Swaggggg
אני יודעת שזה פרק קצר אבל אם יהיו יותר משלוש תגובות אני עושה מרתון❤️

"New year is here" פרק 4

Swaggggg 03/01/2014 981 צפיות 3 תגובות
אני יודעת שזה פרק קצר אבל אם יהיו יותר משלוש תגובות אני עושה מרתון❤️

והוא פתאום אמר בלי שום הכנה מוקדמת ״אני אוהב אותך״. הסתכלתי עליו בשוק ! לא האמנתי שהוא יכול להגיע לרמות כאלה!! אני זוכרת למה התאהבתי בו מההתחלה ברור שהוא חתיך ויש לו אופי טוב והוא יודע להקשיב אבל הדבר שהכי אהבתי אצלו זה העיניים שלו , שהן תמיד היו מגלות את האמת , תמיד האמנתי לו ,לדברים שהוא אמר שהסתכלתי עליו בעיניים, ופתאום לא ראיתי את זה יותר , ידעתי שהוא משקר . גם למה פתאום שאחרי שלוש שנים שאנחנו מכירים פתאום הוא יזכר? וחוץ מזה אני לא שוכחת שראיתי אותו מתנשק עם טל, רק המחשבה על זה מעלה לי עוד פעם את הדמעות . ״אוקי הבנתי..״ עידו אמר והתחיל ללכת . אפילו לא הלכתי אחריו או קראתי לו, פשוט לא האמנתי.נכנסתי למסיבה וישר חיפשתי את אייל . ידעתי שהוא ידע הכי טוב לייעץ לי מה לעשות עכשיו. הייתי כל כך מבולבלת , למה שעידו יעשה את זה?! אולי זה לא היה הוא בקניון ודמיינתי?. רק קיוויתי לעצמי שזה חלום ושעוד מעט אמא תעיר אותי ותגיד לי שאני מאחרת לבית ספר , אבל זה לא קרה. בסוף מצאתי את אייל וסיפרתי לו הכל . הוא פשוט לא האמין הוא היה בשוק בדיוק כמו שאני הייתי , הוא אמר לי לספר לעידו שאני ראיתי אותו ואת טל מתנשקים ולראות מה הוא יענה ואיך הוא יגיב , וזה בדיוק מה שאני הולכת לעשות.
התחלתי לחפש את עידו ומצאתי אותו דיי מהר . עידו למה עוד פעם?!?!?!?


תגובות (3)

תמשיכי

03/01/2014 07:41

תעשי מרתוןןןן

03/01/2014 11:36

תמישכי! 3>

04/01/2014 08:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך