shaked_211
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=102511805 הבגד ים :)
מקווה שתהנו :)

love in the city-פרק 15 ♥

shaked_211 08/01/2014 2014 צפיות 4 תגובות
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=102511805 הבגד ים :)
מקווה שתהנו :)

הגענו לחדר אוכל והתיישבנו עם דניאל ואגם, ואחרי כמה זמן גם אליאור הצטרף.
"אגמי איפה רן?" שאלתי אותה באוזן.
"לא יודעת אבל הוא חרא" אמרה ביובש.
"חחח את זה כבר ידעתי מאמי" אמרתי לה והיא צחקה.
"נדבר אחר כך לא ליד כולם, טוב?" שאלתי והיא הנהנה. דניאל הסתכלה עלינו במבט של 'מה?'
ואני סימנתי לה עם היד אחר כך.
"רון אני מרגיש שיש משהו שלא מספרים לנו" אליאור אמר ורון הנהן והסתכל עליי.
"מה? אנחנו?!" שאלתי כאילו מתפעלת מהם.
"חח אל תדאגי יפה שלי אני יכול להוציא את זה ממך בכל מיני דרכים" רון אמר והוא קרץ לי.
"חתיכת מעצבן אני יראה לך מזה בכל מיני דרכים!" אמרתי וזרקתי עליו איזה חתיכה קטנה של עוגייה וכולם צחקו, ואז קלטנו שכמעט כל החדר אוכל מסתכל עלינו.
"חכי חכי" אמר לי.
"לא סתם חיימשלי חח" אמרתי וחיבקתי אותו.
"לא לא אין סליחה" אמר כאילו נעלב וכולם צחקו, סיימנו לאכול ועליתי להתארגן למסיבה, החלפתי לזה (רציתי להוסיף) ועל זה לבשתי גופייה נופלת שנקשרת עם ג'ינס דפוקאותי.
יצאתי מהשירותי וראיתי את רון לובש טי שירט עם קשקושים ומכנסי גולשים.
"הי הי לאן את הולכת ככה?! למועדון חשפנות?!" שאל.
"למה איך אתה יודע היית באחד כזה?" שאלתי בהתגרות.
"אל תתגרי בי ואל תנסי להתחכם" אמר ותפס במותניי כדי שאני לא אברח לו.
"רון! דיי כבר! אני אתלבש איך שבא לי!" אמרתי והורדתי את ידיו ממני.
"ואתה ואחים שלי יכולים לקפוץ לי!" אמרתי ויצאתי מהחדר, במזדרון ראיתי את שלו עם חברים שלו לפניי,
הלכתי אחריהם בשקט עד ששלו המעצבן הזה החליט להסתובב.
"אויי שנייה שחכתי משהו בחדר" אמר והסתובב.
"אור?!" הוא שאל פתאום וגם חברים שלו הסתובבו.
"היי-ביי" אמרתי ורצתי מהר למעלית כשהם מופתעים מאחורי.
הלכתי בלובי והחלטתי להתקשר לאבירן, הם בטוח יוצאים איתו, אבל אני לא יודעת לאן :/
"הלו? אבירן? היי זאת אור"
"היי אור מה קורה נשמה?" אמר.
"חח בסדר, תקשיב אני די לבד פה ואני לא יודעת איפה המסיבה" אמרתי והוא צחק.
"חח אור אני יודע שאת משקרת אבל אני יקח אותך" אמר.
"תודה אבי!!!" אמרתי לו.
"שתי דקות אצלך" הוא אמר ויצאתי כבר מהמלון וראיתי אותו בתוך הרכב שלו.
"היי מה קורה?" שאלתי אותו ונתתי לו נשיקה בלחי כשנכנסתי.
"בסדר מה איתך יפה?" שאל.
"בסדר, לאן נוסעים??" שאלתי ישר.
"גם אם אני אגיד לך את לא תדעי נכון?" הוא שאל והתחיל בנסיעה ואני צחקתי.
נסענו חמש דקות והגענו לאיזה בית ענק עם בריכה ועם חצר כזאת עם גישה לים.
"או-קיי יש אנשים שחיים טוב" אמרתי והוא צחק. נכנסנו לבית הענק הזה, וכל מה שהיה שם היה כמו כל מסיבה רגילה… שתייה סיגריות וכמובן מלא זונות וערסים, אבל אלה החיים לא?
התיישבתי שם עם אבירן ועוד כמה שלא הכרתי.
"ומי היפה?" שאל אחד הבנים שם.
"אחות של דנינו" אמר אבירן בקצרה וההם פתאום נרתעו לאחור.
"איזה מהם?" שאל אחד, וכולנו הסתכלנו עליו במבט של: 'כאילו באמת?!' .
"קיצר אחות של רן ולירן ותאומה לצערי הרב של שלו" אמרתי והם היו די טיפה בהלם.
"מה אני עד כדי כך לא דומה להם?" שאלתי וגיחכתי.
"לא פשוט..את תאומה של שלו?!" אחד שאל. "מזה הוא לא סיפר לנו שיש לו תאומה… י-אללה איזה בן זונה" אחד אחר אמר, עברו להן עשר דקות שבהן כבר הספקתי להחזיק בירה ביד ופתאום את מי אני רואה?! כמובן את התאום שלי! ווהוו :/
"שלו! מזה יבן של זונה למה לא סיפרת לנו יש לך אחות כזאת כוסית?!" הקודם שאל.
"שתוק שאתה מדבר על אחותי!" הוא אמר ואז קלט:"רגע איך אתה מכיר אותה?" הוא שאל. בואנה הילד עיוור! איך הוא לא ראה אותי אני מולו!
"היא מולך יעיוור" אחד אחר אמר ואז הסתכל עליי.
"בואי עכשיו אור אני הולך להרוג אותך!" הוא צעק עליי והלך לכיווני.
"למה מה תעשה לי?!" שאלתי בהתגרות.
"חכי ותראי מה אני יעשה לך!" אמר והלך לכיווני ואני לא זזתי והסתכלתי עליו.
"את קמה עכשיו או בכוח?" שאל.
"נראה אותך" אמרתי ובשנייה שאמתי את זה הוא הרים אותי על הכתף שלו, ככה שהראש שלי בגב שלו!
"אעאע אבירן!! חוטפים אותי!!! הצילו מישהו!! אעאע זה אונס!" צעקתי ובסוף הוא נתן לי מכה בתחת.
"איה!" אמרתי והוא צחק.
"לאן הולכים?" שאלתי.
"למקום אחר!" אמר בכוונה.
"שלו!"
"טוב, את הולכת להיות עם חברות שלך כל הערב שישמרו עלייך קצת כי לי אין כוח!" אמר.
"תודה שלוי גם אני אוהבת אותך!" אמרתי בציניות וא הוא עצר והלך לכיוון אחר.
"מה חוזרים חזרה?" שאלתי בשמחה.
"לא. את הולכת ללירן זאת הזדמנות שלי להתנקם בו!" אמר ואני נאנחתי.
"לא!!! רגע שלו תעצור באמת עכשיו!" אמרתי והוא הוריד אותי ועדיין החזיק בי.
"מה?." הוא שאל.
"לא לא באמת, רון… אני צעקתי עליו ודי ברחתי לו מהחדר, ואני לא רוצה עכשיו לראות אותו" אמרתי לו.
"טוב… לכי שבי עם רן" אמר.
"אבל מה הבעיה שאני ישב איתכם?!" שאלתי והוא רק דחף אותי לכיוון של רן.
"היי רן הבאתי לך מתנה" שלו אמר ודחף אותי ונפלתי על נאור.
"חחח תקשיבי אם את רוצה את יכולה פשוט לבקש" נאור אמר ורן הסתכל עליו עצבני.
"תרגע אח שלי כולה בדיחה" אמר נאור והרים כזה ידיים.
"נתקעתי איתך" אמרתי לרן.
"ואני איתך" אמר.
"אז אם שנינו לא רוצים להיות כאן ביחד אז אולי.." אמרתי
"לא אור שבי" הוא אמר והושיב אותי על הספה לידו, הם ישבו שם שעה ועדיין לא קמו לרקוד, יואווו איזה יאבשים! "טוב מי בא לרקוד?"
"לכי לחבר שלך הוא ירקוד איתך" רן אמר.
"רן כדאי לך מאוד לשתוק" אמרתי לו והוא גיחך.
"אז בואוו!!! נווו אל תהיו יאבשים!" אמרתי והם רק הסתכלו עליי, עד שרן נכנע ופשוט לא היה איכפת לו והוא זרק אותי אצל לירן.
ראיתי שם את כולם, כן… כולל את רון, הוא הסתכל עליי סתם… כאילו הוא לא מכיר אותי יותר,
במבט ריקני. זה פשוט שבר אותי מבפנים.
"אורה רצית משהו?" לירן שאל.
"לא.. לא כלום" אמרתי ורצתי משם, בדרך כל הברזים נפתחו, אני יודעת שזה קרה באשמתי…
אבל הוא לא אמור להיות ככה עכשיו! אז מה אם צעקתי עליו! אני עדיין אוהבת אותו והוא אותי… נכון?


תגובות (4)

יאאאאא תמשיכי זה מהמםם בקשה תמשיכי היוםםם

08/01/2014 23:50

תמשייכייי

09/01/2014 05:06

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייי ושהיא תהיה אם אבירן

09/01/2014 06:31

מושלם

09/01/2014 09:26
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך