_Karin_Carolin_
טיגרית - התייחסתי וניסיתי לרצות אותך :) אנונימיתב- זה היה פרק קצר כי כתבתי אותו מהטלפון... אמרתי שאפצה במרתון אבל לא היום אני צריכה להכין קאפות כי יש לחברה שלי יומולדת ♥ ק א ר י ן

Skyscraper – פרק 6

_Karin_Carolin_ 18/03/2014 732 צפיות 5 תגובות
טיגרית - התייחסתי וניסיתי לרצות אותך :) אנונימיתב- זה היה פרק קצר כי כתבתי אותו מהטלפון... אמרתי שאפצה במרתון אבל לא היום אני צריכה להכין קאפות כי יש לחברה שלי יומולדת ♥ ק א ר י ן

זה היה איך להסביר את זה..? נער חתיך אש! רק לי חם??? "כן?" שאלתי בחיוך , "קייט פה?" איך לעזאזל היא קשורה לכל אחד? פאק! "לא.." אמרתי והוא פנה לכיוון המסדרון , "אבל .." המשכתי והוא הסתובב , "אני אשמח שתגיד לה להפסיק לגנוב" היננתי בראשי וחייכתי , "לגנוב? חברה שלי לא גנבת" מה לעזאזלללל?!!! זאת מתיחה?!!! "כע מה שתגיד" גילגלתי עיינים וטרקתי את הדלת..
-♥-
"תקשיבו הוא היה חתיך אשש" אמרתי ובלעתי חתיכת עגבניה , "איך קוראים לו?" מייגן שאלה ולא התייחסתי , "והקטע הכי גרוע זה שהוא חבר של הקייט הזאת ! הזאת שניסתה לגנוב לי ולמייגן דברים!" ..עשיתי את עצמי בוכה (ציניות) , "מסכנה שלי" אמרו בר ודניאל ברחמים וצחקו.."היא גנבת זונה פשוט גנבת זונ.." עצרתי את משפטי כאשר הרגשתי משהו נוזל על הגב שלי.. "בבקשה תגידו לי שאני חולמת" ניסיתי להרגיע את עצמי.. "לא.. כנראה שהגנבת הזונה כן מתנקמת" דניאל העירה והנהנה בראשה.. "עאעאעאעאעא!!!" צרחתי , ראיתי בצד את קייט נחנקת מצחוק.. "זאת שמלה של פראדה ואת תשלמי" לקחתי את הצלחת שהייתה מונחת על שולחי והעפתי עלייה .. "תאמרי תודה.. זה אוכל דיאטתי" הלכתי משם כמעט נופלת מהעקבים..
-♥-
התיישבתי על המיטה , והתחלתי לבכות.. לא יודעת למה וזה לא עניינן אותי.. לקחתי את האייפד ופתחתי פייסבוק.. חייבת להירגע , 190 התראות , 70 הודעות.. אוף למי יש כוח?! ההודעה הראשונה הייתה מ:'__0__' מי זה? נכנסתי להודעה .. 'למה את לא בורחת?!" , לברוח ממה..? הפתק מהמזוודה! משהו קורה פה.. משהו מוזר..
-♥-
ירדתי למטה עם מייגן.. בר ודניאל תמיד ישנות.. ראיתי את שי לי עומדת שם ומדברת עם מישהו.."מייגן תישארי פה 2 שניות אני חוזרת" אמרתי והלכתי לשי לי , "היי" היא אמרה באדישות.. " היי… אפשר לדבר איתך רגע ?" , "כן בטח.." הלכנו לצד , "שי לי.. את זוכרת אותי? אגם? אחות של רון?" , "או..כן" .. "אני לא אלך להגיד לרון.. אני רק רוצה שתסבירי לי.." חייכתי.. באמת שאין לי מטרה לריב איתה.. ומי יודע אולי אני אקבל עדיפויות? חח , "תקשיבי.. בהתחלה באמת רציתי ללכת לחו"ל ללמוד.. בערב שלפני הטיסה השתכרתי ולקחתי סמים.. אין לי מושג איך הגעתי למצב הזה..כשנסעתי לשדה תעופה.. אני..אני דרסתי מישהו.. ואז נכנסתי לכלא לשנה" אמרה עם דמעות בעיינים.."הבנתי שאין טעם שאני איסע כבר… ומצאתי עבודה בפניימייה הזאת.." ניגבה את דמעותיה.. "למה לא התקשרת? להודיע? רון היה הרוס כשנסעת.." , "לא רציתי להאכזב.. לא רציתי שהוא יחשוב שאני עבריינית ששותה ומסוממת.."…"טוב אז אין בינינו ריב או משהו?" שאלתי בחיוך , "איך" היא ענתה ונתנה לי חיבוק.. "נדבר אחר כך..? אני צריכה לחזור אליו" אמרה והלכה.. חזרתי אל מייגן .. "מה זה היה?".."כלום כלום.." חייכתי באדישות על העקבים לכיוון היציאה..


תגובות (5)

כתבת את כל זה מהפלפון?! רספקט!
והקטע עם הלבבות ממש חמוד….

18/03/2014 14:50

    כל הסיפורים שלי מהטלפון.
    חיחיחי

    18/03/2014 14:59

תמשייכייי(:

18/03/2014 14:53

תמשיכייי

18/03/2014 15:42

תמשיכייייייייי

19/03/2014 17:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך