"New year is here" פרק 3
ראיתי אותם! ראיתי את עידו וטל מתנשקים! כבר הרגשתי את הדמעות יורדות ומיהרתי להגיע עם ליאן הביתה שהגעתי הביתה ישר רצתי לחדר , לא רציתי שליאן תראה אותי בוכה . בכיתי איזה שעה והחלטתי להכנס למקלחת במטרה שזה יעזור לשטוף לי את המחשבות מהראש . הייתי המקלחת חצי שעה ושיצאתי , אחרי שהיא בכלל לא עזרה שמתי טרנינג שחור עם גופייה לבנה והלכתי לחדר. לקחתי את האייפון ושמתי אותו בטעינה כי נגמרה לו הבטרייה ושהוא נפתח ראיתי מלא הודעות ושיחות שלא נענו .
טל עידו אייל ואריאל התקשרו , מעניין מה קרה כבר .לא היה לי כוח לטל ועידו אז פשוט התעלמתי ועשינו שיחת ועידה אני אריאל ואייל , סיפרתי להם על מה שקרה והם ישר אמרו שהם באים אליי לראות איך אני , אמרתי להם שלא צריך אבל הם לא הקשיבו לי. שמעתי דפיקות בדלת אז ירדתי לפתוח. ישר ראיתי אותם עם קופסא מלאה בשוקולד וגלידות ישר חייכתי . הם נכנסו ועלינו לחדר. אחרי שעות של עידודים וצחוקים , מה לעשות הם היחידים שיכולים לשנות לי את המצב רוח מקצה לקצה בשניות , פתאום נזכרנו שהמסיבה היום !
וואי שכחתי ממנה לגמרי ! היום ערב השנה החדשה , באמת שאין לי כוח לזה !!! אוף . בסוף אייל ואריאל הלכו ואייל אמר שהוא יאסוף את כולן בשמונה וחצי . הסתכלתי על השעון והיה כתוב שש וחצי , והבנתי שאני חייבת להתחיל להתארגן כי אני לא אסיים בקרוב ! עמדתי מול הארון ולא היה לי מושג מה ללבוש בסוף החלטתי על שמלת מיני שחורה עם שרוולי תחרה ונעלי עקב שחורות . שמתי מסקרה ואדום אדום ואייל כתב לי לצאת . יצאתי ונכנסתי לאוטו. ״הופה מי זאת הכוסית הזאת???״ אריאל צעקה וישר צחקתי ״מי שמדברת ״ עניתי לה . הנסיעה הייתה ממש כיפית דווקא אייל הסיע אותי את אריאל טל ועידו, שמנו מוזיקה בפול ווליום ופשוט השתגענו ושרנו . ישר איך שירדנו מהאוטו עידו תפס לי את היד ואמר לי ״אנחנו צריכים לדבר״ למה יש לי תחושה שזה הולך להיות רע?
ממש לא היה לי כוח אליו .. הוא אפילו לא ידע שראיתי אותם , אבל למרות הכל החלטתי להיות חברה טובה ולבוא להקשיב לו .
״מה רצית?״ שאלתי ״טוב.. אני רוצה להגיד לך את זה כבר הרבה זמן..״ הוא ענה ״את מה עידו?״ כבר התכוננתי שיגיד לי שהוא אוהב את טל , שכמו תמיד היא לקחה לי אותו והוא פתאום אמר בלי שום הכנה מוקדמת ״אני אוהב אותך״.
תגובות (2)
מושלם
אני כל כך אוהבת את הסיפור הזהההה