shaked_211
הייי בנות! סורי שנעלמתי לכמה ימים, וזה כי היה לי יומולדת! קולולולו! חחח... סתםםם.
תהנו!

love in the city-פרק 23 ♥

shaked_211 21/01/2014 2086 צפיות 6 תגובות
הייי בנות! סורי שנעלמתי לכמה ימים, וזה כי היה לי יומולדת! קולולולו! חחח... סתםםם.
תהנו!

התעוררתי בבוקר הפעם כשרון העיר אותי.
"תן לי לישון!" אמרתי לו ושמתי את הכרית על ראשי.
"חחח יאללה אל תשכחי שגם צריך עוד לארוז היום" רון אמר לי.
"היהי בוקר יפה, למה להרוס?" שאלתי.
"מי ישמע איזה שינויי כבר יש לך מהבית!" הוא אמר וצחקנו.
"אתה מנסה לרמוז שאני מפונקת?" שאלתי.
"לא רומז, אומר!" הוא אמר לי והרים אותי מהמיטה כמו נסיכה.
"חחח לא נכון! "אמרתי לו בקול ישנוני.
"חחח יאללה לכי לצחצח שיניים" הוא אמר לי והוריד אותי ליד המקלחת, נכנסתי למקלחת וצחצחתי שיניים והתלבשתי, יצאתי החוצה וראיתי את רון כבר אורז.
"אין לי כוח!" אמרתי והתישבתי על המיטה.
"אמרתי לך שאת מפונקת" הוא אמר.
"זה לא קשור!" אמרתי והוספתי:"מאה שקל ואתה אורז לי?" שאלתי אותו והוא זרק עליי זוג גרביים נקיות שלי, וזרקתי עליו חזרה, רק שהוא תפס את זה -_-.
"מה ניסית לעשות?!" הוא שאל בכאילו עצבים, והתקרב אליי.
"חחח לפגוע בך!" אמרתי לו וצחקתי ולא זזתי ממקומי.
"בואי תפגעי בי מקרוב מה את זורקת עליי דברים מרחוק" הוא אמר והתקרב אליי ממש.
"חחח אין בעיה רון, רק חבל עלייך" אמרתי בביטחון.
"חוצפנית קטנה" הוא אמר לי והתחיל לרדוף אחרי ואני רצתי בכל החדר, עד שאיכשהו הוא ריתק אותי למיטה.
"מה אמרת על לפגוע בי?" הוא שאל.
"תיזהר אני יכולה לעשות לך משהו נורא כואב, אבל חבל" אמרתי והוא צחק.
"את יודעת שאני אוהב אותך?" הוא שאל.
"חח אני יודעת אני אוהבת אותך גם" אמרתי לו והוא נישק אותי.
"רון אני מאוד אוהבת אותך, רק שאתה מוחץ לי את החיים!" אמרתי לו, צחקנו והוא קם.
התחלנו לארוז הכל, ואחרי חצי שעה סיימנו.
"טוב אני מורעבת בוא לארוחת בוקר!" אמרתי לו.
"אוקיי" הוא אמר ויצאנו, אכלנו הפעם בתוך החדר אוכל וישר אחרי זה הלכנו לבריכה.
"יש לנו להיות פה עד שלוש" אמרתי לרון.
"אז בואי בינתיים למים" הוא אמר ואני הנהנתי, הורדתי את החולצה ורון לא הפסיק לבהות בי אז עשיתי כאילו אני לא רואה לאן אני זורקת את החולצה וזרקתי עליו.
"אויי אופס לא ראיתי" אמרתי לו והוא גיחך, הורדתי את המכנס, ונכנסנו למים.
"רון אתה יודע מה נזכרתי?" אמרתי לו פתאום, כשהינו בבריכת זרמים.
"במה?" הוא שאל.
"התחרות שלנו!" אמרתי לו, ואז נפל לו האסימון והוא אמר:"וואי שכחתי מזה!"
"כן גם אני…" אמרתי ולאט לאט כולם באו, גם נתי גיא ועדי.
"עדידי! אני יתגעגע אלייך!" אמרתי לה ונתתי לה חיבוק בתוך המים.
"חחח כן גם אני… אל תשאירי אותי לבד עם שניהם!"
"אל תשאירי אותי לבד עם שלושתם!" אמרתי והסתכלתי אחורה ונזכרתי ברון.
"סליחה ארבעתם!" אמרתי והיא צחקה.
"אולי אני אשן אצלכם היום?!" היא שאלה.
"יואוו יגאונה! ברור!" אמרתי לה וצחקנו עוד קצת ביחד.
עבר הזמן ועלינו כבר על המטוס, ישנתי כל הטיסה על אהובי חח…
"אור… אור קומי הגענו" שמעתי את רן קורה לי ומנער אותי קצת.
"לאן הגענו?" שאלתי.
"לגן עדן…" הוא אמר ואני ישר פקחתי את העיניים בבהלה.
"חחחח מטומטמת.. הגענו לשדה תעופה בבית! לאן עוד הגענו?!" הוא אמר לי וצחק.
"חעחע נורא מצחיק" אמרתי וקמתי ממקומי והתחלתי ללכת לכיוון היציאה עם כולם.
עברו שעתיים ואנחנו כבר בבית, אני ועדי כבר אירגנו הכל כדי שהיא תישן איתי, והיום אנחנו לבד בבית כי ההורים שלי חוזרים רק מחר 
השעה הייתה שש ואני ועדי רצינו לראות איזה סרט אז ירדנו להכין פופקורן ולהביא קולה, אחרי הכל אין כזה דבר סרט בלי פופקורן ;)
הכנו את הפופקורן ואיך שנכנסנו לחדר ראינו את שלו ולירן מתנחלים לי על המיטה.
"עופו!" צעקתי עליהם.
"שתקי אנחנו רוצים פופקורן" לירן אמר והם קמו ולקחו לנו חצי!
"שלו!"
"לירן!" אני ועדי צעקנו באותו הזמן והם רק צחקו והלכו.
"עדידה, הלילה עוד ארוך" אמרתי לה וקרצתי לה והיא צחקה.
נשכבנו על המיטה שלי וצפינו בסרט 'מגודלים 2' כבר נחשב ישן, אבל הוא תמיד ישאר מצחיק.
הסרט נגמר ואני ועדי ירדנו למטה לארגן כמה דברים וגם כדי להכין נקמה לשלו ולירן XD
שמנו בשתי שקיות ביצה (רק את הביפניכו), קטשופ וכמובן קצת סוכר חחח…
קשרנו את השקיות ויצאנו החוצה, עדי התחבאה מאחורי הקיר של הבית שלי, שממנו לא רואים אותה מהכניסה.
"תזרמי איתי" אמרתי לה והיא הלכה.
"אעאעאעאעעא שלוו! לירן!!! בואו מהר!!!!" צעקתי והם באו בריצה.
"מה קרה?!" הם שאלו.
"ראיתי פה ג'וק ענק!!!!" צעקתי והם חיפשו אותו, קרצתי לעדי והיא פשוט זרקה עליהם את השקיות, ווואלה הילדה יודעת לפגוע … חחחחחחח…
אני ועדי רצנו משם ונעלנו את עצמנו בחדר ולא הפסקנו לצחוק.
"וואי תקשיבי את לא יודעת איך התגעגעתי לימים האלה!" עדי אמרה לי והתנשמנו מהר.
"כן גם אני, תקראי מחר לאחים שלך" אמרתי לה וצחקנו.
הלכנו למחשב, והתחלנו לרכל על כל העולם ;) קיצור כל מה שבנות עושות במסיבות פיג'מות…
פתאום נשמעה דפיקה בדלת ואני ברוב טימטומי הלכתי לפתוח בזמן שעדי צועקת:"אור לא!"
אוקיי, עכשיו באמת יצאתי בלונדינית -_-
פתאום מהדלת נכנסו לירן ושלו, ובלי שום הודעה מוקדמת הם הרימו אותי ואת עדי למטה לגינה והביאו את כל החברים שלהם וגם את גיא ונתי! וכולם שפכו עלינו מים, וכמה הסריטו!
"שלוווו! לירןןןן! אני ירצח אותכם!!!!"צעקתי וכל העיר נראלי שמעה אותי, וכולם רק צוחקים.
ועדי רק הלכה להרביץ לנתי וגיא.
אני ועדי התחלנו להרביץ ללירן ושלו ובסוף חזרנו לחדר שלי והינו בפייס.
וכמובן, הסירטון -_-.
הינו צריכות לישון מוקדם, כי בבוקר יש בצפר… אז הלכנו לישון באחת עשרה.
קמנו בבוקר, והלכנו לצחצח שיניים, כל מה שעבר לי בראש היה 'סופסוף בית!' חחח…
התלבשנו ויצאנו לבצפר. (תזרמו עם זה שעכשיו עדי גיא ונתנאל גרים בתל אביב ולא בראשון ;))
עדי הלכה לכיוון הבצפר שלה, שזה בערך שלוש רחובות מהבצפר שלי.
נכנסתי לכיתה ואמרתי לכולם שלום וחיבקתי אותם.
המורה נכנסה לשיעור, ואני התיישבתי במקומי ליד דני, כל השיעור דיברנו עד שהמורה חטפה עליי קריזה והעיפה אותי החוצה, ושלחה אותי למחנכת שלי בכיתה י"א 6… יואו שיטטט זה הכיתה של לירן ורון.
דפקתי בדלת של הכיתה ונכנסתי.
"שלום רותי" אמרתי בשמחה.
"לפי הקול שלך את לא נראית כאילו הרגע שלחו אותך אליי" היא אמרה וצחקתי.
"אויי.. אור מה נעשה איתך?" היא חשבה לעצמה.
"או! תשבי ליד אח שלך! אולי הוא יפסיק גם כן להפריע לי!" היא אמרה, ווהוו לשבת ליד לירן בשיעור -_-
הלכתי לשולחן שלו בסוף הכיתה וזרקתי את התיק על הריצפה.
"אור את מתה" הוא אמר.
"שמענו עלייך אח שלי" אמרתי לו, והוא נתן לי מכה בברך.
"איה!" אמרתי וכנראה די בקול כי כל הכיתה הסתכלה עליי.
"אור לא מספיק יצאת מהכיתה עכשיו גם זה?!" המורה שלי שאלה.
"מה את רוצה ממני זה הוא!" אמרתי והצבעתי על לירן והיא גילגלה עיניים וחזרה ללמד.
הסתכלתי מסביב וראיתי את רון יושב בשולחן ליד (מהצד של לירן) אז קמתי והתיישבתי לידו מבלי שרותי תראה.
"מה קרה יצאת מהכיתה אה?" רון שאל אותי ברגע שהתיישבתי.
"יחוצפן תגיד שלום משו ואז תבוא בטענות!" אמרתי לו והוא צחק וחיבק אותי חזק מהצד, כי לא מתאים לי להתנשק בכיתה O.0..
"עכשיו, למה יצאת?" רון שאל, אוףף נודניק הילד!
"כי דיברתי" אמרתי בפשטות והשענתי את ראשי על ידי הימנית.
"טוב…" רון אמר וכל שאר השיעור דיברנו <3
נגמר השיעור ואמרתי ביי לרון וללירן, אבל לא היה לי כוח להיות בכיתה :/ אז הלכתי למחששה שלנו בבצפר, כמובן רן היה שם, וגם נאור.
"אור מה את עושה כאן?!" רן שאל אותי.
"משעמם בכיתה, וגם בכיתה של לירן משעמם, אז באתי לפה" אמרתי לו ושכבתי על איזה ספסל שיש שם ושיחקתי בפלא.
"כפרה אם לא תכנסי עכשיו אני יכניס אותך!" רן אמר ונאור צחק.
"נאור שתוק! ורן מעניין לי תתחת!" אמרתי
"לא רוצה לשתוק מה תעשי לי?!" נאור שאל עצבני, מה יש לו זה?!
ואז רן הוסיף:"בואי הולכים לכיתה" והרים אותי משם והכניס אותי לכיתה.
"תודה רבה!" צעקתי לו כבר כשהוא הלך, ושמעו אותו צוחק.
"כן גברת דנינו?" המורה שאלה.
"המורה האח הדפוק שלי זרק אותי פה, אני יכולה לצאת?" שאלתי בנחמדות.
"לא, שבי במקומך" היא אמרה, ואני נאנחתי והתיישבתי שוב ליד אגם, היום עבר יחסית מהר, ובשתיים השתחררתי הביתה.


תגובות (6)

מושלםםם התגעגעתי אליך ומזל טוב

21/01/2014 12:19

תמשייכייי

21/01/2014 12:57

תמשייכייי

21/01/2014 12:57

לא הספקתי לומר מזל טוב אזזז מזל טוב הרבה אושר ועושר ושתמיד תהיי מוקפת באנשים שמחים שאוהבים אותך (: הרבה הצלחה יור כושר ושמחה
בריאות והצלחה בחיים ובלימודים!
תנשיכי לכתוב סיפורים מהממים
<3<3

21/01/2014 13:10

מזל טוב חייםשלי נשמה שלי כפרה עלייך!!!!!!!!!!!!!!!!!!! באמת לא הבנתי לאן נעלמת :) תמשיכיייייי

22/01/2014 07:13

יא איזה מושלם תמשיכיי

23/01/2014 15:05
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך