shaked_211
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=108142148 זה מה שאור לבשה לארוחת ערב.
תהנו!!! ♥

love in the city-פרק 22 ♥

shaked_211 17/01/2014 1812 צפיות 5 תגובות
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=108142148 זה מה שאור לבשה לארוחת ערב.
תהנו!!! ♥

**תחשבו שהפרק הזה זה המשך של הקודם ;)**
~פרק 22~
"בואי הנה" רון אמר לי ומשך אותי אליו, הסתכלתי לו בעיניים היפות האלה, ירוק בהיר בהיר, רק בגללן אני יכולה להתאהב בו כל יום מחדש!
התקרבתי אליו והיידיים שלי היו על העורף שלו, והידיים שלו על המותניים שלי, הוא התקרב אליי והתנשקנו פשוט באהבה, נשיקה עדינה כזאת מלאה ברגש, התנתקנו אחרי רבע שעה ! ~_~…
"אני רק רוצה להבהיר לך משהו אחד פה" רון אמר לי ואני הסתכלתי עליו כדי שימשיך.
"לא משנה מה אני עושה, או מה קורה… אני תמיד אוהב אותך!" הוא אמר.
"יואווו! חיימשלי! אני חולה עלייך!" אמרתי לו וחיבקתי אותו, האמת הוא באמת ריגש אותי חחח…
"אור את בוכה?" הוא שאל.
"חחח לא סתם ריגשת אותי" אמרתי לו והוא צחק.
"חחח בואי ריגשי שלי" הוא אמר וחיבק אותי, אחר יחמש דקות נשמעה דפיקה בדלת.
"מה אמרת על זה שאתה אוהב אותי?" שאלתי וצחקנו.
"אני אוהב אותך, אבל זה לא אומר כלום על זה" הוא אמר וצחקתי.
"בואנה יחרמנים אנחנו פה!" שמענו את לירן מחוץ לדלת, אני ורון נשפכנו שם, עד שהלכתי לפתוח את הדלת, מאחורה ראיתי גם את חברים של שלו ואת אליאור.
"מה?" שאלתי חצי צוחקת.
"כלום אני באתי לרון ותכסי את עצמך!" הוא אמר ורק אז קלטתי שאני בבגד ים.
"חחח מה אתה לא חושב שאני כוסית ככה?" שאלתי בכוונה.
"אני מעדיף לא לענות על זה" לירן אמר צוחק ונדחף לחדר והלך לרון.
"אבל אני חושב שאת כוסית ככה" עידן אמר לי וקרץ לי.
"חע" אמרתי לו והלכתי לכיוון של רון ולירן.
"תגיד לחברים שלך שיפסיקו להסתכל לי על התחת" אמרתי ללירן, וישר הוא ורון הסתובבו אחורה וצעקו עליהם להעיף תמבט, חחח ערסים ;)
"טוב אז מה קורה?" שאלתי.
"אנחנו הולכים לים, ודניאל ביקשה למסור לך שתהיי מוכנה ללכת לחנויות פה בערך בארבע" הוא אמר.
"אוקיי" אמרתי.
"אז אחי אתה רוצה לבוא?" לירן שאל אותו.
"מותר לי?" רון שאל והסתכל עליי.
"כן חייל" אמרתי לו והם צחקו, לירן הלך ואני ורון חזרנו לג'קוזי שהפך להיות בריכה.
"רוצה לשחק מטקות?" שאלתי.
"מה לך ולזה?" הוא שאל.
"חחח סתם באלי ללמוד" אמרתי.
"ואחים שלך..?"
"לא רוצים לשחק איתי." אמרתי בקצרה והוא צחק.
"אז גם אני" הוא אמר והשפרצתי עליו, ואז הוא עליי, ואני עליו עד שזה נהיה קרב השפרצות גדול!
לא יודעת כמה זמן עבר אבל אחר כך הייתה עוד דפיקה בדלת וגם הפעם רון הכריח אותי לקום לפתוח_-
"מה הפעם?" שאלתי אותו, והחצוף הזה שוב נדחף לתוך החדר!
"רון שכחתי להגיד לך ש.. ימופרעים אתם עשיתם את זה?!" לירן שאל אותנו כשהוא ראה את המרפסת המוצפת שלנו.. אני ורון נשפכנו מצחוק.
"למה לא קראתם לי?!" הוא אמר וישר הוריד חולצה וקפץ גם לתוך הג'קוזי הזה…
"אתה דפוק באלוהים!" אמרתי לו ונכנסתי גם, והוא השפריץ עליי. וככה הכל התחיל שוב, עד ששניהם התחילו לחנוק אותי מרוב מים! יצאתי החוצה ונשכבתי על הכיסא שיזוף שם… אוייי אילת אני אתגעגע אלייך!! אחרי שתייבשתי, גירשתי את לירן מהחדר, ואז הלכתי להתלבש.
לבשתי על הבגד ים ג'ינס קצר וגופיית קשירה פתוחה כזאת מהשרוולים.
"רונוש יצאתי" אמרתי לו ונישקתי אותתו נשיקה קצרה בפה.
"מזה רונוש?! מה אני בת?!" הוא שאל.
"חחח רון יצאתי!" אמרתי לו והלכתי, אך הוא משך אותי ביד.
"כן? רונוש?" שאלתי בכוונה, הוא נישק אותי ואז נתן לי מכה קטנה בכתף מאחורה כשיצאתי.
הלכתי לכניסה של המלון, וראיתי את דניאל ואגם מדברות שם ביחד.
"היי" אמרתי להן והתחבקנו כל אחת ונתתי לשתיהן נשיקה בלחי.
"שנצא?" שאלה דני.
"סבבה" אמרנו אני ואגם ביחד ויצאנו, הסתובבנו במלא חנויות! וכל אחת קנתה לפחות 2 חולצות,
3 שורטים שכנראה הבנים ישרפו לנו… שמלה אחת ולדני קנינו גם כפכפים.
עברו שעתיים שהסתובבנו והתייבשנו אז הלכנו לאיזה אחד שם לקנות משהו לשתות.
"מה בשבילכן?" שאל המוכר, בערך בן 19-20…
"3 ברד ענבים" אגם אמרה.
"אין בעיה" אמר ההוא וקרץ לה.
"חחח הוא מתחיל איתך" לחשתי לאגם ודפקתי לה מרפק חלש בבטן.
"רק זה מה שחסר לי.." היא אמרה לי בלחישה גם, ואני ודניאל התפוצצנו מצחוק, המוכר חשב שאנחנו מפגרות לגמריי!
"חחחח הוא חשב שהתפגרנו!" אמרתי להן כשהתרחקנו.
"חחח כן!" דני אמרה ואגם צחקה, המשכנו להסתובב עוד טיפה וחזרנו למלון.
עלינו כל אחת לחדר שלה, ונכנסתי לחדר שלנו, רון כנראה היה במקלחת כי שמעתי מים.
הנחתי את כל השקיות על השידה שם, וחיכיתי שרון יצא.
רון יצא אחריי חמש דקות וישר נכנסתי למקלחת, ולקחתי לי בגדים ללבוש לארוחת ערב. (רציתי להוסיף)
התקלחתי ויצאתי משם לבושה, התאפרתי וסידרתי את השיער, אחרי חצי שעה ירדנו לחדר אוכל.
הפעם ישבתי עם אחים שלי, רון, דני, אגם ואליאור.
אכלנו כולנו ביחד, וישר אחר כך יצאנו למסיבה.
"טוב אני אגם אור רון ואלי (אליאור) נלך באוטו אחד, כל השאר תלכו באוטו של רן" לירן אמר וכולם התחלקו לרכבים, הגענו למסיבה וישבנו באיזו פינה שם עם כמה ספות.
" אגם דני אתן באות לרקוד?" שאלתי אותן.
"סבבה" דני אמרה, קמנו מהמקום, אבל רון משך אותי ונפלתי עליו במצב ישיבה.
"כן רון?" שאלתי באנחה.
"שתקי. ואל תעשי שטויות" הוא אמר לי ושיחרר אותי.
'מה שתגיד…' מילמלתי לעצמי והלכתי עם אגם ודניאל.
רקדנו ואז איזה ערס אחד נצמד אלינו יותר מידי. "כן, יש איזו בעיה?!" שאלתי.
"בעיה? למה ככה כפרה?" הוא שאל, גילגלתי עיניים והלכנו לרקוד במקום אחר, למה אם יש עוד בעיה איתי היום, הבנים שמים אותי בהסגר O.O….
נהנו מכל רגע וחזרנו לבנים, ואת מי אני רואה?! את הערס!
"רון מי זה?" שאלתי אותו באוזן.
"אה תכירי את חבר שלי עומרי" הוא אמר גם לעומרי וגם לי.
"תודה, אבל כבר הכרנו" אמרתי לו ביובש והוא הסתכל עליי במבט שואל/ מופתע כזה, וסימנתי לו אחר כך עם היד.
נגמרה המסיבה וחזרנו למלון, מודה… כשאין סיבוכים אני באמת נהנת ;)


תגובות (5)

תמשיכייייייייייייייייייייי

17/01/2014 15:04

תמשייכיי

17/01/2014 15:51

תמשיכי

17/01/2014 21:55

מזל טובבבב

18/01/2014 08:59

תמשיכיי

19/01/2014 23:46
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך