Aviya.T
תגיבו ותעירו כל מה שבא לכם 3>

Smile המשך פרק 2 :)

Aviya.T 10/11/2013 1166 צפיות תגובה אחת
תגיבו ותעירו כל מה שבא לכם 3>

היא התבוננה במראה, מעקמת את פיה בספקנות.
שיערה השטני היה אסוף בחצי קוקו, לא היה לה שיער מושלם, היא לא סבלה אותו…הוא היה נראה קצת יבש.
עיניה החומות צהובות היו שם, אפיה הקטן והחמוד היה שם, הנמשים שעיטרו אותו היו שם, ידיה העדינות היו שם.
אך ליבה ומחשבותיה היו במקום אחר.
טום.
היא חרשה את שולי שמלתה בצבע צהוב בידה. השמלה הייתה ללא שרוולים, אך עם כתפיות בעובי סביר, במקום החזה שלה היו עיטורים שנעשו מקיפולי בד באותו בצבע של השמלה, ומשם רק בד גולש שהגיע עד מעל קצת הברך.
"ואוו. דובשנית את נראית מדהים!" היא גלגלה את עיניה למשמע קולה של אימא שצפתה בה מדלת חדרה, אימה התקדמה לעברה, מביטה בעיניים בורקות בביתה בת ה17, משלבת את ידיה זו בזו.
היא התיישבה על מיטתה של אימיי.
"נו…אז תספרי לי מי הבחור בר המזל שאת יוצאת אתו?" אמרה בחיוך זחוח, משלבת רגל על רגל.
"אימא אמרתי לך לפחות איזה מאה אלף פעם! אני לא יוצאת אתו! וזה סתם בחור חמוד שפגשתי!"
"אותו הדבר…" אמרה מנפנפת את ידה בביטול.
"ספרי לי קצת עליו…" אימיי נאנחה, כנראה שאימה לא תצא מהחדר בזמן הקרוב…
היא התיישבה לידה על המיטה.
"סתם את זוכרת את לולה?"
"נו…זאת שהייתה איתי בהתנדבות של 'תנו לחיות לחיות'…" אמרה לאחר חצי שנייה, כשראתה את פרצופה של אימה שאמר 'אין לי שום שמץ של מושג מי זאת…'
"היא נוסעת לבוסטון אז היא ערכה מסיבת פרידה…ואז שם היה טום ויצא לי לדבר אתו וצחקנו, הוא כל כך חמוד, אכפתי וג'נטל-
"איך הוא נראה?" אימה קטעה אותה.
אימיי שנאה את הדרך שבה אימה הייתה מתנהגת כטיננג'רית, לפעמים היא רצתה לצעוק עליה 'אני רוצה אימא!' חברותיה תמיד ייחלו לאימא כזו, ולא הבינו איך אימיי לא מסתדרת איתה.
"מה זה משנה?"
"חחח דובשנית את לא רוצה להתחתן עם אחד שנראה מוזנח…"
"אני לא מתחתנת אתו!" צעקה.
"דובשנית שלי לא צריך לצעוק…בסך הכול אמרתי שיופי הוא גם גורם חשוב במערכה."
"טוב את יכולה לחזור לנשום…הוא נראה טוב…יש לו שיער קצוץ בצבע שחור, ושתי גומות חמודות ומושלמות כשהוא מחייך…והגוף שלו ואוו." אימה נראתה קורנת מאושר,
"אימא את נשואה, שכחת?"
"מה?" היא אמרה בבלבול.
"תפסיקי לפנטז על בחורים!"
אימה התחילה לצחוק, ולאחר מכן אימיי.

דרו הביט בחלל החצר ההומה אנשים, הוא חיפש משהו מעניין שיוכל להעסיק אותו, או יותר נכון בחורה מושכת במיוחד. אבל האמת שרוב האנשים שהזמינו הקלייטונים היו אנשים מבוגרים.
"הוא הניח את הכוס החצי מלאה באלכוהול על השולחן הלבן שלידו.
הוא התרווח בספה הלבנה שבחצר.
הוא היה לבוש בחולצה לבנה וגינס בצבע כחול כהה.
שיערו החום היה פרוע כמו תמיד, ועיניו היו עייפות.
הוא חייב להתחיל לישון בשעת סבירות יותר, חשב.
הוא גירד את לחיו העטורה בזיפים, אימו תמיד דחקה בו להתגלח כי זה 'לא מכובד' אבל האמת שהיא לא ידעה שזה כל כך הדליק את הבנות בנות גילו, או מבוגרות קצת יותר.
הוא התקדם לעבר הבית הגדול, אוליי יוכל להגניב לבטנו את עוגת התפוחים של גברת קלייטון שהוא כל כך אוהב, ולאחר מכן כמובן להאשים את אימיי או משהו אחר.
הוא הלך ברשלנות, האלכוהול התחיל להשפיע עליו מעט.
"אתה לא תפסיק לעשות את זה הא?!" הוא זיהה את הקול של אימיי, כנראה זאת היא שהתנגש בה מספר שניות קודם, הוא סובב אליה את גופו ולאחר מכן את ראשו, סורק את הסביבה.
הוא התכוון להגיד משהו שנון, אך הוא כמעט נחנק, מתבונן או יותר נכון בוהה בה.
הוא בלע את רוקו, אך עיניו עדין היו נעוצות בה.
הוא מכיר אותה מאז שהיו קטנים, ולפעמים לא שם לב איך היא השתנתה מול עיניו, התבגרה. היא לא אותה ילדה שמנמנה בעלת הקוקיות, היא גדלה יפה.
הוא הביט ברגליה המחוטבות, לאחר שסרק את גופה הביט בפניה, ששום סימן לזה שהיו פעם עגולות לא נותר, שפתיה היו צבועות בצבע ורוד עדין בוהק, כאילו אומן צייר אותן, וכמובן איך לא תמיד הייתה משאירה אותן בלי מודע קצת פתוחות שהיה ניתן להבחין בשיניה הלבנות. עצמות לחייה היו צבועות בסומק קל. הנמשים הקטנים והחמודים תמיד היו שם מאז ומתמיד, גם אותן עיניים, נשארו תמימות כפי שהיו לא משנה כמה גדלה והשכילה.
"כדור הארץ לדרו…" היא הביטה בו, מנפנפת בידיה מול עיניו בבדיחה.
רק עכשיו שם לב שבחן את הנערה, אלוה-ים יודע כמה…
"הה..היי…" אמר בגמגום.
"אוקיי…" היא מלמלה, מסתכלת עליו כאילו הוא לא בסדר…והלכה משם.
' מה קורה לך בנאדם?! תתעשת!' הוא שישפשף את עיניו.
"הוו…גאד…" אמר.

"טום, הגעת!" היא נשפה בהקלה. הוא היה לבוש בחולצת משבצות מכופתרת, בצבעי כחול סגול ושחור, וג'ינס בהיר.
"ואוו. אימיי את נראית…ואוו." הוא אמר בחיוך, ליבה של אימיי התחיל להתפרפר מהתרגשות, היא חייכה אליו חיוך ביישני.
"היי, אתה בוודאי טום!" היא שמעה את קריאתה ש אימה מאחורי גבה.
שיט. שתעוף מפה!
היא נעמדה לידה,
"הוא באמת נראה טוב כמו שאמרת." אמרה בקול, טום גירד את עורפו במבוכה, לחייה של אימיי האדימו.
"אימא!" היא סיננה מבין שיניה.
"את האימא?! הייתי בטוח שאת אחותה!" הוא אמר צוחק, עיניה של גברת קליטון זרחו, הוא כבש אותה ככל הנראה.
"טום!" אימיי קראה, מנסה להתעלם מאימה,
"בוא…אני אעשה לך סיור בבית!" היא תפסה בידו, לוקחת- או יותר נכן גוררת אותו הרחק מאימה.

דרו הסתכל לצדדים וכשראה שאין אף אחד באזור, פתח את המקרר, עיניו ברקו למראה העוגה העסיסית שהייתה מונחת על מדף המקרר, רק מחכה שייתן בה ביס.
הוא הוציא אותה במהירות, לוקח סכין מהשיש, חותך פרוסה גדולה במיוחד.
"דרו מה לעזאזל אתה עושה?!" הוא שמע את קולה של אימיי מאחורי עורפו.
שיט.
הוא הסתובב לעברה, מנסה להסתיר את העוגה על ידי גופו.
'מי לעזאזל הבחור הזה?…' הוא חשב, מביט בטום בספקנות ובגבה מורמת.
"כלום…" הוא החזיר במהירות את העוגה למקרר.
אימיי גלגלה את עיניה, משלבת את ידיה מתחת לחזה.
"היי אני טום." הבחור התקדם אליו, מושיט את ידו ללחיצה. דרו הביט בו, בגבות מורמות.
הוא תהה אם ללחוץ את ידו או פשוט לעקוף אותו ולהמשיך לחצר, אך לבסוף לחץ את ידו בחיוך ערמומי.
"היי אני דרו."
"טוב ביי דרו, המשך יום נעים…" אמרה בציניות, תופסת את ידו של הבחור.
"היי היי, לאן את ממהרת…כמה לא מנומס מצדך אימיי, אני רוצה להכיר את הבחור הנחמד הזה!" אמר…כמובן שטום היה נראה עם זה בסדר למדיי, אך אימיי הביטה בו במבט חשדני, הוא השיב לך חיוך מתגרה.
"אחח אימיי…תמיד נראה שהיא ממהרת כל הזמן…בחורה לעניין שתדע, אבל לעזאזל אם אתה נקשר אליה היא לפעמים יכולה לעשות לך את המוות, קולט?" אימיי שנאה את זה שהוא מדבר עליה בגוף שלישי.
דרו חפן בידו את בקבוק הבירה שהיה על השיש, מתקדם לעברם.
"טום בוא…אני רוצה להראות לך את שאר הבית!" אמרה אימיי בלחץ.
"רואה? אמרתי לך…"
"למה שלא נשאר…הייתי שמח להכיר את החברים שלך…" טום הביט בה בחיוך מרגיע.
"הוא לא חב- מיהרה להגיד אך דרו קטע אותה,
"חחח עכשיו אני נזכר במקרה שהיה לנו עם מר רוצ'רס…" הוא הביט בהתגרות באיימי, שעיניה התחנחנו ממנו להפסיק, חיוכו התרחב אף יותר.
"היא רק נראית תמימה שתדע לך…היא יכולה להיות ילדה רעה…רבנו על איזה כדור במשחק, כי כמובן אימיי חושבת שהיא תמיד צודקת…התרוצצנו ככה במשך שעות עד שהכדור עף מידי ושבר את החלון של הזקן הסוטה…" הוא עצר לשנייה והתחיל לצחוק, טום גיחך ורק אימיי נראתה לא משועשעת.
"חחחח הוא איים עלינו שהוא יספר להורים שלנו מה עשינו ושהוא ידאג שירתקו אותנו למשך חודש…אימיי התחילה להילחץ ולא ידעה מה לעשות…היא צעקה שהיא תיתן לו לראות אותה עם חזייה אם הוא לא יספר…אחח היא פגעה בנקודה המדויקת של הסוטה הזקן…" הוא אחז את בטנו בכאב מרוב צחוק, טום נראה נבוך ולא ידע אם לצחוק או לא…
אימיי הביטה בזעם בדרו, לחייה בורקות, ואוזניה אדומות מוציאות עשן.
"טום!" שלשותיהם שמעו את קולה של אימו מבחוץ.
"אני עוד שנייה בא אימא…" צעק.
"בכל אופן…היה נעים להכיר אותך גבר…" הוא תפח על כתפו של טום, והסב את מבטו אל עבר איימי שרעדה מרוב כעס,
"אני מציע לך לאיים עליה…אולי תזכה לראות קצת משתי אלה…" הוא העביר מבט זחוח על השדיים שלה. עקף אותם והלך.


תגובות (1)

תמשיכייייייייייייייי

10/11/2013 09:16
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך