~ONE STEP CLOSER~ הקדמה+פרק 1
לפעמים אני רוצה לחיות בעולם טוב יותר… עולם חדש.. בלי כל המריבות..המלחמות..הפגיעות והלבבות השבורים.. אני רוצה שכולם יהיו עם עתיד ורוד, אני רוצה שלכולם יהיה טוב, אני רוצה להיות צעד אחד קרוב יותר…
'תקומי!! תקומי אמרתי תקומי!!' היא צרחה. למה? למה היא צריכה לצרוח כל היום? תמיד?
' גאד אמא אני כבר ערה, את יכולה להפסיק לצרוח?! ' צרחתי לה בחזרה… שתשמע את מה שאני שומעת כל הזמן..
' חמודה תשמרי על הפה שלך ומהר, שפה!! ' חמודה עאלק…
' תפסיקי לזיין לי תשכל אמא אני קמה!! ' צרחתי, נמאסה כבר..
' תשמרי על הפה שלך!! לפני שתהיי מנודה גם בבית שלך!! ' הרגשתי את הדמעות זולגות.. הרגשתי את הכאב.. את הרוע… היא לא מבינה כמה זה קשה לי.. לפחות יש לי תוכניות לצהריים.. לשבת, לבחור- סכין או זכוכית? לחתוך עוד חתך ועוד חתך…
—
אני מייגן ג'ונס.. אני בת 17 … אני בכיתה י"ב .. יש לי את החיים שאף אחד לא רוצה, לא ירצה ואני מקווה שלא יעבור…
יש לי הורים ששונאים אותי.. יש לי אחות בת 14 , קוראים לה אמבר.. אני חושבת שהיא הסיבה לחיים שלי, שנולדתי בשבילה – אני יעשה הכל בשבילה..
יש לי גם אח בן 21, מייק .. הוא מציק, אבל אני בכל זאת אוהבת אותו..
יש לי חברה אחת.. היא ואמבר הם כל החיים שלי, קוראים לה איימי…
אני סובלת מבריונות מכיתה ו', אנשים פשוט לא רוצים אותי.. הם מנצלים אותי, הם הורגים אותי.
לא רק מבחוץ.. גם מבפנים.. אבל כל יום אני מתקדמת צעד אחד קרוב יותר…
—
תגובות (3)
המשך!!!
המשךך :)
תמשיכי(: