Micmic
פרק סוופר קצר .. סווורי;-(

Part of my life פרק 4

Micmic 01/02/2014 576 צפיות אין תגובות
פרק סוופר קצר .. סווורי;-(

״ואלכוהול ישמח לבב אנוש״ – זה המשפט האחרון ששמעתי את אדם אומר ומאז… איבדנו אותו
אחרי החתונה חזרנו מסטולים ושפוכים לגמרי …
ישר כשהגענו למלון הלכתי להתקלח נורא רציתי ללכת לישון …כאילו המיטה קראה לי שאני אבוא אלייה .
אבל הייתי חייבת להתקלח לפחות פעמיים הפלתי למלצרים מגשים עם יין ואלכוהול אבל לא היה אכפת לי הייתי כולכך מעופפת והמטרה הייתה לשמח את נטלי ואת תומר ככה ששום דבר אחר לא עניין אותי ״יש ונייש קלייה ״ – אמרה אימוש כשהיא ראתה באיזה מצב השמלה שלי ;-)
אחרי שסיימתי להתקלח לבשתי פ׳יגמה ועליתי לישון כבר ראו שהשמיים מתחילים להתבאר והשמש עומדת לצאת -בוקר .
רק מהמחשבה שיתחילו עכשיו הפלאפונים והאסמסים נרדמתי חחח כי פשוט אין לי כוח לזה ! אין-כוח!!!
התעוררתי אחרי כמה שעות כשהשעה הייתה 12 והראש שלי כאב כאילו מג׳ט ל׳ג הסתכלתי סבבי וראיתי שאין אף אחד בחדר לא במיטות ולא בשירותים וגם לא במקלחת חשבתי שאולי הם ירדו לאכול אבל נזכרתי שהארוחת בוקר עד 11 טוב הם בטח בבריכה אמרתי לעצמי ציחצחתי שיניים ושטפתי פנים לבשתי את הבגד ים הדנדש שלי ומעליו בגדים- שיהיה בכול מקרה …
ירדתי לבריכה והתחלתי לחפש אותם עם העיינים והווווווופ ראיתי את מלאני מדברת עם המציל ניגשתי אלייה אולי היא יודעת איפה ההורים שלי , אדם , והיא גם תוכל להסביר לי מה יש לה לספר לי שכולכך דחוף לה ?!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך