Someone like you
זהו סיפור אהבה על נערה, שחוותה כל כך הרבה כאב, אכזבה, שמחה ואושר.
זהו סיפור אהבה של חברה, חברת נפש, שהייתה צריכה להתגבר על רגשות מטלטלות.
זהו סיפור אהבה שלה ושלו, של אותו אחד שפעם רציתי, אך זה הסיפור האהבה שלהם ולא שלי…כי מעולם לא הייתי שלו, וברגע שהבנתי כל הרגש נעלם, חשבתי ואולי רציתי לחשוב שהוא שלה…אך גם אז טעיתי.
ועכשיו אני צריכה לנגב לה את הדמעות, שאותו בחור גרם, בדיוק איך שהוא גרם לי לבכות…
זאת הייתה אהבה בלי מגע, אהבה של מילים, שכללה מילים של אהבה…זאת הייתה אהבה של חברות, של קשר דו צדדי…אהבה שיכלה להתממש אילו רק לא היינו בעלי אגו והיינו מוכנים לסלוח.
ואותם מילים שצורבות לה בלב, גורמות לי עצב,
"זה לא כמו פעם יותר…זה פשוט מרגיש לי לא נכון…"
הוא אמר כשהם יצאו לדייט, לפגישה רומנטית של שניהם שלה חיכתה במשך שנה שלמה,
כי אתה מבין? אחרי שהקשר שלכם נהרס בתחילת שנה שעברה, תמיד היית אצלה בלב, וכל חיוך מבט או משהו שאמרת פשוט כל כך שכנע אותה שהיא צריכה להשאיר את המקום הזה ריק ולא למלאות אותו באהבה אחרת…
היא יכלה למצוא אחד הרבה יותר טוב ממך, אבל מה לעשות שעם רגש אי אפשר להתווכח,
והיא חיכתה לו במשך שנה…עד שלקראת סופה הרבה דברים קרו, ממש כמו ניסים…
התחלתם לדבר, לשחזר את הקשר, התחלתם להתגעגע…
אבל הלב שלכם רצה אחרת.
אז כן במשך שנה היא חיכתה לו, כך גם אני במשך שנה הייתי מאוהבת בו…
כנראה שהוא שבר את הלב של שתינו…
רק את שלי אף אחד לא איחה בחזרה, כי אף אחד לא ידע….
ואת שלה? אני אוספת בעדינות וברחמנות פיסה אחר פיסה…
ועכשיו אני רק דואגת לחזק אותה,
שזה לא נורא וכנראה אם כל זה קרה זה היה צריך לקרות,
והיא תימצא מישהו כמוך.
אני מאחלת לך רק טוב,
ומבקשת אל תשכח אותה.
לפעמים סיפור גדול נגמר באהבה,
ולפעמים הוא מותיר אחריו רק אפילוג כואב…
תגובות (0)