_Karin_Carolin_
מחכה לתגובות :) יש לי המשך ממש בלתי צפויייי יש לי כינוי חדש בתגיות - #לובאטיקיתבדםם

Skyscraper – פרק 8

_Karin_Carolin_ 10/04/2014 775 צפיות 3 תגובות
מחכה לתגובות :) יש לי המשך ממש בלתי צפויייי יש לי כינוי חדש בתגיות - #לובאטיקיתבדםם

חיכה לי שם החבר ההמזדיין של המזדיינת..אוףף.."את לא רוצה הסבר?" הוא שאל וצחק.."הסבר למה?" גילגלתי עיינים.."לזה שאני פה.." , "בטח מאוהב בי ובלה בלה בלה ואתה מת להיפרד מהחברה המזורגגת שלך ו…ביי" התחלתי לספור את המזומנים שנשארו לי בכיס.."פ'חח להתאהב במסוממת כמוך?" תוך שניות ספורות הרמתי את מבטי אליו..איך לעזאזל הוא יודע?! "תבדוק אותי..אני נקייה" נזכרתי בשנה שלקחתי סמים..אני כל כך מצטערת על השנה הזאת בחיי..זאת הייתה השנה שבה אמא שלי ואבא שלי מתו..הייתי במצב נפשי על הפנים.. "את גם מדברת כמו מסוממת" היא צחק..השפלתי את מבטי וזלגה לה דמעה..ועוד אחת..ועוד אחת. "מה אתה רוצה? כסף? פ'חח יש לי בכמויות לתת לך!" , "כל שבוע חצי מיליון..מעדיף בצ'קים" הוא יצא מהחדר בטריקת דלת..התחלתי לבכות יותר..מאיפה לו אבל?הרי בר ודניאל בחיים לא היו מלשינות..אז מי היה איתה באותה תקופה שם ווגם עכשיו פה..? שי לי ! רגע אני חייבת לשאול קודם את רון..הוצאתי את האייפון מהכיס..17 שיחות שלא נענו מ..קת'רין?! אנחנו לא מדברות כבר שנים..נכנסתי לוואצטאפ (ככה אני אוהבת להגידד) לשיחה של רון.. והתחלתי להקליד.. 'תגיד..נכון התקופה שאני הייתי מסוממת (לצעריי) שי לי הייתה חברה שלך?' אחרי שניות ספורות היה רשום 'מקליד\ה..'..נו יותר מהררר.. 'כן..לא היינו זוג אבל היינו ידידים..' זאת הפוסטמה?! כוסאמאמאמאשלהה.. 'טנקסס♥ ביוש' ניתקתי את הטלפון..לא בעצם מה עם קת'רין?! פתחתי עוד פעם את הטלפון והתקשרתי לקת'רין..ביפביפביפ…ביפביפביפ..ביפביפביפ. "הלו?" היא ענתה "קת'רין! לא דיברנו שניםםם!!" צחקתי.. "כן..שמעתי שעברת לפנימייה לניו יורק..ויש פה בעיר רק 2 פנימיות.. ואני חושבת שאנחנו באותה פנימייה.." היא צרחה.. "יואו גדול! ממתי?" שאלתי בהתלהבות.. "מאתמול..שמעתי שמדברים עלייך ועל בר ודניאל..רק דברים טובים" היא צחקה.. "טוב נדבר מחר..אני אחרי מיני שופינג מעייף..ביי" ניתקתי..רגע רגע רגע…. גם את קת'רין הכרתי בתקופה שהייתי מסוממת (בקטנהה) .. והיא הגיעה בידיוק אתמול..אז זה מייגן או שי לי? אני אברר את זה מחר בבוקר.. נכנסתי למיטה והתכרבלתי בפוך..מצפה לי שינה ארוכה..
-♥-
התעוררתי מאוכזבת מהיום שמחכה לי..הפה שלי ניהיה יבש והשיער כולו התקרזל..לעזאזל איזה יום מחכה לי?!


תגובות (3)

תמשיכי(:

10/04/2014 10:48

אעעאאעעאאעא המשכת D:

עכשיו תמשיכי שוב !!!!!

10/04/2014 17:51

המשך

17/04/2014 11:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך