"New year is here" פרק 10
יודעים שזה היום האחרון שלי איתם.. ואולי גם של עידו . הסתכלתי על השעון.. כבר שלוש בבוקר , הרגשתי את הייאוש משתלט עליי. החלטתי להתקשר לאמא שלי.. לספר לה על הכל , אולי היא תסכים לי לישון היום אצל אריאל ולבוא אליהם מחר . התקשרתי אליה ואחרי שיחה של לפחות ארבעים דקות היא הסכימה, וכן השיחה כללה הרבה משפטים של ״מה את משוגעת?״ ״מה את מתקשרת בשלוש בבוקר?״ ״למה לעזאזל את לא בבית״ אבל העיקר שהיא הסכימה :)
אחרי שעות שאנחנו יושבים פה הרופא סוף סוף יצא אלינו , הוט אמר שעידו לקח מנות יתר של סמים ושהוא יצטרך ללכת למכון גמילה ,אבל הבשורה המשמחת היא שעכשיו הוא בסדר:)
~כעבור שבוע~
עכשיו כבר שבוע שאני ישנה אצל אריאל, ואת האמת יותר כיף לי מאי פעם :) ברור שאמא שלי משגעת אותי שאני אבוא אבל באמת שעידו הרבה יותר חשוב לי עכשיו. הוא ביקש ממני לבוא איתו למכון גמילה היום,בהתחלה לא כל כך התחשק לי אבל הוא לא הסכים ללכת עם אף אחד אחר , כולל טל. הגענו למכון גמילה ,זה היה מפחיד, מפחיד בשבילי יותר נכון ,עידו היה נראה רגוע ורק אני חשבתי לעצמי איך מישהו שהייתי כל כך קרובה אליו, שהיה פשוט כמו אח שלי ,איך זה קרה לו? ולמה דווקא לו? ״מאי..אני צריך להגיד לך משהו״הוא אמר לי וקטע את המחשבות שלי ״מה ?״ שאלתי . הוא הנה לי בעיניים ,התקרב אלי , לאט לאט הסתכל על השפתיים שלי ואז על העיניים שלי ובסוף תפס אותי מהמותניים ,ונישק אותי ,נישק אותי את הנשיקה שכל כך רציתי וכל כך חיכיתי לה. פתאום ,כאילו כל הבעיות נמחקו,כאילו אנחנו לא עומדים בכניסה למכון גמילה ,כל הבעיות פשוט נמחקו ,ואני נהנתי מכל שנייה ,כאילו היא הדבר הטוב ביותר שקרה לי בתקופה האחרונה.
תגובות (5)
תמשיכי
יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה
תמשיכיייי ועכשיו!!!
תמשיכיייייייייי
תמשיכייייייייייייייייי