Swaggggg
לילה טוב לכולן❤️❤️❤️❤️

"New year is here" פרק 13

Swaggggg 09/01/2014 1055 צפיות 2 תגובות
לילה טוב לכולן❤️❤️❤️❤️

ואני?אני עומדת שם וצופה בו הולך צעד אחרי צעד ולאט לאט מתרחק. הזמנתי מונית והגעתי הביתה . נכנסתי לחדר ובאתי להתקשר אל אייל אבל הוא ישר הקדים אותי ״היי״ הוא אמר ״היי״ אמרתי לו. ״בדיוק באתי להתקשר אלייך״ אמרתי וצחקתי ,״יש מצב את באה אליי עוד חמש דקות ככה?״ הוא שאל ויכולתי לשמוע על הקול שלו שקרה משהו.. ״מה קרה?״ שאלתי אותו ״כלום״ הוא ענה ״טוב״ אמרתי לו ״חמש דקות אצלך״ אמרתי וניתקתי , מעניין מה קרה.. אני מכירה אותו כל כך טוב שאני יודעת להבחין מתי הוא אומר את האמת ומתי משקר אפילו שאנחנו לא פנים מול פנים.. החלפתי בגדים לגינס ארוך כחול ושמתי חולצה לבנה יפה כזאת עם נעלי בובה לבנות ויצאתי אליו. דפקתי בדלת וישר הוא פתח את הדלת וחייך, עלינו לחדר שלו ,ישבנו על המיטה שלו והתחלנו לדבר. ״מה קרה?״ שאלתי אותו ״אני צריך לספר לך משהו״ הוא אמר ״גם אני צריכה לספר לך משהו״ אמרתי וצחקתי ״טוב אז מי מתחיל?״ שאלתי אותו ״בואי שנינו נגיד באותו הזמן״ אמר וצחקנו ״טוב ..3״ ״2״ ״1״ ״אני אוהב אותך״ ״התנשקתי עם עידו״ אמרנו באותו הזמן. הוא אוהב אותי.. הוא אוהב אותי. הידיד הכי טוב שלי ,כמו אח שלי, פתאום אחרי כל הזמן הזה ,שהוא ידע שאני אוהבת את עידו ,הוא אומר לי את זה, הייתי בשוק, קיוויתי שהוא יגיד ׳סתם צוחק איתך׳ או משהו בסגנון אבל הוא לא אמר כלום . ״אז התנשקתם..״ הוא אמר ושמעתי את האכזבה בקולו. ״כן״ עניתי לו במבוכה. ״כמה זמן אתה מרגיש ככה?״ שאלתי אותו. ״בערך מהיום שהכרתי אותך״ הוא אמר לי, בערך מהיום שהוא הכיר אותי? אנחנו מכירים עשר שנים ״ולמה לא עשית עם זה כלום?״ שאלתי אותו,כי אני זוכרת שהייתה תקופה שכן חיבבתי אותו, אולי אם הוא היה אומר לי קודם היינו יכולים להיות היום יחד.. ״לא עשיתי עם זה כלום כי חשבתי שזה יעבור..אבל בכל פעם שדיברת על עידו, כל פעם שדיברת עליו הרגשתי צביטה בלב..ולאט לאט הבנתי כמה אני אוהב אותך״ הוא אמר ״גם אני אוהבת אותך..אבל כידיד, כאח ,כחבר הכי טוב״ אמרתי לו וראיתי כמה הוא מאוכזב. אני לא רוצה לאבד אותו בגלל כזה דבר .. אני לא רוצה שזה יקרה. ״יש משהו שאני יכולה לעשות כדי לעזור לך להמשיך הלאה?״ שאלתי אותו ״לא ממש..״ הוא אמר וראיתי שהוא חושב, ״בעצם יש דבר אחר שאת יכולה לעשות״ הוא אמר ״מה ?״ שאלתי אותו ,הוא התקרב אלי וחיבק אותי, מבחינתי זה רק חיבוק של חבר הכי טוב ,אבל כשהרמתי אליו את הראש שלי ,הסתכלנו אחד לשני בעיניים, בהיתי בעיניים הירוקות שלו.. ולפני ששמתי לב ,או שהספקתי להגיב הוא נישק אותי. התנשקנו כמה דקות.. לא יודעת למה לא עצרתי את זה.. הנשיקות נהיו פראיות, הוא הוריד את החולצה שלו ושלי .. ושם הבנתי שאני צריכה לעצור אותו. שמתי יד על החזה שלו במטרה לדחוף אותו ,אבל הדחיפה שלי לעומת הכוח שלו לא משפיעה על כלום, אז דיברתי אליו ״אייל תפסיק״ אמרתי לו, באמת שאני לא יודעת מה נכנס בו .הוא לא הפסיק ובסוף אחרי שאמרתי לו שוב ושוב הוא הפסיק.. ״אני כל כך מצטער יפה שלי ..אני לא יודע מה נכנס בי״ הוא אמר לי תוך כדי שאני מתלבשת . ״ביי אייל״ אמרתי לו והתחלתי ללכת..מרוב הבכי לא ראיתי את הדרך ,חציתי את הדרך ופתאום הרגשתי משהו מתנגש בי .. חושך ,דממה.


תגובות (2)

תמשיכייייייייייייייי

09/01/2014 12:53

מושלםםםםם

27/01/2014 07:06
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך