Smile :) הצצה לפרק 10!
לקח לה יום אחד להתאושש מאירועי שישי בערב,
היא לא בדיוק תקשרה עם העולם ביום ראשון…היא הסתגרה בחדרה, מציפה את כריתה בדמעות…היא ניסתה לתפוס את נלה בפלאפון אך משום מה זאת לא ענתה לה …והיא לא הרבתה לדבר על נושאים רגישים כמו אלא עם עדן, היא ציפתה שהוא יגיד מקסימום 'אמרתי לך…' או משהו דומה ולא ייחס לזה חשיבות מסוימת. האדם היחיד שהיה עד למה שקרה היה דרו…טוב מלבד טום והמפגרת שהתנשקה אתו…לאחר שיצאה מהמכונית של דרו הוא לא הפסיק לוודא שהיא בסדר, שלח לה הודעה בשבת בבוקר, במוצאי שבת, וביום ראשון…והיא השיבה לו שהכול טוב אך היא צריכה לזמן להירגע בכדי שהיא תוכל להראות את פרצופה בביה"ס.
זה היה יום שני, יום שני בהיר ושקט במיוחד, שהיה ניגוד מוחלט לסערה שהתחוללה בה.
היא נכנסה לכיתה הרועשת, היא לא ממש רצתה לראות מישהו…מלבד נלה, אך היא לא ראתה שום רעמה בלונדינית, ולא שמעה שום קול צפצפני וגבוה.
היא חלפה על פני שורת השולחנות השנייה,
מישהו אחז בידה, היא הסתובבה ושמחה לראשונה לראות את דרו, הוא היה לבוש בתלבושת ביה"ס, על ברכיו ישבה נערה שהייתה גם היא לבושה בתלבושת ביה"ס כמוהו, רק עם כמה שינויים שונים, כגון- מחשוף רחב, וחצאית קצרצרה שאימי הייתה בטוחה שהעלתה אותה עד לקו החזה.
"בוקר…" מלמלה אימיי לדרו בקול קלוש.
"בוקר, איך את מרגישה?" שאל עם חיוך קטן.
"בסדר…עד כמה שאפשר…" היא חייכה חיוך עצוב לעברו.
הנערה ניסתה למשוך לעצמה את תשומת הלב בחזרה, אך דרו לא נענה לה, להיפך, הוא קם מוריד אותה ממנו, ומתקדם אל עבר אימיי.
"את יודעת…אם את רוצה אני וכמה חברים נוכל לקרוע לו את הצורה…" אימיי גיחכה משום שזה היה כל כך אופייני לו,
"לא…אני חושבת שבבעיה הזו אני אטפל בעצמיי…אני מתכוונת לתפוס אותו אחרי ביה"ס…אולי יש לו איזשהו סיבה למה שהוא עשה…" דרו גלגל את עיניו בביטול ובבוז,
"טוב…ההחלטה היא שלך, אבל אם בכל זאת את צריכה משהו אל תרסני את עצמך מלבקש." הוא חייך, היא חייכה בהסכמה, היא שבה למקום מושבה והוא תר לחפש את נערת-חזה-גדול.
תגובות (1)
מושלםםםם תמשיכיייייייי