love in the city-פרק 17 ♥
נכנסתי לחדר וראיתי את רן שם עם איזו זונה… (לא ציפיתם לזה אה?!)
הסתכלתי עליהם המומה, הם רק התנשקו בינתיים… אבל מי יודע מה היה קורה אחר כך?! איכככ אני לא רוצה לחשוב על זה!
"אהמ אהמ!" השתעלתי הכי חזק שלי, ופתאום שניהם הסתכלו עליי, רן ישר קפץ.
"זה לא מה שאת חושבת!" הוא אמר.
"לא יודעת מה אני חושבת, נדבר על זה מחר, אבל פשוט עופו לי מהחדר!" אמרתי להם והעפתי אותם משם, החלפתי לפיג'מה ונשכבתי במיטה, ותוך שתי דקות נרדמתי.
**בוקר**
קמתי ושמעתי את רון במקלחת, החלפתי ממש מהר לבגדים רגילים ועמדתי לצאת מהחדר עד ששמעתי אותו אומר לי:"אז זהו? את בורחת? וואלה אנ'לא מכיר אותך ככה" הוא אמר בדיוק שעמדתי לצאת.
"לא. אני לא בורחת אני הולכת לאח שלי" אמרתי והסתובבתי אליו.
"ומה עם חבר שלך?"
"איזה מהם זה שתפס אותי אתמול?" שאלתי בציניות.
"את נורא מצחיקה היום. עכשיו שבי פה אני רוצה לדבר איתך" אמר ואני עמדתי מולו והוא התיישב על המיטה.
"טוב קיצר אני ממש מצטער שזה יצא ככה ואני לא יעשה לך את זה שוב אלה אם כן את תתלבשי ממש כמו זונה" הוא אמר ובטעות ברח לי צחוק קטן.
"אויש בואי כבר!" רון אמר לי ומשך אותי לשבת עליו כשהרגליים שלי כרוכות סביבו.
"את יודעת, האמת היא שסתם הייתי עצבני אתמול אז באמת סליחה" רון אמר לי וחייך אליי את החיוך המושלם שלו!
"את סולחת לי?" הוא שאל והפיל את שנינו אחורה על המיטה כשאני מעליו.
נישקתי אותו ואמרתי:"זה עונה לך על השאלה?" והוא אמר:" לא." וצחקנו.
"וזה?" שאלתי ונישקתי אותו נשיקה תשוקתית מלאת רגש.
"האמצ שזה דווקא כן עונה לי על האלה" הוא אמר וצחקנו וקמתי מעליו.
"לאן את הולכת?" הוא שאל.
"לא שיקרתי לך כשאמרתי שאני צריכה ללכת לאח שלי!" אמרתי לו והוא צחק.
"טוב נפגש כבר בחדר אוכל… יש לי שיחה לא קטנה איתו" אמרתי.
"מה הוא כבר עשה?" רון שאל.
"אתה לא רוצה לדעת.." אמרתי ויצאתי מהחדר, הלכתי לכיוון החדר של רן עצבנית ממש.
דפקתי חזק בדלת, אבל ממש חזק וניר פתח לי.
"מה קרה בלונה? מה את עצבנית?" הוא שאל.
"ניר אל תעצבן אותי יותר ממה שאני! ועכשיו צאו שניכם החוצה!" אמרתי לו ולנאור.
"טוב בלונדה בסדר" נאור אמר, מה כאיו כולם בקטע של בלונדה היום?!
הם עמדו לצאת וכשאני נכנסתי נתתי לנאור ולניר םכאפה בעורף ונכנסתי לחדר, ראיתי את רן כבר לבוש לרדת לחדר אוכל.
"מה?" הוא שאל.
"מה אתה משחק לי אותה תמים?! תענה עכשיו לשאלה!" אמרתי.
"אתה אוהב את אגם?!"
"לא! יודעת מה? אני סטוציונר ואני תמיד ישאר כזה טוב לך?!" הוא צעק.
"לא לא טוב לי! אני לא יודעת איך להסתכל לה בעיניים עכשיו!" צעקתי עליו גם.
"מה את רוצה שאני יעשה?" הוא שאל, כבר לא בצעקה.
"שתספר לה מה עשית ותגיד שאני לא קשורה לכלום!" אמרתי.
"לא רוצה שתגלה לבד!" הוא אמר.
"לפעמים אני לא מאמינה שאתה אח שלי!!!" צעקתי עליו ממש חזק ויצאתי מהחדר בטריקת דלת.
"אור בואי הנה!" שמעתי את לירן קורא לי.
"מה?!" שאלתי עצבנית.
"תרגעי בלונדה, אני פשוט.." הוא לא הספיק להשלים את המשפט וכבר נכנסתי למעלית מהר.
זהו זה ההבא שקורא לי בלונדה אני יוצאת עליו!
ירדתי לחדר אוכל וישבתי לאכול שם עם רון במרפסת. (יש שולחנות גם במרפסת)
אכלנו ועליתי להחליף לבגד ים, לבשתי את זה (ברציתי להוסיף) ומעל זה גופיית קשירה שחורה וג'ינס קצר בהיר גבוה שיש עליו קצת ניטים.
"רון נפגש כבר למטה" אמרתי לו.
"רגע! חכי שנייה!" הוא אמר לי ובאתי אליו. "מה?" שאלתי והוא נישק אותי.
"עכשיו את יכולה ללכת" הוא אמר וחייכתי אליו ויצאתי מהחדר.
ירדתי במעלית למטה ויצאתי לבריכה, נכנסתי למים ונשארתי בהם עד שרון בא ואז הייתי איתו איפה שהוא הציע לי חברות ♥♥
"רוני יש לי שאלה" אמרתי.
"מה אהובתי?" שאל והרים אותי כזה בתוך המים.
"אם היה לך איזה חבר סתם דוגמא והוא בגד באיזו ידידה מאוד מאוד טובה שלך, מה היית עושה?"
שאלתי.
"ועכשיו דברי ברור" אמר.
"טוב.. אז רן בגד באגם ואני ראיתי את הזונה שהוא בגד איתה בה" אמרתי מהר ורון הנהן להבנה.
"טוב… תראי דבר ראשון הוא תמיד אח שלך, את לא יכולה להתחמ מזה לא משנה מה הוא יעשה אי פעם ודבר שני תני לו לסדר את זה עם אגם ומקסימום יהיו לך קיטורים על הכתף שבוע.." הוא אמר וחשבתי על זה… אולי הוא באמת צודק?
"אני לא יודעת מה לעשות" אמרתי וקברתי את ראשי בחזה שלו.
"תעשי מה שאת חושבת" אמר.
"אתה נורא עוזר! עכשיו הרסת את כל מה שאמת קודם!" אמרתי והוא צחק.
"טוב פיצית שלי אני זז לחדר כושר" אמר.
"מה לחדר כושר? למה? אנחנו בחופשה" אמרתי.
"כן אבל הן לא בונות את עצמן" הוא אמר והחזיק את הקוביות שלו… (ראררר..)
"חחח טוב תהנה חתיך שלי" אמרתי לו ונישקתי אותו נשיקה קטנה בפה והוא הלך.
נשארתי עוד טיפה בבריכה ואז יצאתי להתייבש בשמש.
עברו להן עשר דקות ועליתי לחדר שלי למעלה אולי נצא היום לאנשהו מעניין….
נכנסתי לאטרקציות באילת והחלטתי שהיום כולנו נלך לצלול עם דולפינים כי היה כולה השעה אחת.
אירגנתי את לירן רון שלו ועידן ויצאנו לחוף ההוא, לא רציתי להזמין את אגם… לא יכולה לדבר איתה ככה… ואם אני יגיד לדני היא תגיד כנראה לאגם.
הגענו לחוף והתחילו להסביר לנו על הכל… ופתאום….
תגובות (7)
תמשיייכייי
ופתאום … תמשיכיייי
תמשיכי
תמשיכי :)
תמשיכייייייייייייייייייי
תמשיכי
מושלם מושלם תמשיכיייי <3