Swaggggg
הפרק הבא כבר מוכן :) תגובות וממשיכה ❤️

"New year is here" פרק 9

Swaggggg 06/01/2014 1091 צפיות 4 תגובות
הפרק הבא כבר מוכן :) תגובות וממשיכה ❤️

החלטתי לבוא לעידו מוקדם כדי לעזור לו לארגן . דפקתי על הדלת .. לא הייתה תשובה , אף אחד לא ענה, החלטתי ללכת לחצר ולהכנס דרך שם , הם תמיד משארים את הדלת שם פתוחה . נכנסתי לבית וחשבתי שאין שם אף אחד .. ״יש פה מישהו?״ צעקתי ,לא הייתה תשובה. עליתי לחדר של עידו וראיתי אותו שם, שוכב על המיטה עם מלא כדורים ומזרקים מסביבו . זה המצב האחרון שהייתי חושבת לעצמי שהוא יגיע אליו . כל כך נלחצתי , לא ידעתי מה לעשות!! בחיים לא נגעתי בסמים , פשוט הרגשתי אבודה . ידעתי שאין לי מספיק זמן כדי לחשוב מה לעשות, החלטתי להתקשר למשטרה . סיפרתי להם שמצאתי אותו מעולף עם מזרקים וכדורים מסביבו , נתתי להם את הכתובת של הבית שלו וישר הגיעה ניידת עם אמבולנס. לקחו אותו לתוך האמבולנס ואותי שאלו שאלות המשטרה . אחרי בערך שעה של שאלות השוטרים נתנו לי ללכת וישר נסעתי לבית חולים . ראיתי אותו שם, שוכב על המיטה עם כל המכשירים האלה מחוברים מסביבו , לא ידעתי מה לעשות! כל כך נלחצתי שפשוט התחלתי לבכות עד שהרופא הוציא אותי מהחדר , ישר התקשרתי לאריאל. ״אריאל את פה?״ שאלתי בתקווה שלא תשמע כמה אני בוכה על הקו, ״מה קרה?״ היא שאלה בדאגה , וסיפרתי לה על עידו. לא עברו שתי דקות והיא כבר הייתה שם , החזיקה לי את היד ועודדה אותי , היא חברה כזאת מדהימה, כאלה חברות לא מוצאים כל יום . אריאל התקשרה לאייל וגם הוא הגיע , ישבנו שלושתנו על הספסל במסדרון של הבית חולים מיואשים , ויותר מהכל עצובים , יודעים שזה היום האחרון שלי איתם.. ואולי גם של עידו.


תגובות (4)

אני אוהבת ממש את אייל.. תקשיבי תעי פרקים ארוכים!! תמשיכיייי

06/01/2014 06:04

תמשיכי חולה על הסיפור

06/01/2014 06:10

מושלםם

06/01/2014 06:11

תמשיכיייייייייי

06/01/2014 07:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך