפה נעלמת מטורפת אסף מחפש אותך" בר התנפלה אלי כשמברשת שיניים בפיהה "ימגעילה את יורקת" אמרתי וסיבבתי אותה לכיור "אני מתארגנת ומודיעה לו שאני חיה" אמרתי והתחלתי גם לצחצח שיניים ולספר לה מה שהיה.
"נשמע חמוד החתיך" היא אמרה ויצאנו מהבקתה לעבר חדר האוכל "את בבעיה יקירתי" בר הצביעה על אסף שהתקדם אלי במהירות עצבני מהרגיל ומייד נעלמה לעבר דור "איפה היית?" אסך צעק עלי "תוריד את הקול שלך ואל תצעק עלי" אמרתי והמשכתי להתקדם לא מתיחסת אליו "ממש לא" הוא נעמד מולי וחסם לי את הדרך "אסף שחרר הייתי כאן מה אתה דואג" ניסיתי להזיז אותו אבל הוא יותר גדול ממני ויותר חזק "תעזוב אותה" שמעתי קול מוכר ועלה לי חיוך, ג'יימס תפס לי את היד והוביל אותי משם משאיר את אסף בהלם "אין בעיה כריס" הוא צעק לי אבל אני כבר הייתי מרוכזת בג'יימס.
"נו עשה לך משהו?" בר צצה משום מקום ביני לבין ג'יימס "לא ג'יימי בא בזמן ולקח אותי" אמרתי וחייכתי חיוך תודה לג'יימס "אני בר" היא הביאה לו חיבוק "תהנו מתוקים דורי מחכה לי" והיא רצה בקלילות לדור שחיכה לה לייד חדר האוכל הוא חיבק אותה מסביב למותניים והם נכנסו.
"מה עושים היום?" שאלתי את ג'יימס ושילבתי את ידי בידו "יום הגלישה משהו כזה" הוא אמר ונכנסנו לחדר אוכל "שב איתנו" אמרתי התקדמתי עם המגש לשולחן שבר ישבה עם עוד כמה בנות בנים ואסף הם פינו לנו 2 מקומות והתחלתי להכיר את כולם.
"ג'יימס אחי מהיר אתה" תומר אמר וקרץ לי "תסתום את הפה שלך" ג'יימס נתן בו מרפק ותומר השתתק המשכנו לצחוק והתבדח אבל המבטים של אסף הרגו אותי ואת המתח ששרר ביננו היה אפשר לחתוך בסכין "בוא שניה אסף" אמרתי וכל המבטים הופנו אלי "זה אחי תרגעו" אמרתי והם המשיכו לדבר.
"מה כל הקנאה הזאת" לחשתי לאסף בזמן שאני בודקת שאף אחד לא מקשיב "את תפגעי כריס" הוא לא הרים את עיניו אלי ורק חיפש מישהו "אתה לא מכיר אותו אני מרגישה שהוא שונה" אמתי בקול אומלל מנסה לשכנע אותו "אני שמעתי.." אסף התחיל לדבר "תן לי פעם אחת לבחור את מי אני רוצה, פעם אחת להרגיש נאהבת בבקשה תבין אותי" התפרצתי לדבריו והוא רק נאנח "בהצלחה" הוא הסתובב בלי לומר מילה נוספת וחזר לשולחן.
איבדתי את התיאבון אז הלכתי לדור שיביא לי גלשן, בכל זאת יום הגולש צריך להתחיל ללמוד לגלוש. "היי דור תביא לי גלשן ורוד אם יש" ניגשתי אליו בהכי טוב שיכותי "בכיף בואי" הלכנו למחסן מאחרי חדר האוכל "שמעתי אותך ואת אחיך רבים את בסדר?" הוא שאל וחיפש את המפתח למחסן "כן הוא פשוט לא משחרר אותי" אמרתי בשקט ונשענתי על העץ הלח "אני מבין את הדאגות שלו, נעלמת לכל הלילה אתמול את מסתובבת עם הילד שמחליף בנות כמו גרביים" הוא הוציא לי גלשן ענקי בצבע ורוד "אם הוא באמת כזה אני ישנה אותו" אמרתי וחטפתי ממנו את הגלשן בעצבים "תודה על השיחה" אמרתי עצבנית והלכתי לכיוון הים.
"נעלמת לי" ג'יימס הופיעה וחיבק אותי מאחורה "הייתי צריכה להתאוורר" נעצרתי והסתובבתי אליו "בואי אני ילמד אותך לגלוש" הוא נשק לאפי ולקח ממני את הגלשן.
שלוש שעות במים וסוף סוף הצלחתי לעמוד על הגלשן, ג'יימי כמעט התייאש עד שראה שאני מתחילה לקלוט. הבנתי את הטכניקה והתחלתי לאט לאט להצליח לעמוד יותר ויותר זמן עליו.
"זה היה מדהים תודה" אמרתי וחיבקתי את ג'יימס והוא הרים אותי על מותניו וחייך חיוך מתוק אלי הבאתי לו נשיקה קצרה על השפתיים וירדתי ממנו בורח לחוף והוא אחרי "זהו?" הוא תפס אותי ונפלנו על החול הרטוב "מה חשבת עוד?" אמרתי והתהפכתי כך שאני יהיה מעליו "עוד אחת קטנה" הוא התחנן "רק כי זה אתה" אמרתי והדבקתי לו עוד נשיקה קצרה "שיהיה לך למה לחכות" אמרתי וקמתי כשראיתי שהמדריכים באים לאסוף את הגלשנים שנשארו, "נתראה" אמרתי ורצתי לכיוון בר שהייתה בדרך לחדר.
תגובות (2)
אהבתי מאוד !! אני מצפה להמשך :)
תמשייכי !