Swaggggg
סליחה שלא העלתי הרבה זמן פשוט ניסיתי לחשוב על המשך טוב לסיפור .אוהבת מלא❤️❤️❤️❤️❤️

"New year is here" פרק 14

Swaggggg 12/01/2014 997 צפיות 8 תגובות
סליחה שלא העלתי הרבה זמן פשוט ניסיתי לחשוב על המשך טוב לסיפור .אוהבת מלא❤️❤️❤️❤️❤️

הרגשתי משהו מתנגש בי.. חושך, דממה. הרגשתי ידיים שמרימות אותי ,ניסיתי להתנגד אבל הגוף שלי היה כל כך חלש שלא הצלחתי לזוז או לדבר. שמו לי כיסוי עיניים והכניסו אותי למכונית .כל הנסיעה פחדתי כל כך ,פתחתי שמי שזה לא יהיה יעשה לי משהו, פתאום המכונית נעצרה ,והרגשתי את הידיים שלקחו אותי קודם מרימות אותי שוב ,לא הצלחתי לדבר ,הגוף שלי היה משותק. הושיבו אותי על כסא ,קשרו אותי אליו והורידו לי את הכיסוי מהפנים. עמדו מולי שני בנים ,נראים בני עשרים בערך .הם היו נראים גדולים ומפחידים ,כל כך פחדתי שלא ידעתי מה לעשות עם עצמי! בחיים לא הייתי במצב הזה,או בכלל דמיינתי את עצמי מגיעה אליו. לעזאזל מה אני עושה עכשיו?!. בחנתי את החדר שבו הייתי, חדר מפחיד ממש . הקירות צבועים בשחור ויש שם מדפים עם כל מיני סכינים וגולגולות פלסטיק. זה היה כל כך מפחיד! ״מה אתם רוצים ממני?״ שאלתי בחולשה , ״מה אתם צריכים ממני?״ שאלתי אותם שוב ״מה אני עושה פה?״ שאלתי הם צחקו בניהם ,ואז אחד מהם אמר לי ״אויש חבל על כזה יופי..מה אושרי מה נעשה איתה?״ אמר ושאל את החבר שלו ״לדעתי נגיד לה מה היא עושה פה ואז מה שנרצה״ אמר וצחק אל חבר שלו. ואני יושבת שם על הכסא ,קשורה, מרגישה אבודה ,חסרת תקווה בכלל שמישהו יבוא להציל אותי . ״טוב ילדה ,נכון יש לך חבר?בשם עידו?״ הוא שאל אותי. מה עידו קשור לזה עכשיו? מה הוא עוקב אחרי ? לא ידעתי מה להגיד אז פשוט הנהנתי עם הראש. ״אז שאת התקשרת למשטרה שמצאת אותו עם הסמים .. את מי את חושבת שהם חיפשו?״ הוא שאל אותי ״לא יודעת״ עניתי לו בפחד ״הם חיפשו את אלה שמכרו לו את הסמים ,שתנחשי מי הם״ הוא אמר לי ״אתם?״ שאלתי בפחד ״כן״ הוא ענה לי .


תגובות (8)

המשך עכשיו!! מושלם♥

12/01/2014 09:49

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

12/01/2014 11:21

תמשיכייייייייי

12/01/2014 11:25

תמשיכי

13/01/2014 06:28

תמשיכי זה מושלם

13/01/2014 07:47

תמשיכי

13/01/2014 07:49

תמשיכי היום!!

13/01/2014 07:52

מושלם!!!!!!!

27/01/2014 07:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך