SUMMER CAMP 3
הערב הגיעה ואספו אותנו לארוחת ערב עם מדורה וחלוקה לקבוצות למחר. יצאתי מהבקתה מאורגנת וזוהרת כמו חדשה. ג'יימס חיכה לי בכניסה "וואו" הוא אמר כשיצאתי "אל תגזים" אמרתי והסמקתי והלכנו לכיוון המדורה ששאר הקבוצה הקימה. "אם אח שלי מגלה שיום שלם הייתי איתך הוא יהרוג את השנינו" אמרתי וג'יימס זז מטר ממני "מי את, לא מכיר אותך" הוא אמר עם מבט לא מבין ושנינו צחקנו "סתם צחקתי" אמרתי והוא חזר ליידי "אני מקווה" הוא סידר את שיערו המטולטל המושלם.
התיישבנו מסביב למדורה, אסף ישב עם אחת הבנות וחייך לעברי ובר חזרה אלי זוהרת מהתרגשות "וואו מה קרה" צחקתי עליה ונתתי לה סטירה חלשה "הוא אלוהי מושלם מכל גבר שיכול להיות" היא אמר וחייכה לעבר דור והוא קרץ לה בתשובה. "מהירה את" אמרתי בהתייאשות "כולה נשקיה עוד לא שכבנו" היא אמרה והביאה לי מרשמלו "זאת תהיה חוויה ארוכה" היא אמרה וחיממה את המרשמלו במדורה וכך גם אני "כן אה.." חיפשתי את ג'יימס בעיניי וראיתי שהוא יושב עם איזה בלונדינית, טוב שיהיה לו במזל טוב.. חשבתי לעצמי והתרכזתי בסיפורים של בר על דור.
"מה את אומר על מה שהמדריכים קבעו?" ג'יימס התיישב מאחורי והבהיל אותי "מה הם קבעו?" שאלתי מתעוררת המחלום שנכנסתי אליו "כל החדשים לא יושנים היום בבקתאות" הוא הסתכל עלי בוחן את התגובה שלי "אני ממש לא נשארת בחושך לבד!" הודעתי בקול אבל בכל זאת אף אחד לא שמע "את לא לבד אני איתך" הוא אמר ועטף אותי בשמיכה בלי לשאול אותי "אה" עשיתי פפרצוף לא מרוצה "אני לא מספיק טוב בשבילך?" הוא עשה את עצמו נעלב "הכי טוב שיש" אמרתי במהירות והוא חזר לחייך "נשאר ערים עד הבוקר אני יראה לך משהו מדהים כאן" הוא אמר ואני רק חייכתי.
השעה הייתה 00:00 כולם התפזרו בבקתאות ומייד הבנתי שהוא סתם שיקר כדי שאני ישאר איתו בלילה, אין דרך חזרה כבר הבטחתי. "בואי" הוא שילב את ידי בשלו והוביל אותי הרחק מכולם. הוא עזר לי לעלות על אחד הערסלים ובעצמו עלה על הערסל לייד "תהני מהמראה" הוא אמר בשקט "איז..?" הסתכלתי למעלה והרקע של הכוכבים היה מדהים, השמיים נראו כאילו ציירו אותם דקה לפני, מראה כל כך יפה לא ראיתי אף פעם. "כוכב נופל בקשי משאלה" ג'יימס לחש לי. עצמתי את עיניי וביקשתי את מה שביקשתי "ביקשתי" אמרתי ממשיכה להתבונן במראה המהפנט של השמיים.
תגובות (0)